AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Hei, når leverer folk masteren? Dagen det er frist..? Anonymkode: 20e98...68d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gobbledigook Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Sannynligvis gjør jeg det, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden jeg leverte når jeg var ferdig, jeg mener "FERDIG" mentalt såvel som fysisk 😂 og det var før fristen, jeg hadde ikke mer å gi rett og slett og å la det ligge å vente ville ikke endret noe eller gjort den bedre.. Anonymkode: fe595...e84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei, når leverer folk masteren? Dagen det er frist..? Anonymkode: 20e98...68d Jeg leverte dagen før fristen. Satt og jobbet intenst de siste dagene i forkant. Aldri vært så sliten før😅 Anonymkode: acf49...87a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå