Filifjonkamor Skrevet 4 timer siden #101 Del Skrevet 4 timer siden Og han er ikke idrettsutøver? Isåfall så burde dere pratet sammen og funnet en god løsning som fungerer for begge to 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #102 Del Skrevet 2 timer siden Det er lenge, men det er noen grunner som jeg mener gjør det legitimt å bruke så lang tid på trening. Det er om treningen er nødvendig eller en del av jobben hans eller om den er nødvendig for helsen hans (utover at alle bør trene, men om han har sykdommer eller andre tilstander som gjør trening spesielt viktig for ham). Og ellers: snakk med ham. Folk må slutte å skrive innlegg på KG og heller lukke PCen og snakke med mannen sin! Anonymkode: 79bf3...a08 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #103 Del Skrevet 2 timer siden Jeg tenker at man må bli enige om hvor mye egentid hver person skal få i helgene. Det er jo veldig mange som tar seg 2-3 timers kafetur med venninner. Det er likegyldig hva man gjør i "egentiden", men hver person bør få egentid, og det er noe man bør være enige om, så det faktisk passer inn med resten av familiens aktiviteter. Vi kan begge finne på å gjøre aktiviteter alene som tar 2-3 timer, men da er det altså noe vi snakker om først. Jeg løper langtur hver lørdag, og da gjør jeg det tidlig på morgenen, mens mannen og ungene spiser frokost, så det ikke kommer i veien for ærender og felles aktiviteter senere på dagen. Anonymkode: 21d97...edb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 2 timer siden #104 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (17 timer siden): Så mye mannehatere det er på KG! Likestilling my ass! Ikke skal de sove,trene, spise eller ha en hobby. De skal stå parat til å hjelpe kjerringa 24/7 og ikke ha egne meninger. Hvordan har det blitt slik da?! Anonymkode: ea18c...32b Er det mye likestilling når hans fritid spiser av hennes slik at hun alltid må være alene med unger og aldri selv får trent, sovet eller ha tid til hobby? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 2 timer siden #105 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (17 timer siden): Om ikke mor klarer å ivareta barna sine behov i 3 timer, så har de langt større problemer en at han trener. Jeg klarer helt fint å ivareta våres 2 barn sine behov når kona trener. En som hadde skapt et problem av dette er ikke utrustet for hverken å ha barn eller være i et normalt voksenforhold. Dette burde være en ikke-sak. Anonymkode: 4712d...5f9 Problemet er jo at ts mann gjør dette hver dag. Ts får ikke sin egentid fordi han tar alt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #106 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (17 timer siden): Så mye mannehatere det er på KG! Likestilling my ass! Ikke skal de sove,trene, spise eller ha en hobby. De skal stå parat til å hjelpe kjerringa 24/7 og ikke ha egne meninger. Hvordan har det blitt slik da?! Anonymkode: ea18c...32b 😂😂 Ja, fu den så kravstort å forvente at noen tar sin del av ansvaret og jobben. Det er ikke "å hjelpe kjærringa" å ta egne unger. Det sier så meget om ditt tankesett. Det er HANS barn. Til ts. Dra og gjør akkurat det samme. Stå opp tidlig og vær klar. Så fort han våkner, drar du og pleier egentid i flere timer. Ofte må en speiling til. Anonymkode: ef51e...179 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #107 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (12 timer siden): Hverken jeg eller min kone kunne konkurrert om vi trente 1 time annen hver dag. Det er heller ingen ting som heter «holder i massevis». Da må det stå i forhold til hva? Hva holder det massevis til? Unga mine vet ikke om jeg trener 1 time 2 dager i uken eller 2 timer 5 dager i uken. Unga mine sover når jeg trener, eller kler på seg, spiser frokost og går til skolen. De overlever nok selvom ikke både mamma og pappa begge er til stede hver morgen før de skal på skolen🙃 Anonymkode: 4712d...5f9 Når har kona di og du tid til å slappe av sammen? Ha gode samtaler osv? Er du og kona noe sammen med barna samtidig? Jeg vet om noen som holder på sånn som dere. De kommuniserer via tekstmeldinger eller lapp på kjøkkenbenken, er nesten aldri hele familien samlet til middag osv. Det er døden for et forhold. Anonymkode: dae25...71a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #108 Del Skrevet 2 timer siden Jeg har også minst 2 timer egentid hver dag😍 elsker den tiden! Det er mellom 21-23 når ungene er lagt og huset er ryddet og klart for en ny dag og gubben sover 👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼 Anonymkode: a4b33...744 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 2 timer siden #109 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hurra for tradisjonelle kjønnsroller! Da slipper man forventinger til hvo,begge vet hva de skal gjøre. Håper på en ny vår for den måten å leve på,jeg framsnakker det livet . Anonymkode: ea18c...32b Tradisjonelle kjønnsroller det kona aldri noen sinne får egentid? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå