AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Vi har vært sammen i straks 7 år. Jeg har gitt ham bj titt og ofte, men han kommer aldri. Ikke en eneste gang har jeg fått ham til å komme på den måten. Han kommer nesten ikke når vi har piv-sex heller. Det begynner å tære på selvtilliten. Han sier selv at det ikke er så viktig for ham å komme, og det ser ikke ut som han plages noe særlig av det. Er det jeg som er ekstremt dårlig å gi bj, eller er det normalt å aldri komme ever av bj? Har aldri hatt problemer med det med tidligere partnere. Anonymkode: d48f3...e11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Han sier selv at det ikke er så viktig for ham å komme, og det ser ikke ut som han plages noe særlig av det. Hva med å tro på dette i stedet for å krisemaksimere? Anonymkode: c9444...724 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva med å tro på dette i stedet for å krisemaksimere? Anonymkode: c9444...724 Er det at det går utover selvtilliten, å krisemaksimere? Anonymkode: d48f3...e11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er det at det går utover selvtilliten, å krisemaksimere? Anonymkode: d48f3...e11 Han er fornøyd! Hvorfor skal du ta tenke noe annet? Tro på det han sier og slå deg til ro med at det ikke er noe i veien med deg. Anonymkode: c9444...724 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden For lite friksjon. Har han liten/tynn penis? Anonymkode: 16c25...94b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AdonisFFM Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Jeg har orgasme omtrent hver tredje gang jeg og dama har sex of vi er temmelig aktive. Når det er sagt, så har jeg lært meg tantrisk sex med ejakulasjonskontroll. Selv kan jeg få henne til å komme mange ganger hver gang og samme når vi har med oss ei anna dame. I begynnelsen var det "rart" å ikke velge å komme hver gang, men nå er det helt fint. Jeg har ikke noen problemer med det om jeg vil. Orgasmebehovet for menn er ikke absolutt om en lærer seg tantrisk sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millinea Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden Gir du han bj fordi han vil der og da eller er det noe du initierer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): For lite friksjon. Har han liten/tynn penis? Anonymkode: 16c25...94b Nei, den er gjennomsnittlig. Jeg har prøvd alt mulig, og gjør jo oftest det han ber meg om og der jeg vet han liker. Ts Anonymkode: d48f3...e11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Del Skrevet 6 timer siden AdonisFFM skrev (43 minutter siden): Jeg har orgasme omtrent hver tredje gang jeg og dama har sex of vi er temmelig aktive. Når det er sagt, så har jeg lært meg tantrisk sex med ejakulasjonskontroll. Selv kan jeg få henne til å komme mange ganger hver gang og samme når vi har med oss ei anna dame. I begynnelsen var det "rart" å ikke velge å komme hver gang, men nå er det helt fint. Jeg har ikke noen problemer med det om jeg vil. Orgasmebehovet for menn er ikke absolutt om en lærer seg tantrisk sex. Vi har ikke sjekket ut dette, så det er kanskje ikke der det ligger for min kar. Ts Anonymkode: d48f3...e11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #10 Del Skrevet 6 timer siden Millinea skrev (2 minutter siden): Gir du han bj fordi han vil der og da eller er det noe du initierer? Har han lyst på bj, sier han ifra. Han liker ikke at jeg kommer uanmeldt og vil gi ham bj helt random, så det er alltid når han selv ønsker det. Ts Anonymkode: d48f3...e11 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rummyking Skrevet 6 timer siden #11 Del Skrevet 6 timer siden Har det samme selv. Har aldri komt av bj. Er ikke alltid jeg kommer av "vanlig" sex heller, men det gjør ikke noe for min del så lenge hun kommer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Del Skrevet 5 timer siden rummyking skrev (5 minutter siden): Har det samme selv. Har aldri komt av bj. Er ikke alltid jeg kommer av "vanlig" sex heller, men det gjør ikke noe for min del så lenge hun kommer. Det samme sier kjæresten min. Jeg bare føler jeg tar og tar, men aldri gir tilbake😅 Er vel bare noe jeg må snu på i hodet mitt. Ts Anonymkode: d48f3...e11 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duraton Skrevet 5 timer siden #13 Del Skrevet 5 timer siden Jeg er ikke noe begeistret av å komme, for da er man liksom ferdig. Men har du prøvd å stimulere prostataen hans? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #14 Del Skrevet 5 timer siden Du kan prøve å holde hodet i munnen, og med litt spiss/hard tunge flikke på strengen mens du runker skaftet opp til hodet med et bestemt grep. Start litt sakte og øk tempoet litt og litt og hold grepet fast. En finger opp i rumpa samtidig, så kommer hvert fall mannen min med et brøl ganske raskt. Anonymkode: ba9ae...7c7 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #15 Del Skrevet 5 timer siden Duraton skrev (39 minutter siden): Jeg er ikke noe begeistret av å komme, for da er man liksom ferdig. Men har du prøvd å stimulere prostataen hans? Nei, han er skeptisk, så vi er bare i snakkefasen foreløpig. Ts Anonymkode: d48f3...e11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #16 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Du kan prøve å holde hodet i munnen, og med litt spiss/hard tunge flikke på strengen mens du runker skaftet opp til hodet med et bestemt grep. Start litt sakte og øk tempoet litt og litt og hold grepet fast. En finger opp i rumpa samtidig, så kommer hvert fall mannen min med et brøl ganske raskt. Anonymkode: ba9ae...7c7 Det hadde vært gøy å prøve. Må snakkes mer om først😄 Ts Anonymkode: d48f3...e11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rummyking Skrevet 5 timer siden #17 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei, han er skeptisk, så vi er bare i snakkefasen foreløpig. Ts Anonymkode: d48f3...e11 Du kan jo prøve å stryke over området bak nøttene når du gir han bj, om han liker det kan du spørre om han vil ha mer. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #18 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det hadde vært gøy å prøve. Må snakkes mer om først😄 Ts Anonymkode: d48f3...e11 Gjør som rummyking foreslår 👍 start blowjob'en og befølt ballene og deretter området bak ballene. Du merker jo om han liker det. Så bare spør du om han vil ha mer, og så flytter du fingrene lengre bak. Det er ikke noe poeng å bare kjøre inn en finger uansett. Hvis dere ikke gjør dette til vanlig, så kan det å bli berørt utenpå uten å dytte inn være nok til å sende han over kanten. Fort gjort å komme borti når man koser området bak ballene tenker jeg da 😁 Anonymkode: ba9ae...7c7 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rummyking Skrevet 4 timer siden #19 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Gjør som rummyking foreslår 👍 start blowjob'en og befølt ballene og deretter området bak ballene. Du merker jo om han liker det. Så bare spør du om han vil ha mer, og så flytter du fingrene lengre bak. Det er ikke noe poeng å bare kjøre inn en finger uansett. Hvis dere ikke gjør dette til vanlig, så kan det å bli berørt utenpå uten å dytte inn være nok til å sende han over kanten. Fort gjort å komme borti når man koser området bak ballene tenker jeg da 😁 Anonymkode: ba9ae...7c7 Enig. Men husk for all del glidemiddel dersom du skal inn😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #20 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Vi har vært sammen i straks 7 år. Jeg har gitt ham bj titt og ofte, men han kommer aldri. Ikke en eneste gang har jeg fått ham til å komme på den måten. Han kommer nesten ikke når vi har piv-sex heller. Det begynner å tære på selvtilliten. Han sier selv at det ikke er så viktig for ham å komme, og det ser ikke ut som han plages noe særlig av det. Er det jeg som er ekstremt dårlig å gi bj, eller er det normalt å aldri komme ever av bj? Har aldri hatt problemer med det med tidligere partnere. Anonymkode: d48f3...e11 Tja. Kan ikke svare for noen andre en meg selv. Men kan gi et perspektiv. Jeg har heller aldri kommet av BJ. Uansett av hvem og hvordan. BJ er på ingen måte «min greie». Spiller ingen rolle om det er verdens deiligste dame som står på hode med henda på ryggen mens hun suger. Det handler ikke om hvem som suger eller hvordan. For meg handler det om tenningsmønster. Å være «mottaker» er ikke en del av hva som tenner meg seksuelt. Å være «passiv» mens partner utfører seksuelle handlinger på meg er kræsj med min tenning. Når det kommer til samleie, så får jeg orgasme kanskje 5 eller 6 av 10 ganger. Årsaken er mye den samme som hvorfor å bli sugd ikke gir meg noen ting. Når vi har sex, så er det min partners nytelse som driver og som tenner meg. Hun får alle sine orgasmer før vi i det hele tatt har samleie. Ofte når vi har samleie, så er hun allerede fullt tilfredsstilt før selve samleiet. Da hender jeg mister kåthet/tenning og selv er helt ferdig med sexen selvom jeg selv ikke har hatt orgasme. Som din partner sier. «Det er ikke viktig for meg å komme». Det er hennes nytelse som er det viktige for min tenning. Anonymkode: 5587b...5a4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå