Traktor Skrevet 12. januar #21 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hei! På nyttårsaften var jeg og kjæresten min på forskjellige fester, vi har ikke vært sammen så lenge men vi har det veldig bra men når vi drikker har vi en tendens til og si ting vi ikke mener til hverandre. Så på nyttårsaften, fikk jeg høre av en kompis noe stygt han hadde gjort mot en person for mange år siden. Jeg ble så flau at jeg skrev «jeg slår opp» på melding. Fikk vite nå at han hadde sittet ved siden av en jente han ikke kjente. En helt random ei. Han vet ikke hva hun heter og har hun ingen steder på nettet heller. Hun husket så vidt hvordan hun så ut. Så han hadde blitt så lei seg og forbanna over den meldinga at de hadde kyssa. Sånn fort kyss på leppa. Jeg ble veldig lei meg, er dette utroskap? Burde jeg slå opp med han? Anonymkode: 36a39...3d1 På hvilken måte skulle dette vært utroskap? Du hadde jo slått opp før han kysset henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #22 Del Skrevet 12. januar Si meg TS er dere unger eller? Du gjør en enorm brøler og slår opp, på melding, over noen du "har hørt" på nyttårsaften og SÅ reagerer du på at HAN ble fortvila og gjorde en liten dum ting etterpå ?? oppriktig talt, bli voksen! Anonymkode: 7ed3e...50c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Traktor Skrevet 12. januar #23 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (14 timer siden): Spørs jo egentlig litt på relasjonen og dynamikken deres. Noen er så umodne at de dessverre har for vane å slå opp i affekt når de er sinte og da kan man ikke ta en sånn melding seriøst heller. Da er det utroskap. Anonymkode: a98b0...50a Nei, det er ikke utroskap. Alt ansvar her viller på den som har for vane å slå opp i affekt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Traktor Skrevet 12. januar #24 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): Okei, men er det faktisk utroskap? Det var ett veldig fort «smask» og jenten kjente han ikke, og kom aldri til og møte han. Han ble bare veldig lei seg og sur når han fikk den meldinga av meg. Jeg skal heller aldri sende sånt uten og ha snakka med han først. Anonymkode: 36a39...3d1 Nei, det er selvfølgelig ikke utroskap. Du hadde allerede slått opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #25 Del Skrevet 12. januar Traktor skrev (2 timer siden): Nei, det er selvfølgelig ikke utroskap. Du hadde allerede slått opp. enig i denne Anonymkode: 36a39...3d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #26 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg ble bare så såra, men har en vond klump i magen fordi han ser sikkert på forholdet så lite verdt at han bare kysser en jente han ser. Anonymkode: 36a39...3d1 Er jo du som bare dumpet han over melding pga ett rykte. Så han er lite verdt for deg. Du beviste bare at han burde tatt deg på ordet. Anonymkode: a019f...4b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 12. januar #27 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hei! På nyttårsaften var jeg og kjæresten min på forskjellige fester, vi har ikke vært sammen så lenge men vi har det veldig bra men når vi drikker har vi en tendens til og si ting vi ikke mener til hverandre. Så på nyttårsaften, fikk jeg høre av en kompis noe stygt han hadde gjort mot en person for mange år siden. Jeg ble så flau at jeg skrev «jeg slår opp» på melding. Fikk vite nå at han hadde sittet ved siden av en jente han ikke kjente. En helt random ei. Han vet ikke hva hun heter og har hun ingen steder på nettet heller. Hun husket så vidt hvordan hun så ut. Så han hadde blitt så lei seg og forbanna over den meldinga at de hadde kyssa. Sånn fort kyss på leppa. Jeg ble veldig lei meg, er dette utroskap? Burde jeg slå opp med han? Anonymkode: 36a39...3d1 Du har jo alt slått opp med ham. Spørsmålet her er om han skal gidde å ta deg tilbake eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #28 Del Skrevet 13. januar Hvorfor hisser noen her seg så fælt opp? Gi nå TS litt slack. Vi forstår alle at dette handler om tenåringer. Husker godt hvor tåpelig jeg kunne være som tenåring, og alle de rare kranglene som jeg hadde med han jeg var sammen med. Det er lovlig å være barnslig når man er ungdom. Anonymkode: de7be...b22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #29 Del Skrevet 13. januar Nå har vi snakket sammen og ordnet opp. Jeg fikk høre hele historien, hvordan det skjedde. Og det var jenta som hadde kysset han, og da hadde han blitt kysset også hadde han sagt at han hadde kjæreste og gikk. Jeg skal slutte og sende sånne meldinger, og heller høre med han først. Jeg er bare redd for at det han gjorde er utroskap, eller ikke siden det var HUN som kysset han. Han sa at han hadde ikke gjort noe eller lagt inn noe og ett kyss med henne, men at han hadde bare sittet der når hun kysset han på munn. Anonymkode: 36a39...3d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #30 Del Skrevet 13. januar Du må slutte å henge deg opp i ord. Er det ok for deg? Da er det ok for deg og det spiller ingen rolle hvilken merkelapp som kan settes på det. Anonymkode: 4f756...8eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #31 Del Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (På 12.1.2025 den 4.51): Spørs jo egentlig litt på relasjonen og dynamikken deres. Noen er så umodne at de dessverre har for vane å slå opp i affekt når de er sinte og da kan man ikke ta en sånn melding seriøst heller. Da er det utroskap. Anonymkode: a98b0...50a Så den ene skal behandle den andre som et barn, men ta fullt ansvar for egne handlinger selv? Anonymkode: dc7a8...3a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #32 Del Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (På 12.1.2025 den 4.21): Hei! På nyttårsaften var jeg og kjæresten min på forskjellige fester, vi har ikke vært sammen så lenge men vi har det veldig bra men når vi drikker har vi en tendens til og si ting vi ikke mener til hverandre. Så på nyttårsaften, fikk jeg høre av en kompis noe stygt han hadde gjort mot en person for mange år siden. Jeg ble så flau at jeg skrev «jeg slår opp» på melding. Fikk vite nå at han hadde sittet ved siden av en jente han ikke kjente. En helt random ei. Han vet ikke hva hun heter og har hun ingen steder på nettet heller. Hun husket så vidt hvordan hun så ut. Så han hadde blitt så lei seg og forbanna over den meldinga at de hadde kyssa. Sånn fort kyss på leppa. Jeg ble veldig lei meg, er dette utroskap? Burde jeg slå opp med han? Anonymkode: 36a39...3d1 Oda (14) og Fredrik (15) har sine problemstillinger, de har det... Anonymkode: 091b3...2ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #33 Del Skrevet 13. januar Ja, jeg vet det er barnslig men det var alkohol inni bilde! Men jeg kan jo ikke noe for at en annen kysser typen min, det kan jo skje alle. Han hadde jo ikke tatt initiativ til det. Er det utroskap da? Anonymkode: 36a39...3d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #34 Del Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ja, jeg vet det er barnslig men det var alkohol inni bilde! Men jeg kan jo ikke noe for at en annen kysser typen min, det kan jo skje alle. Han hadde jo ikke tatt initiativ til det. Er det utroskap da? Anonymkode: 36a39...3d1 So? Var du så full at du hadde null kontroll? Da burde du legge vekk telefonen mens du drikker. Anonymkode: 470a4...512 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #35 Del Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Ja, jeg vet det er barnslig men det var alkohol inni bilde! Men jeg kan jo ikke noe for at en annen kysser typen min, det kan jo skje alle. Han hadde jo ikke tatt initiativ til det. Er det utroskap da? Anonymkode: 36a39...3d1 Det er ikke utroskap, han var singel det øyeblikket de kysset. Du slo opp. Når rakk dere å bli sammen igjen den kvelden? Anonymkode: efafc...6b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 13. januar #36 Del Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja, jeg vet det er barnslig men det var alkohol inni bilde! Men jeg kan jo ikke noe for at en annen kysser typen min, det kan jo skje alle. Han hadde jo ikke tatt initiativ til det. Er det utroskap da? Anonymkode: 36a39...3d1 Det er ikke utroskap. At en annen kysser typen din ville ikke vært utroskap selv om du ikke hadde slått opp med ham. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå