AnonymBruker Skrevet 28. januar #61 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (På 11.1.2025 den 22.53): Vært sammen i 1 år. Han har påpekt titt og ofte at han finnes ikke sjalu, og at jeg kan gjøre hva jeg vil fordi han stoler på meg. Vil jeg på fest så får jeg beskjed om å kose meg masse og ikke tenke på han. Han er ikke redd for at jeg skal være utro eller flørte med noen. Jeg gjør ikke noe for å gjøre han usikker, det er barnslig. Men jeg kjenner jeg blir litt lei meg... jeg vil jo selvsagt ikke ha en type som er sykelig sjalu, men jeg vil jo at han bryr seg litt da.... Jeg føler meg liksom ikke verdt det, om dere skjønner. Tenker at om jeg hadde vært slående vakker så hadde han vært litt redd for konkurranse eller noe... Tja, jeg vet ikke. Vi er begge 36 år om det skulle være av betydning. Anonymkode: 04783...087 Hver dag blir kvinner mishandlet fysisk og psykisk, til og med drept av sjalu og ustabile menn. Så finner man en mann som ikke finnes sjalu - så er det også galt! Vi vil ha DRAMA! DRAMA! Mest mulig DRAMA! Anonymkode: f1e1e...d84 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #62 Del Skrevet 28. januar Dette handler mest om at han er sikker på seg selv. Du har funnet en mann med god selvfølelse, som stoler på deg, og stoler på at det dere har sammen er verdt så mye at du ikke vil risikere det ved å være utro. Ikke la din usikkerhet forsøple dette! Anonymkode: fc5ce...9c7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arild37 Skrevet 28. januar #63 Del Skrevet 28. januar Når ble mangel på sjalusi noe galt? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #64 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nja. Når 50% av de som er eller har vært i et forhold har vært utroe, så er en sunn mental og kroppslig reaksjon, å være noe på vakt. Man kan til og med si at det er sunn fornuft. Anonymkode: 71822...38a Ja, og selvrespekt. Jeg tror de med lav selvrespekt tenker at de bare må regne med at partner er utro, uansett, sånn at de mentalt forbereder seg på å gå ut av forholdet uten bråk, den dagen det skjer. Mens de med høy selvrespekt reagererer med sinne når partneren gjør noe som er på kanten, og forventer bedre - rett og slett. Jeg vil ha en partner med høy selvrespekt, en som forventer det absolutt beste av meg, ikke en dørmatte som er forberedt på å bli tråkket på. Det tror jeg ikke jeg er alene om. Anonymkode: ce464...561 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 28. januar #65 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (På 11.1.2025 den 22.53): Vært sammen i 1 år. Han har påpekt titt og ofte at han finnes ikke sjalu, og at jeg kan gjøre hva jeg vil fordi han stoler på meg. Anonymkode: 04783...087 Så deilig da. Sjalusi er noe av det største turn off jeg kan tenke meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #66 Del Skrevet 28. januar Det er en forskjell på å være sjalu og redd for å miste noen. Jeg er ikke sjalu, men redd for at andre skal kapre min kjæreste. Det kan lett forveksles med sjalusi. Jeg kjenner henne svært godt etter mange år sammen så jeg stoler fullt og helt på henne, og om noe skjer vil hun fortelle meg det. Det har hendt at noen har flørtet med henne og da er hun rask med å fortelle meg og hvordan hun avviser slike menn. Man kan aldri være 100 % sikker, men det får man leve med uten å bli paranoid. Anonymkode: 5254b...68c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #67 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er ikke sjalu, men redd for at andre skal kapre min kjæreste. Det kan lett forveksles med sjalusi. Jeg kjenner henne svært godt etter mange år sammen så jeg stoler fullt og helt på henne Å tro at hun kan la seg kapre er vel ikke å stole på henne? Anonymkode: 3cc88...cbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå