Gå til innhold

Hjelp jenter!!! vi har sex problemer!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Fortvilet mann

jeg har et problem!

min forlovede og jeg er veldig glade i hverandre, hun har problemer når jeg stikker den inn, det gjør vondt hver gang og det er uansett om jeg /hun bruker dildo eller den Naturlige min. Dette ødelegger for hennes lyst virker det som da det kan ta laaaaang tid før hun blir kåt på meg. Er det noen der ute som har samme erfaring og som kan gi oss råd om hva det kan være????

Hilsen fortvilt mann :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fortvilet mann
Kan det ikke være greit å oppsøke gynekolog slik at man får forsikret seg om at man ikke er syk ihvertfall?

Vi har vært der, trodde det var spiralen men det var det ikke, hun gruer seg til å oppsøke lege ( forsåelig nok)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
hun gruer seg til å oppsøke lege ( forsåelig nok)

I dette tilfellet høres det ut som ett gynekologisk problem så det er nok ikke noe annet å gjøre ennå oppsøke lege. Ring og bestill time med en gang og få oppklart hva som er galt.

Ingen her inne bør/skal gi medisinske råd og din forlovedes tilstand kan skyldes mange ting som sopp, p-piller, generell sårhet i skjeden, vaginose, manglende sekretproduksjon osv osv. Men dere bør ikke kaste bort tid på nettet og spekulere i hvis og hva.

Bli med forloveden din til legen og hjelp og støtt henne, det er det beste (og det eneste rette) du kan gjøre for henne.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Millas råd om å følge forloveden din til gynekologen hvis hun kvier seg, var svært godt.

Kan ikke gynekologen finne noe galt, kan det være en idé å kontakte en sexolog. Flere leger er også sexologer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Kan være psykisk og dette!

Om man vet det gjør vondt, så blir det vondt. (din forlovede låser seg sikkert)

Når man ikke har lyst på sex, så vet kroppen det.

Og da er ikke kroppen forberedt.

Bruk litt av triksene dine da! Kjæl og terg henne litt på tuppen. :):briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...