AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Del Skrevet 12 timer siden Jeg har ikke så veldig god kontakt med mitt søsken, da det er sure kommentarer og baksnakking fra hennes side når vi møtes, og jeg bjeffer ofte tilbake for jeg blir lei meg og provosert. Hun fyller 50 på mandag og jeg føler jeg må gi henne noe, hvis ikke blir det enda mer sure miner og baksnakking. Hun er opptatt av hudpleie, utseendet sitt og å dra på ferier og bo på flotte hoteller. Under 500,- Anonymkode: 1a170...46d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #2 Del Skrevet 12 timer siden Kino gavekort! Anonymkode: efe74...984 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #3 Del Skrevet 12 timer siden Blomster for 500kr! Perfekt gave til en 50åring. Anonymkode: 7ce5d...3f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Gavekort på hudpleie i nærheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 6 minutter siden #5 Del Skrevet 6 minutter siden Morgenlevering, hvis hun er hjemme på morgenen. Enten en ferdig sammensatt pakke eller en kombinasjon du setter sammen selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 minutter siden #6 Del Skrevet 5 minutter siden Blomster på døra. Eller morgenlevering. Hvorfor behovet for å utlevere henne i HI? Du har bestemt deg for å gi gave, ditt valg, og da trenger vi egentlig ikke flere opplysninger enn pris. Anonymkode: 88ea0...f6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå