AnonymBruker Skrevet 11. januar #21 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Samboer og jeg har snakket en stund om giftemål. Han vet at det er viktig for meg, og at jeg ikke er opptatt av dyre brudekjoler eller store selskaper. Han har imidlertid trenert frieriet og planleggingen en stund, og jeg syntes det var veldig plagsomt å leve med slik uklarhet, så jeg spurte ham om det var noen spesiell grunn til at han dro ut tiden. Jeg angrer på at jeg spurte. Han sa at han skulle ønsket at jeg gikk ned noen kilo før det ble giftemål. Jeg er i øvre sjikt av normalvekt, så har null behov for å slanke meg. Jeg har også en sykdom som gjør at kroppen samler på vann, slik at vekta står stille uansett hva man gjør. Jeg synes samboer er veldig urimelig, og stiller overflatiske krav som betingelse for giftemål. Vurderer faktisk å gjøre det slutt. Hva synes dere? Anonymkode: 06f30...653 Tror ikke dette har med vekten å gjøre. Høres ut som en lame unnskyldning for å sabotere hele bryllupet. Jeg tror at om du går ned noen kilo, vil det være en ny unnskyldning. Hadde kastet ringen ut av vinduet og sagt « sånn, nå slipper du å utsette noe mer, så fikk du det slik du ville. Vil du at jeg pakker sakene og reiser også hvis du frykter fremtiden med meg? Jeg er ikke et sted jeg ikke er ønsket» Anonymkode: 9eb66...abb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå