AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden En fyr jeg dater svarte på meldingen min på mandagen. Jeg har vært veldig opptatt med to store innleveringer(eksamener ). Jeg studerer medisin og gikk inn i en boble.Derfor svarte jeg ikke før det hadde gått fire dager(altså i går). Der forklarte jeg at jeg hadde vært ekstremt opptatt og beklagde veldig for det. Jeg sa beklager 2 ganger!Dette var rundt 23.40 i går. Han har enda ikke svart! Har han nå ghostet meg eller er det for tidlig å trekke en konklusjon ? Burde jeg bli bekymret? Jeg spurte om når han ville treffes igjen i meldingen. Sa jeg var ledig på søndag og tidlig neste uke. Vil bare legge til at vi har en casual relasjon . Så vet ikke om han forventer sammen type kommunikasjon da. Hva tenker dere? Setter pris på råd og svar! Anonymkode: 56642...ef0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden Hvis dere har et uforpliktende forhold synes jeg ikke det er noe rart at han ikke har svart. Anonymkode: 032d5...0f6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden Jeg syns fire dager er uakseptabelt, uansett hva man står oppi. Dere har tross alt en kroppslig relasjon. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden Du kan vente fire dager med å svare, men om han venter en dag da blir du sur og kaller det gjosting?? Du må i det minste akseptere like lang svartid som du selv bruker... Noe annet er helt urimelig av deg... Du er fryktelig urettferdig om du forventer at han skal sitte i dagesvis å vente på deg, og hoppe med engang du knipser... Anonymkode: 51fc3...544 4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 8 timer siden #5 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Du kan vente fire dager med å svare, men om han venter en dag da blir du sur og kaller det gjosting?? Du må i det minste akseptere like lang svartid som du selv bruker... Noe annet er helt urimelig av deg... Du er fryktelig urettferdig om du forventer at han skal sitte i dagesvis å vente på deg, og hoppe med engang du knipser... Anonymkode: 51fc3...544 Jeg er veldig enig med dette! Når man bruker fire dager på å svare så må du være raus tilbake med svartiden. Du må forvente av andre, det som du gir tilbake. Jeg skal innrømme at dersom jeg ikke hadde fått svar på fire dager så hadde jeg selv ventet minimum en eller to dager, nettopp fordi jeg matcher hva jeg får tilbake - som AB skriver at jeg vil ikke gi inntrykk av at jeg sitter og venter, så når han knipser så hopper jeg 🤷🏻♀️ Og hvis du trekker konklusjonen av at du har blitt ghostet når han ikke har svart på 21 timer så kan du tenke deg hvordan han følte det etter fire dager da? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Del Skrevet 8 timer siden Hvor gammel er han? Er dette avstand? Anonymkode: 8bb72...85e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #7 Del Skrevet 8 timer siden Tjah, jeg hadde ikke svart en mann som var for opptatt til å ta seg tre sekunder å svare på en melding med mindre vi var tilbake i September 2001 og han var opptatt med å løpe ned nødtrappene i twin towers. Anonymkode: a08d3...d62 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #8 Del Skrevet 7 timer siden Du svarte han ikke på fire dager, han går en dag uten å svare - og du er redd han har ghostet deg? Hvor er logikken? 🤔 Anonymkode: 6152f...a19 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Del Skrevet 6 timer siden Du legger altfor mye i dette, tatt i betrakting at det er en casual relasjon. Du har beklagd to ganger, så da må du ikke gjøre det mer, for da virker det som du kryper. Det er lite sexy. Anonymkode: 7349e...b0d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden Så du kan bruke 4 dager på å svare, men han kan ikke bruke 1 engang? Anonymkode: fc521...8ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå