AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Jeg er 39+4 med barn nr 2. Har masse masse nedpress og generelt ubehag nedover, en del murringer i en ukes tid. Opplevde at slimproppen gikk i dag når jeg skulle på do. Jeg er så MØKK lei, så jeg sitter å håper at ting nå skal skje med så mange tegn. Dere som opplevde at slimproppen gikk rundt termin, begynte fødselen etter kort tid da? er jo ikke alle som får det med seg, og noen ganger går den ikke før på fødestua liksom, og vet at den ikke nødvendigvis MÅ ha noe å si for hvor fort man går i fødsel etterpå. hilsen sliten og lei 🙈 Anonymkode: 86c8e...4d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Riene kom ca 15 min etter slimproppen. Anonymkode: 45992...e5b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Hos meg gikk vannet nøyaktig tolv timer etter slimproppen, og så fødte jeg tolv timer etter dét igjen. Anonymkode: 5012e...092 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Med begge mine gikk slimproppen ca 24 timer før riene begynte. Anonymkode: be0c6...ee9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Her gikk slimproppen tre ganger. Med andre ord, ikke noe sikkert tegn. Ble til slutt satt i gang. Anonymkode: 459a3...f01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Tror den gikk noen dager før fødselen startet. Anonymkode: 4ef05...9b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden Den gikk flere ganger fra uke 35. Måtte settes i gang på overtid likevel 🙃 Anonymkode: 06109...9c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Her gikk slimproppen tre ganger. Med andre ord, ikke noe sikkert tegn. Ble til slutt satt i gang. Anonymkode: 459a3...f01 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Den gikk flere ganger fra uke 35. Måtte settes i gang på overtid likevel 🙃 Anonymkode: 06109...9c3 Hadde dere noen andre tegn på at fødselen kunne være rett rund hjørnet? Anonymkode: 86c8e...4d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Første barn: riene startet omtrent umiddelbart etter slimproppen gikk. Barnet ble født ca. 6-7 timer etter dette. Barn nummer to: rier startet få timer etter slimproppen gikk. Dabbet så litt av igjen, før før det hele startet opp igjen sent kveld . Barnet ble født den natten. Anonymkode: c51d5...a84 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Hadde dere noen andre tegn på at fødselen kunne være rett rund hjørnet? Anonymkode: 86c8e...4d3 Hadde begynnende modning og 4 cm åpning i rundt en uke før jeg ble satt i gang. Anonymkode: 459a3...f01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hadde dere noen andre tegn på at fødselen kunne være rett rund hjørnet? Anonymkode: 86c8e...4d3 Ja mange.. masse kynnere, rier av og på, nedpress og ubehag i underlivet osv. Fikk også beskjed om at jeg var veldig moden på kontroll v termin 😤 Men det tok seg aldri opp selv.. var noen tunge uker. Anonymkode: 06109...9c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja mange.. masse kynnere, rier av og på, nedpress og ubehag i underlivet osv. Fikk også beskjed om at jeg var veldig moden på kontroll v termin 😤 Men det tok seg aldri opp selv.. var noen tunge uker. Anonymkode: 06109...9c3 Grøss 😵💫 Anonymkode: 86c8e...4d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millinea Skrevet 2 timer siden #13 Del Skrevet 2 timer siden Slimproppen ploppa i do og ble satt i gang 2 dager senere, pga langvarig vannavgang. En uke før termin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #14 Del Skrevet 1 time siden Ca halvannet døgn etter startet det. Anonymkode: 6e416...88f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #15 Del Skrevet 1 time siden Så bare noe til den berømte slimproppen i min andre graviditet. Kom en haug med slim og gugge da jeg var på do om morgenen, fødselen starta den kvelden. Dette var imidlertid flere dager over termin. Lurt å ikke ha noen forventninger om fødsel før termin, da blir de siste dagene veldig tunge... Anonymkode: 40d10...286 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #16 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Så bare noe til den berømte slimproppen i min andre graviditet. Kom en haug med slim og gugge da jeg var på do om morgenen, fødselen starta den kvelden. Dette var imidlertid flere dager over termin. Lurt å ikke ha noen forventninger om fødsel før termin, da blir de siste dagene veldig tunge... Anonymkode: 40d10...286 Dagene er allerede tunge 😅 å jeg vet godt at slimproppen ikke nødvendigvis har sammenheng med fødsel med en gang Anonymkode: 86c8e...4d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #17 Del Skrevet 1 time siden Slimproppen gikk dagen før riene startet! Anonymkode: b019d...2d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30 minutter siden #18 Del Skrevet 30 minutter siden Jeg trodde slimproppen gikk 2-3 ganger, men når jeg var i fødsel og den faktisk gikk skjønte jeg at den ikke gikk de andre gangene, evt ag bare en liten bit gikk. Under fødsel var det en nevestørrelse av slim, blod og litt fostervann (lakk minimalt), mens før fødsel var det en fingerlengde typ slimpropp som gikk. Anonymkode: 0eef6...743 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå