AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Er det noen andre heterofile som har slike erfaringer? Jeg gikk inn i dusjen og regnet med å bli der alene så lenge jeg ikke så noen i garderoben. Da jeg med ansiktet mot dusjen såpet inn underlivet fikk jeg reisning. Som medførte at jeg dro forhuden frem og tilbake noen ganger inntil hjertet havnet i halsen da jeg kjente en hånd på skulderen. "Ta det med ro" hørte jeg en stemme si samtidig som to hender dro mine hender opp og plasserte dem mot veggen på hver side av dusjhodet. "Bli stående slik til jeg kommer tilbake" sa han før han gikk. Jeg stod der fortsatt da han etter et par minutter kom tilbake. Anonymkode: 9c239...68e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rummyking Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Nei. Tror du bør lære deg forskjellen på fantasier og virkeligheten.. 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Hvorfor skriver folk erotiske (dårlige også) noveller på KG? Anonymkode: dc5ee...801 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden Ikke er du heterofil heller tydeligvis Anonymkode: dc5ee...801 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden Verdens korteste erotiske novelle? Anonymkode: 9c239...68e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Del Skrevet 7 timer siden Du vet det finnes egne nettsider hvor du kan legge ut erotiske historier? Anonymkode: fff53...ff6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #7 Del Skrevet 7 timer siden Tja, hvis han kommanderte deg til å bli stående, kan det oppfattes som voldtekt, anmeld det du! 😉 Anonymkode: 467e9...ccf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #8 Del Skrevet 7 timer siden Og så kom han tilbake og dere hadde et Brokeback Mountain øyeblikk? Eller du våknet hjemme i den svette senga di? Anonymkode: 7fa8f...a95 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #9 Del Skrevet 7 timer siden https://www.dagbladet.no/tema/sex-sjokk-pa-treningssenter-ligger-overalt/81765650 Sex-sjokk på treningssenter: - Ligger overalt Ifølge hemmelige forum avtaler medlemmer på treningskjeden SATS pikante møter i garderoben - og de er ikke alene: Dagbladet har kommet på innsiden av møteplassene folk oppsøker for intime treff. Her får du oversikten over hvor hemmelige sextreff foregår - og alle de ville detaljene. Anonymkode: 9c239...68e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #10 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hvorfor skriver folk erotiske (dårlige også) noveller på KG? Anonymkode: dc5ee...801 Kanskje det hjelper på motivasjonen for de som nettopp har begynt å trene Anonymkode: 24a0c...b63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #11 Del Skrevet 6 timer siden Jeg har aldri hatt sex der. Men vet om to som hadde det jevnlig. Ble så pinlig til slutt at vi måtte si ifra til eier. Dem var utro på senteret. Så trudde dem ingen av oss viste det. Men dem klarte ikke å skjule det. Gikk i dusjen sammen. Ja som om at vi ikke skjønte hva som skjedde. Dem ble sammen når dem ble avslørt da. Anonymkode: eff29...801 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #12 Del Skrevet 6 timer siden Det må da være flere her som har slike erfaringer. Eller er alle her så kjedelige som på denne tråden? https://www.klikk.no/helse/sa-mange-har-sex-pa-treningssenteret-4571581 En nyere (og noe uhøytidelig) undersøkelse, viser nemlig at hele 25 prosent av dem som trener på et senter, har hatt sex der. Anonymkode: 9c239...68e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rummyking Skrevet 6 timer siden #13 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det må da være flere her som har slike erfaringer. Eller er alle her så kjedelige som på denne tråden? https://www.klikk.no/helse/sa-mange-har-sex-pa-treningssenteret-4571581 En nyere (og noe uhøytidelig) undersøkelse, viser nemlig at hele 25 prosent av dem som trener på et senter, har hatt sex der. Anonymkode: 9c239...68e Er stor forskjell på det som du linker til og den homoerotiske historien din også da. De er jo ikke nødvendigvis ute etter å ha sex på selve senteret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #14 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det må da være flere her som har slike erfaringer. Eller er alle her så kjedelige som på denne tråden? https://www.klikk.no/helse/sa-mange-har-sex-pa-treningssenteret-4571581 En nyere (og noe uhøytidelig) undersøkelse, viser nemlig at hele 25 prosent av dem som trener på et senter, har hatt sex der. Anonymkode: 9c239...68e Heldigvis er (minst) 75% av oss så "kjedelige" som i denne tråden. Anonymkode: 160f5...59b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #15 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Og så kom han tilbake og dere hadde et Brokeback Mountain øyeblikk? Eller du våknet hjemme i den svette senga di? Anonymkode: 7fa8f...a95 Dette er Brokeback Shower. Anonymkode: 1a7df...fd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #16 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Heldigvis er (minst) 75% av oss så "kjedelige" som i denne tråden. Anonymkode: 160f5...59b Hva er galt for 75 at 25 er litt utforskende? Så lenge ingen av de 75 blir direkte berørte av det 25 holder på med så spiller det vel ingen rolle. Eller er dere 75 så redde for at dere skal bli fristet over evne av det de 25 holder på med at dere skyter på de 25 før dere låser dere inne. Anonymkode: 9c239...68e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #17 Del Skrevet 6 timer siden Kjedelig! Sist var det i det minste ei som vasket som hjalp til Anonymkode: 95719...db4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #18 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kjedelig! Sist var det i det minste ei som vasket som hjalp til Anonymkode: 95719...db4 ??? Anonymkode: 9c239...68e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 6 timer siden #19 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Det må da være flere her som har slike erfaringer. Eller er alle her så kjedelige som på denne tråden? https://www.klikk.no/helse/sa-mange-har-sex-pa-treningssenteret-4571581 En nyere (og noe uhøytidelig) undersøkelse, viser nemlig at hele 25 prosent av dem som trener på et senter, har hatt sex der. Anonymkode: 9c239...68e Har null erfaring med sex på treningssenter. Ble ofte sex når jeg kom tilbake fra trening istedet. Tydeligvis så er treningstights veldig populært 😂 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rummyking Skrevet 6 timer siden #20 Del Skrevet 6 timer siden Irak skrev (4 minutter siden): Har null erfaring med sex på treningssenter. Ble ofte sex når jeg kom tilbake fra trening istedet. Tydeligvis så er treningstights veldig populært 😂 Det er jo noe av det mest sexy som finnes det🤩🤩🤩😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå