AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #61 Del Skrevet 15 timer siden yamask skrev (På 17.1.2025 den 11.11): Skjønner ikke at ikke the blair witch project er nevnt enda. Syns fortsatt det er den skumleste filmen noen sinne laget. Jeg vet ikke om Midsummar betegnes som skrekkfilm? Den gir meg ihvertfall skrekkfølelsen. Ellers enig i the conjuring og haunting of hill house-serien. Sistnevnte med tidenes mindfuck på slutten. Og hvorfor Twin Peaks - fire walk with me, samt serien utløser så mange sterke følelser fra en person i denne tråden ble jeg overrasket over. Utrolig sær serie, men veldig spennende og skummelt når man først kommer seg litt inn i det. Skulle gjerne sett hele serien igjen, men finner den ikke lenger. Tror den lå på netflix før. Ja!!! Fy faen, Blair witch var helt forerdelig. Anonymkode: a2471...d10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #62 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja!!! Fy faen, Blair witch var helt forerdelig. Anonymkode: a2471...d10 Enig! Jeg kan ikke fatte at den ikke har høyere rating på Imdb, spesielt hvis man tenker på at den ble laget for 25 år siden. Så den på nytt igjen nå i høst i forbindelse med 25-årsjubileet og den var ekkel! Anonymkode: e6548...071 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glx Skrevet 13 timer siden #63 Del Skrevet 13 timer siden The Exorcist The Shining The Conjuring (første filmen) The autopsy of Jane Doe The vvitch It Follows Insidious The Blair witch project Villmark har brent seg fast i minnet mitt etter jeg så den som ung. Har ikke sett den etter jeg ble voksen, så husker ikke om den egentlig er noe bra 😅 Nattevagten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #64 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Enig! Jeg kan ikke fatte at den ikke har høyere rating på Imdb, spesielt hvis man tenker på at den ble laget for 25 år siden. Så den på nytt igjen nå i høst i forbindelse med 25-årsjubileet og den var ekkel! Anonymkode: e6548...071 Håper den kommer på tv2 play eller netflix. Evnt kanskje bare se via youtube 🤔 Anonymkode: a2471...d10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #65 Del Skrevet 10 timer siden "Bambi" den orginale En tilsynelatende uskyldig Disney-film, men vent til du ser hjerteskjærende scener som preger barndommen din for alltid. Det er en nervepirrende psykologisk thriller forkledd som en familieklassiker. Det starter med søte dyr og koselig musikk, men så ... pang! Moren til Bambi forsvinner. Ingen advarsel, ingen nåde. Du sitter der som barn og tenker: "Er dette hva livet har å by på? Brutalitet og sorg?" Og la oss ikke glemme skogen som brenner. Skogen, som skal være tryggheten selv, blir til en flammende, eksistensiell krise. Skrekkfaktor: 10/10. Så ja, Bambi—den ultimate skrekkopplevelsen som får deg til å revurdere både barndom og jakt som hobby. Anonymkode: 91482...d3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå