AnonymBruker Skrevet 12. januar #21 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): . Det er alltid en liten usikkerhet, selv om du har full tillit. Jeg er av de som er ekstra tent når hun kommer hjem. Slik tror jeg mange kan oppleve det. Det er noe i lettelsen over at hun kommer hjem og er glad i deg. Null sjalusi er for meg et tegn på at du kunne klart deg like godt alene, eller med en annen. Anonymkode: b542f...b6e For meg er dette et lite rødt flagg 👆🏼 Anonymkode: e2b7f...0c4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #22 Del Skrevet 12. januar Å være sjalu eller trist er helt naturlige følelser, men vonde følelser. Man skal ikke gå rundt å ønske at man skal ha vonde følelser. Det kan godt hende han er litt sjalu, men vil være en god kjæreste og ikke plage deg med det. Forhåpentligvis er han ikke sjalu fordi du er en kjæreste som får han til å føle seg glad og heldig. Han synes gjerne at du er et godt menneske som aldri ville sviktet han. Anonymkode: 62af5...dcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #23 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Disse to svarene er mest likt slik jeg tenker. Det er alltid en liten usikkerhet, selv om du har full tillit. Jeg er av de som er ekstra tent når hun kommer hjem. Slik tror jeg mange kan oppleve det. Det er noe i lettelsen over at hun kommer hjem og er glad i deg. Null sjalusi er for meg et tegn på at du kunne klart deg like godt alene, eller med en annen. Anonymkode: b542f...b6e Elsker min mann av hele mitt hjerte, han er fantastisk mann, kjæreste og en jeg ikke vil leve uten. Å være sjalu er å ikke ha tillit, et forhold med sjalusi er usunt. Er han utro så javel kan ikke hindre det uansett, den sorgen tar jeg om det skulle skjedd, ikke før. Anonymkode: a1002...932 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #24 Del Skrevet 12. januar Han stoler på deg. Er bare bra. Anonymkode: 13961...46c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #25 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (15 timer siden): Vært sammen i 1 år. Han har påpekt titt og ofte at han finnes ikke sjalu, og at jeg kan gjøre hva jeg vil fordi han stoler på meg. Vil jeg på fest så får jeg beskjed om å kose meg masse og ikke tenke på han. Han er ikke redd for at jeg skal være utro eller flørte med noen. Jeg gjør ikke noe for å gjøre han usikker, det er barnslig. Men jeg kjenner jeg blir litt lei meg... jeg vil jo selvsagt ikke ha en type som er sykelig sjalu, men jeg vil jo at han bryr seg litt da.... Jeg føler meg liksom ikke verdt det, om dere skjønner. Tenker at om jeg hadde vært slående vakker så hadde han vært litt redd for konkurranse eller noe... Tja, jeg vet ikke. Vi er begge 36 år om det skulle være av betydning. Anonymkode: 04783...087 Vær heller glad han stoler på deg, det er gull verdt! Anonymkode: 48e50...ab2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #26 Del Skrevet 12. januar Vær forsiktig med hva du ber om. Du skal være veldig glad du har en som er så trygg på deg, skulle selv ønske dama var så trygg på meg at hun ikke kjente på sjalusi, men hun kjenner på sjalusi i slike situasjoner du nevner, og det kommer det aldri noe godt ut av Anonymkode: 72118...987 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #27 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (15 timer siden): Min erfaring er jo mer sjalu, jo oftere er de utro. Så motsatt her Anonymkode: b568f...ca8 Min erfaring også. De tror at alle andre har så dårlig moral som en selv Anonymkode: 72118...987 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #28 Del Skrevet 12. januar Min er heller aldri sjalu. Kan reise ut på fester og gjøre alt jeg vil. Finnes ikke sjalu. Er litt enig med deg, ts; jeg savner litt sjalusi. Vise at han er redd for å miste meg til andre menn. Anonymkode: 1bfa2...738 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 12. januar #29 Del Skrevet 12. januar Mannen min er ikke sjalu. Jeg tenkte nok som deg i starten. Det var uvant siden jeg kom ut av et forhold med en mann som var fryktelig sjalu. Jeg vet at min nåværende mann elsker meg høyt og vi har vært sammen i mange år ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #30 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (19 timer siden): Vært sammen i 1 år. Han har påpekt titt og ofte at han finnes ikke sjalu, og at jeg kan gjøre hva jeg vil fordi han stoler på meg. Vil jeg på fest så får jeg beskjed om å kose meg masse og ikke tenke på han. Han er ikke redd for at jeg skal være utro eller flørte med noen. Jeg gjør ikke noe for å gjøre han usikker, det er barnslig. Men jeg kjenner jeg blir litt lei meg... jeg vil jo selvsagt ikke ha en type som er sykelig sjalu, men jeg vil jo at han bryr seg litt da.... Jeg føler meg liksom ikke verdt det, om dere skjønner. Tenker at om jeg hadde vært slående vakker så hadde han vært litt redd for konkurranse eller noe... Tja, jeg vet ikke. Vi er begge 36 år om det skulle være av betydning. Anonymkode: 04783...087 Jeg forstår godt hva du mener, og jeg gjorde det slutt med en fordi han ikke var sjalu. Når det gjelder min nåværende kjæreste så var han ikke sjalu før, men jeg opplevde han som mer eiesyk da han ble mer glad i meg, og vice versa. Så jeg forstår utmerket godt hva du mener, og jeg tror ingenting på et forhold mellom to stykker som liksom er så tvangsmessig ikke-sjalu. Da har man rett og slett ikke investert nok til å risikere noe, tenker jeg. Og dermed har man også lettere for å falle fra hverandre. Tror riktignok ikke det har så mye å gjøre med utseendet, jeg var langt mer slående vakker før Anonymkode: ce464...561 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #31 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Disse to svarene er mest likt slik jeg tenker. Det er alltid en liten usikkerhet, selv om du har full tillit. Jeg er av de som er ekstra tent når hun kommer hjem. Slik tror jeg mange kan oppleve det. Det er noe i lettelsen over at hun kommer hjem og er glad i deg. Null sjalusi er for meg et tegn på at du kunne klart deg like godt alene, eller med en annen. Anonymkode: b542f...b6e Vært sammen med mannen min i 17 år, begge var unge da vi ble sammen. De første årene var det litt sjalusi hos oss begge, men etter vi ble voksne har vi lagt det vekk. Vi stoler på hverandre. Men jeg tenker mannen min like godt kunne klart seg alene, eller sammen med en annen. Samme med meg. Og det tenker jeg gjelder for alle, alle klarer seg alene og hvorfor skulle det være slik at man bare passer sammen med et annet menneske? Orker allikevel ikke å bruke energi på å være sjalu. Akkurat nå er det oss, og vi har det godt i lag. Skulle det skje at vi går fra hverandre får jeg ta det når det evt skjer. Anonymkode: a9028...c37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #32 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg forstår godt hva du mener, og jeg gjorde det slutt med en fordi han ikke var sjalu. Når det gjelder min nåværende kjæreste så var han ikke sjalu før, men jeg opplevde han som mer eiesyk da han ble mer glad i meg, og vice versa. Så jeg forstår utmerket godt hva du mener, og jeg tror ingenting på et forhold mellom to stykker som liksom er så tvangsmessig ikke-sjalu. Da har man rett og slett ikke investert nok til å risikere noe, tenker jeg. Og dermed har man også lettere for å falle fra hverandre. Tror riktignok ikke det har så mye å gjøre med utseendet, jeg var langt mer slående vakker før Anonymkode: ce464...561 Jeg tenker motsatt, hvis det går masse energi i forholdet til å være usikker og sjalu, så tærer det unødvendig på forholdet. Anonymkode: a9028...c37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #33 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (20 timer siden): Vært sammen i 1 år. Han har påpekt titt og ofte at han finnes ikke sjalu, og at jeg kan gjøre hva jeg vil fordi han stoler på meg. Vil jeg på fest så får jeg beskjed om å kose meg masse og ikke tenke på han. Han er ikke redd for at jeg skal være utro eller flørte med noen. Jeg gjør ikke noe for å gjøre han usikker, det er barnslig. Men jeg kjenner jeg blir litt lei meg... jeg vil jo selvsagt ikke ha en type som er sykelig sjalu, men jeg vil jo at han bryr seg litt da.... Jeg føler meg liksom ikke verdt det, om dere skjønner. Tenker at om jeg hadde vært slående vakker så hadde han vært litt redd for konkurranse eller noe... Tja, jeg vet ikke. Vi er begge 36 år om det skulle være av betydning. Anonymkode: 04783...087 Hadde en sånn kjæreste en gang, endte opp med en som ikke brydde seg noe særlig uansett hva jeg ble utsatt for. Ble utsatt for en ekkel fyr på byen, han sto bak meg så jeg var ikke forberedt da han tok hendene rundt kroppen min og holdt meg fast rundt puppene. Min akutte reaksjon var å vri meg ut av grepet også slo jeg ut med knyttet neve og traff fyren rett i øyet. Han gikk rett i bakken og kjæresten min så det hele uten å bry seg. Broren til kjæresten derimot, spurte hva som skjedde, jeg forklarte og han ble forbanna på fyren og jagde han vekk. Kjæresten sto bare der ennå. Hvis jeg fortalte noe som plaget meg eller det hadde skjedd noe så sa han alltid kun "å huff." Ikke noe mer. Om fremmede menn spurte meg om å danse eller spanderte drikke på meg så sa han ingenting. Jeg har også vært sammen med en som var sykelig sjalu og han endte opp som utro. En mellomting hadde vært fint. En mann som viser at han ikke liker om andre menn tar i meg, uten at det er noe sykelig over det. Anonymkode: ad511...a17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #34 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): jeg savner litt sjalusi. Vise at han er redd for å miste meg til andre menn. " Håper du ikke er den sjalu typen, men du kan være litt sjalu"...... Herregud, ikke lett å være mann heller 😦 Anonymkode: 538f9...cbb 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LillaGorilla<3 Skrevet 12. januar #35 Del Skrevet 12. januar Jeg er helt lik din mann, finnes ikke sjalu. Min mann har aldri noensinne gitt meg grunn til å være det. Han er heller ikke sjalu, av samme årsak. Vi vet det er oss, ingenting truer det vi har. Nei vel har man ingen garantier, men livet er for kort til å bruke tid på vonde følelser. Jeg hadde ikke giddet være sammen med en mann jeg ikke kunne stole på eller som ikke stoler på meg. Hadde en sykelig sjalu eks en gang, han tålte såvidt at jeg snakket med andre menn. Viste seg at det var han som pulte alt som gikk i to sko og ikke var til å stole på. På seg selv kjenner man andre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 12. januar #36 Del Skrevet 12. januar Min mann var aldri sjalu. Det var fordi han ikke brydde seg og jeg synes det var litt trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #37 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jeg forstår godt hva du mener, og jeg gjorde det slutt med en fordi han ikke var sjalu. Det er en dealbreaker om han ikke er usikker og sjalu? Hvordan er det ikke et stort pluss at mannen er såppas trygg på deg at han ikke går rundt unødvendig sjalu, for regner med han ikke hadde grunn for å være sjalu? Og hadde han egentlig grunn for å være sjalu, så var forholdet allerede over Anonymkode: 72118...987 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #38 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Jeg forstår godt hva du mener, og jeg gjorde det slutt med en fordi han ikke var sjalu. Når det gjelder min nåværende kjæreste så var han ikke sjalu før, men jeg opplevde han som mer eiesyk da han ble mer glad i meg, og vice versa. Så jeg forstår utmerket godt hva du mener, og jeg tror ingenting på et forhold mellom to stykker som liksom er så tvangsmessig ikke-sjalu. Da har man rett og slett ikke investert nok til å risikere noe, tenker jeg. Og dermed har man også lettere for å falle fra hverandre. Tror riktignok ikke det har så mye å gjøre med utseendet, jeg var langt mer slående vakker før Anonymkode: ce464...561 Jeg tenker ikke sånn. Sjalusi bunner ut i egne usikkerheter. Jeg og kjæresten har et ekstremt sterkt bånd. Sånn som folk rundt oss kan se og føle på. Vi er trygge i oss selv og i hverandre. Anonymkode: c2c40...103 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #39 Del Skrevet 12. januar Jeg var sammen med en mann i 15 år som ikke fantes sjalu. Han visste veldig godt (altfor godt?) hvor han hadde meg og sa at han visste jeg aldri ville være utro. Det tok lang tid før jeg endelig innså at han tok meg så for gitt som overhodet mulig. Jeg forstod også at han aldri hadde vært spesielt forelsket og han hadde heller aldri elsket meg. Jeg ønsker ikke at min neste mann skal være sjalu for å vise at han elsker meg, men jeg skal love dere at jeg aldri mer vil tillate at noen tar meg for gitt. Aldri mer, da er jeg heller alene!!! Anonymkode: 50eec...505 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #40 Del Skrevet 12. januar Jeg har aldri kjent på et fnugg av sjalusi knyttet til kona. Uansett om hun er på fest, drar på overnatting en helg med jobben, snakker med dritkjekke menn, tar badstue med masse menn, osv. Den følelsen kjenner jeg rett og slett ikke. Hun kunne omtrent gjort hva som helst uten at jeg hadde blitt sjalu. Om hun drar på naken-spa og sitter med masse menn så bryr det meg null. (Og fordi som skal blande seksualitet inn i alt. Nei det betyr ikke at jeg tenner på noe knyttet til dette. Jeg kjenner absolutt ingen følelser) Anonymkode: 5d4af...bca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå