Korsygg Skrevet 11. januar #1 Del Skrevet 11. januar Jeg var på sykehus noen år siden, og på rommet så fikk jeg ikke trent, har jo trent sammehengende styrke i 24 år. Så, det var litt synd å ikke fikk gjøre mer enn push-ups og sånt, men da mister man styrke. Spiler ikke så stor rolle om det er noen uker bare da, det var ikke poenget. Men jeg hadde en tid før det igjen, trent masse kroppsvektsøvelser, og jeg hadde trent Front lever og back lever, som jeg nesten mestret før jeg ga meg. Jeg kom på at man kunne gjøre det på gulvet, istedet for i stang, så jeg prøvde. Å henge i en stang er en ting, men på gulvet, det føltes umulig, rett og slett. Tror dere dette kan erstatte vekter for godt, du ville jo trent hele livet, og fortsatt ikke klart det: https://postimg.cc/2b3HZzHp Linken er trygg, bare lagde et bilde i paint :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #2 Del Skrevet 13. januar Man kan trene hele kroppen med kroppsvektøvelser, men det er lettere og bedre å bruke vekter. Man kan gjerne kombinere begge, f.eks pullups og pushups er jo flott. Anonymkode: b3566...435 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vaffelhunden Skrevet 13. januar #3 Del Skrevet 13. januar Det heter planching (ikke samme som planken) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå