AnonymBruker Skrevet 13. januar #21 Del Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (På 11.1.2025 den 23.04): Er det så lite å forvente at en voksen mann skal klare å dekke de vanlig utgiftene man har i hverdagen uten å i slutten av måneden trenge å spørre om å låne penger? Han er bestandig blakk og jeg føler at det gjør at jeg mister respekt, lyst og vilje. Anonymkode: 8582a...b48 Veldig avtennende. Respekten blir borte for min del. Hjelper ikke med alle de andre gode egenskapene da. Anonymkode: d5f0f...e1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #22 Del Skrevet 13. januar Jeg er (heterofil) mann, men jeg hadde mistet interessen for en kvinne som var så umoden at hun hadde null evne til økonomistyring og -planlegging. Driter i hva hun tjener, det er virkelig helt uinteressant for meg, men hadde hun ikke klart å innrette seg etter forholdene hadde det vært umulig å se for seg noen fremtid sammen. Ting kan skje, selvfølgelig, og jeg hadde en gang en partner som en periode måtte låne penger av meg pga. ekstraordinære omstendigheter. Hun syntes selv det hele var ubehagelig og leit, og det i seg selv ga meg også en indikasjon på at det var mer ok og at hun var pliktoppfyllende og ville være mulig å forholde seg til over tid på det økonomiske. Men folk som bare planlegger elendig, og ender opp med å slite inn mot neste lønning gang på gang, fungerer bare på en måte som er helt uforenlig med min. Anonymkode: 6ecfc...dff 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #23 Del Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (På 11.1.2025 den 23.22): Uff, ja. Hehe. Turn off!!! Liker ikke. 👎 uff og fysj. Jeg gjør det og, men det første jeg gjør når jeg får penger er å vippse alle disse 10 personene jeg har lånt penger av, da. 🫣en ærlig tigger. 😋🥴 betaler heller for mye tilbake enn for lite. Søsteren min finregner på det og sender meg 100 kr tilbake. 🙈🤪 Anonymkode: 9e495...ae7 Du er vel ikke i kategorien "voksen"? Er ikke for å være frekk, men når du må låne penger av ti personer hver måned, da er det noe riv ruskende galt? Anonymkode: 378e8...e4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå