Gå til innhold

Usexy med mannfolk som bestandig er blakk?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det så lite å forvente at en voksen mann skal klare å dekke de vanlig utgiftene man har i hverdagen uten å i slutten av måneden trenge å spørre om å låne penger?  

Han er bestandig blakk og jeg føler at det gjør at jeg mister respekt,  lyst og vilje.

Anonymkode: 8582a...b48

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det bør være en rimelig forventning til et hvilket som helst voksent menneske

Anonymkode: 7476f...5cd

• Liker 13
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er det så lite å forvente at en voksen mann skal klare å dekke de vanlig utgiftene man har i hverdagen uten å i slutten av måneden trenge å spørre om å låne penger?  

Han er bestandig blakk og jeg føler at det gjør at jeg mister respekt,  lyst og vilje.

Det er like usexy og frastøtende med kvinner som er blakke og skal tigge og låne. Og enda mer usexy blir det hvis/når de forventer å få penger fordi de er kvinner. 

Anonymkode: 9d19b...8a8

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Mer flaut og trist

Anonymkode: eacda...a72

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sexy eller ikke, jeg vet ikke. Men en mann, eller en kvinne for den saks skyld, som ikke klarer å styre pengene sine, er ikke noen det er klokt å starte et samliv og etablere et felles hjem med. Det blir bare plunder.

Anonymkode: e04e7...8db

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg dater ikke hvis jeg er blakk. Liker ikke å spørre om penger, og synes det er ubehagelig å bli spurt om jeg kan låne bort penger, spesielt når det er fordi man ikke gidder å sjekke ut ting på forhånd og tror alt bare skal ordne seg sånn uten videre.

Anonymkode: daf76...b95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Uff, ja. Hehe. Turn off!!! Liker ikke. 👎 uff og fysj. 

Jeg gjør det og, men det første jeg gjør når jeg får penger er å vippse alle disse 10 personene jeg har lånt penger av, da. 🫣en ærlig tigger. 😋🥴 betaler heller for mye tilbake enn for lite. Søsteren min finregner på det og sender meg 100 kr tilbake. 🙈🤪

Anonymkode: 9e495...ae7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er rødt flagg. turn off og dealbreaker både som venn og kjærest-emne hvis man stadig spør om å låne penger. Ok å ha dårlig råd; men da må man sette tæring etter næring. Jeg ønsker definitivt ikke å omgås mennesker som stadig tigger om at jeg skal legge ut for dems livsførsel. Men derimot har jeg stor respekt for mennesker som avstår fra ting med begrunnelse at dem ikke har/tar seg råd. 

Anonymkode: c5371...6a5

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Min x var en slik. Brukte penger så en skulle tro det brant i lomma. Handlet på de dyreste matvare butikkene osv. plutselig stod han der og var blakk. Da var det en selvfølge at jeg skulle låne ham penger. Samme med venner. Aldri opplevd noe som dette tidligere. Skikkelig turn off 🚩 dette er en av hovudårsakene til at det ble slutt også.

Anonymkode: 463a1...16f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Fountaine skrev (2 timer siden):

Er det usexy med kvinnfolk som bestandig er blakk?

Det sier seg vel selv?

Inkompetente mennesker er ikke attraktive. 

Anonymkode: 1a513...ddb

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Etter en stund med å «låne penger» kommer han til å glemme å gi tilbake og så vil han etter hvert forvente å bare få alt som er ditt. 

Frarådes. 

Anonymkode: 3d193...430

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ville lurt på hvorfor han tydeligvis ikke var kredittverdig. Normale mennesker som kommer i beit «låner» da heller litt av kredittkortet enn å spørre andre mennesker om lån!

Anonymkode: 02996...ba7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ja. Jeg bryr meg ikke om hva en partner tjener, men forventer at han klarer å forvalte egne midler fornuftig. 

Anonymkode: ad447...ebb

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, det er helt turn-off, og uavhengig av kjønn. Da er man jo ikke helt voksen og ansvarsbevisst. Vanskelig å få et godt liv sammen med et så vaklende økonomisk fundament.

Anonymkode: 2ac2c...ecf

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ja, jeg datet en slik mann i en periode. Det tok et par måneder før jeg forstå hvor blakk han var, for han spurte jo ikke MEG om å låne penger. Det var altså familien han spurte. Søsteren, foreldrene osv. Men de begynte å bli lei. 

når vi slo opp, så satte han i gang å spørre meg om å få låne penger. Jeg ble så utrolig irritert når det tikket inn en ny melding hver eneste måned. Han lånte en tusing. Han sa ikke noe om hva det var til, men han har et barn, så jeg tenkte det var til matvarer. 

Men nei, det var til å kjøpe ØL på PUB. og det var ikke måte på hvor viktig og fint det var at jeg kunne hjelpe han fordi da kunne han være sosial og glad må vite. Så utrolig flott gjort av meg altså! Når han smurte på slik så var det ikke så lett for meg å si, jammen skal du ikke ta deg sammen å ta ansvar for eget liv snart da?? Altså en mann på 47 år? 

Ikke bare det. Men han var overvektig og dekket av hudsopp. Og barnet hans sov på en madrass.. Han sa han var vant med at ting var litt sånn uferdig og halveis han.  

Blir så irritert bare jeg tenker på det. Men han betalte meg alltid tilbake altså. Og han var jo en grei fyr..bare veldig lite ansvarsfull.

Anonymkode: fe702...7ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ja, jeg datet en slik mann i en periode. Det tok et par måneder før jeg forstå hvor blakk han var, for han spurte jo ikke MEG om å låne penger. Det var altså familien han spurte. Søsteren, foreldrene osv. Men de begynte å bli lei. 

når vi slo opp, så satte han i gang å spørre meg om å få låne penger. Jeg ble så utrolig irritert når det tikket inn en ny melding hver eneste måned. Han lånte en tusing. Han sa ikke noe om hva det var til, men han har et barn, så jeg tenkte det var til matvarer. 

Men nei, det var til å kjøpe ØL på PUB. og det var ikke måte på hvor viktig og fint det var at jeg kunne hjelpe han fordi da kunne han være sosial og glad må vite. Så utrolig flott gjort av meg altså! Når han smurte på slik så var det ikke så lett for meg å si, jammen skal du ikke ta deg sammen å ta ansvar for eget liv snart da?? Altså en mann på 47 år? 

Ikke bare det. Men han var overvektig og dekket av hudsopp. Og barnet hans sov på en madrass.. Han sa han var vant med at ting var litt sånn uferdig og halveis han.  

Blir så irritert bare jeg tenker på det. Men han betalte meg alltid tilbake altså. Og han var jo en grei fyr..bare veldig lite ansvarsfull.

Anonymkode: fe702...7ab

Å herregud, stakkars barn 😓

Anonymkode: f557b...087

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det bør være en rimelig forventning til et hvilket som helst voksent menneske

Anonymkode: 7476f...5cd

Signerer denne. Ekstremt usexy hos både menn og kvinner når man ikke innehar mental kapasitet til å kunne forvalte pengene sine.

Anonymkode: f557b...087

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde noen spurt om å låne penger av meg så hadde jeg flira. Har aldri opplevd at noen har skulla lånt penger. Dekke for en kaffe eller slik når vi finner på noe er en selvfølge noen ganger. Men å spørre om penger nei takk. Man skal klare å lære seg budsjett. Ganske enkelt. Bruk mindre enn det som kommer inn. 

Anonymkode: f6707...0e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...