AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Hun jobber i bv tjenesten i en annen by. Kjæresten sa at han visste ting om meg om en bv sak jeg hadde for mange år siden. Jeg spurte hvor han fikk det fra, å hva der gjaldt, men det ville han ikke si. Jeg ble forbannet at slik kan du ikke svare meg, å at jeg vil vite hvor dette kommer fra. Mistenker da at det er eksen hans, da hun har fortalt han om andre ting i bv om andre saker. Dette er vel brudd på taushetsplikten? Anonymkode: 80a9c...a39 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Ja hun får vel sparken om det kommer ut at hun har luska i dine papirer Anonymkode: bd1bb...789 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Dette hadde jeg virkelig tatt tak i! Absolutt ikke greit! Anonymkode: ec961...b0d 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden Slå opp med kjæresten din, og send inn klage på eksen hans. Tror det går an å sjekke hvem som har hatt innsyn i saken. Det der er veldig ugreit. Anonymkode: 81169...e9d 6 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Jeg ville kontaktet den kommunen som har barnevernssaken og bedt om oversikt over hvem som har gjort oppslag i saken. Hvis noen har gjort uberettiget oppslag ville jeg forfulgt saken. 21 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden om hun jobber i en annen by har hun ikke tilgang til din sak Anonymkode: 30337...891 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden Nå har ikke jeg jobbet i bvtj de siste 5 år, men da jeg jobbet, der kunne man bare se sin egen kommune. Man skal ikke kunne snike uhemmet, men konsentrere seg om de familiene som din avdeling har. Og ja, man kan se hvem som har vært i mappa di. Anonymkode: 4caff...602 3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (39 minutter siden): om hun jobber i en annen by har hun ikke tilgang til din sak Anonymkode: 30337...891 For det finnes bare én by i hver kommune? Anonymkode: 4cf75...d70 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden Man kan se hvem som har vært inne i mappen din. Bare husk at det er sannsynlig at hun har fått denne informasjonen muntlig fra noen som jobbet direkte med saken. Da er det vanskelig å få bekreftet at det er hun som har sagt dette. Det er som regel mange involverte parter i en barnevernssak. Det kan derfor hende at informasjonen kommer fra et annet sted. Anonymkode: 13164...f55 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hun jobber i bv tjenesten i en annen by. Om du ikke har hatt sak i akkurat denne kommunen (eller i hennes interkommunale tjeneste) så kommer det ikke opp i systemet hennes, uansett hvor mye hun søker. Hilsen ansatt i bv.tjenesten Anonymkode: f68f4...786 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Man kan se hvem som har vært inne i mappen din. Bare husk at det er sannsynlig at hun har fått denne informasjonen muntlig fra noen som jobbet direkte med saken. Da er det vanskelig å få bekreftet at det er hun som har sagt dette. Det er som regel mange involverte parter i en barnevernssak. Det kan derfor hende at informasjonen kommer fra et annet sted. Anonymkode: 13164...f55 Det kan jo ha blitt snakket om dersom det var en ganske spesiell eller vanskelig sak, f eks. Anonymkode: 4cf75...d70 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hun jobber i bv tjenesten i en annen by. Kjæresten sa at han visste ting om meg om en bv sak jeg hadde for mange år siden. Jeg spurte hvor han fikk det fra, å hva der gjaldt, men det ville han ikke si. Jeg ble forbannet at slik kan du ikke svare meg, å at jeg vil vite hvor dette kommer fra. Mistenker da at det er eksen hans, da hun har fortalt han om andre ting i bv om andre saker. Dette er vel brudd på taushetsplikten? Anonymkode: 80a9c...a39 Høres ikke ut som han er noe å samle på akkurat? Anonymkode: a28f9...6a0 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Del Skrevet 5 timer siden Hun kan ikke finne info om deg om hun er i en annen by. Journalsystemene fungerer ikke slik. Dere kun for dem kommunen eller bydelen man selv bor i man i teorien kan finne.. Det er heller ikke lett å søke opp en forelder. Foreldrene har ikke personlig journal. Alle journaler står på barna så selv om hun bodde i samme by måtte hun ha visst navnet på det aktuelle barnet i alle fall. Anonymkode: 9ad29...eae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #14 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): For det finnes bare én by i hver kommune? Anonymkode: 4cf75...d70 Hvis kommunen er så stor at den har flere byer - da er den delt opp kommmunedelsvis og man har ikke tilgang likevel. Anonymkode: 9ad29...eae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #15 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): måtte hun ha visst navnet på det aktuelle barnet i alle fall Akkurat det stemmer ikke helt. Både i Familia og i Visma Flyt kan man søke opp "forbindelser" og da kommer foreldrene opp, og de er igjen knyttet opp til det enkelte barns mappe. AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hun kan ikke finne info om deg om hun er i en annen by. Journalsystemene fungerer ikke slik. Dere kun for dem kommunen eller bydelen man selv bor i man i teorien kan finne.. Dette stemmer Man har kun tilgang på mapper i egen by / egen krets / egen kommune. Hos oss har vi kun tilgang til mapper de på barna vi er saksbehandler for. Anonymkode: f68f4...786 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #16 Del Skrevet 3 timer siden For en utrolig merkelig kjæreste du har. Anonymkode: 21574...b15 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #17 Del Skrevet 3 timer siden Ditch han! Hu har sikkert eller han fått noen de kjenner innen kommunen din til å sjekke, kan bli vansklig å vite hvem som er informant men det der er uaktulet både fra de som har bidratt og fra HAN! Anonymkode: 0bbd4...a79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #18 Del Skrevet 3 timer siden Denne kjæresten din har nok informasjon fra ryktebørsen, og hvis han ikke vil fortelle hvem som er informanten så er han ikke noe å samle på. Skravle Kaspar av en dott Anonymkode: 71c2b...486 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym78910 Skrevet 3 timer siden #19 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hun jobber i bv tjenesten i en annen by. Kjæresten sa at han visste ting om meg om en bv sak jeg hadde for mange år siden. Jeg spurte hvor han fikk det fra, å hva der gjaldt, men det ville han ikke si. Jeg ble forbannet at slik kan du ikke svare meg, å at jeg vil vite hvor dette kommer fra. Mistenker da at det er eksen hans, da hun har fortalt han om andre ting i bv om andre saker. Dette er vel brudd på taushetsplikten? Anonymkode: 80a9c...a39 Overrasker meg ikke, så er det store spørsmålet når en saksbehandler snoker i mappen til andre saksbehandlere tror ikke jeg de setter spor etter seg dessverre i barnevernet slik som i helsevesenet. Jeg ville undersøkt og bedt om innsyn i hvem som har sett og har hatt tilgang til saksmappen din. Ikke gi deg og finn ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #20 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis kommunen er så stor at den har flere byer - da er den delt opp kommmunedelsvis og man har ikke tilgang likevel. Anonymkode: 9ad29...eae Nei. Det stemmer ikke. Jeg bor i kommune med to byer. Her er alt innenfor kommunegrensene felles, Anonymkode: f22ac...c07 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå