AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Hvor mye kontakt er normalt når man dater? Og hvor ofte sees man? Har gått to uker her, er det for lenge eller er det normalt? Litt ny på dating. Anonymkode: 5961c...a8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden To uker uten kontakt eller to uker mellom dater ? Anonymkode: ffc1d...b20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Del Skrevet 10 timer siden Vi hadde kontakt daglig og møttes 2-3 ganger i uka frem til vi definerte oss som par. Anonymkode: 62761...7b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): To uker uten kontakt eller to uker mellom dater ? Anonymkode: ffc1d...b20 Mellom date, med litt kontakt Anonymkode: 5961c...a8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #5 Del Skrevet 10 timer siden Da jeg traff mannen for mange år siden var det så mye kontakt, og så mange treff, som mulig, som gjaldt 😂 Ikke tvil om at vi var ganske sikre på at vi følte det var helt rett. Anonymkode: a691e...fea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #6 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Mellom date, med litt kontakt Anonymkode: 5961c...a8b Hvor mye har dere datet da? Hadde jeg vært interessert hadde jeg jo planlagt neste date mye fortere enn med to ukers mellomrom. Anonymkode: 67f4e...7d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Jeg synes minst en gang i uka bør man få til. Men har forståelse for at det noen ganger er vanskelig å få til pga barneuke feks. Men går det mer tid enn det har jeg iallefall lett for å miste interessen spesielt om ikke noe er avtalt. Anonymkode: ffc1d...b20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå