AnonymBruker Skrevet 11. januar #21 Del Skrevet 11. januar Det er kun med nære venner eller samboer at jeg kan la banneordene komme. Ellers syns jeg det er på sinn plass å ikke banne foran familie, kollegaer eller omgangskrets. Kom på at jeg hadde et møte denne uken på jobb, og han ene brukte mye banneord. Selv jeg som ikke er religiøst reagerte på det. Han virket så uhøvla, lite profesjonell. Anonymkode: ea312...86f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #22 Del Skrevet 11. januar Banner ofte og fuck de som har problemer med det, kjenner ikke så snerpete mennesker heldigvis at de selv også ikke banner innimellom Anonymkode: a2c7d...1ab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #23 Del Skrevet 11. januar jukkapalme skrev (3 timer siden): Har en bekjent som er kristen og hun klaget til meg fordi en annen person hadde sagt "jævlig" til henne. Det var visst sååå grusomt. Jeg finnes ikke kristen og det vet hun selv om jeg aldri har bannet i hennes nærvær, men hun brukte meg som klagemur over absolutt alt før helt til vi til slutt mistet kontakten. Men jeg tror ikke kristne flest bryr seg så mye om at andre banner, det finnes jo til og med kristne som banner selv også. Hvis jeg er tilstrekkelig sur kan jeg også si jævla og faen. Men har opplevd et miljø hvor de sa jævla hvert 10 sekund omtrent. Det var ganske slitsomt rent mentalt… Anonymkode: ade4e...2d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 11. januar #24 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis jeg er tilstrekkelig sur kan jeg også si jævla og faen. Men har opplevd et miljø hvor de sa jævla hvert 10 sekund omtrent. Det var ganske slitsomt rent mentalt… Anonymkode: ade4e...2d1 Det skjønner jeg. Men var ikke jeg som hadde sagt jævlig til henne, det var en annen person, men hun klaget til meg. Jeg har ikke sagt søren i hennes nærvær en gang, for jeg tror hun ser på selv det som banning. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trygdefrue Skrevet 11. januar #25 Del Skrevet 11. januar Besøkte en sykehusprest i jobbsammenheng en gang, og bannet stygt, beklaget meg og fikk til svar: selv jeg banner når jeg slår meg sånn som du gjorde…. Gikk 10 min så tuppet han til bordbenet sitt og jeg lærte et par banneord jeg ikke tidligere har hørt, både den onde, det mannlige OG kvinnelige kjønnsorgan ble brukt i løpet av 5 sekunder, så tror nok dette er veldig individuelt 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #26 Del Skrevet 11. januar En av mine beste venner er prest, han retter ikke på meg om jeg setter i gang. Ikke unngår han meg heller 🤪 Anonymkode: 82c6d...af1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #27 Del Skrevet 12. januar Jeg er ikke religiøs, men går i kirken under dårlig, konfirmasjoner, bryllup og slikt. En gang så var det en hendelse / kommentar fra et familiemedlen som gjorde at jeg braste ut noen skikkelig saftige gloser som gjorde at presten måtte ta seg en pause under dåpen. Jeg ble tilgitt 😅 Svaret på spørsmålet ditt; Reaksjonen kommer an på personlighet, ikke tro. Anonymkode: e1241...6df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
princeofithilien Skrevet 12. januar #28 Del Skrevet 12. januar (endret) Jeg er kristen og banner aldri sjøl, men reagerer ikke noe spesielt på at andre gjør det, det får jeg jo ikke gjort så mye med uansett. Men jeg blir litt trist når jeg hører barn som banner mye, uten at foreldrene reagerer i det hele tatt, eller til og med ler og syns det er gøy at barna gjør det... 😕 Og jeg kan bli litt irritert når det blir veldig mye banning på TV, det virker veldig unødvendig. Endret 12. januar av princeofithilien 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #29 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Nei vi skjønner de har lite ordforråd. Anonymkode: b61b3...59a Forskning sier at de som banner har større ordforråd. Anonymkode: 2f82c...622 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #30 Del Skrevet 12. januar Jeg er kristen og banner mye.. Det har jeg gjort helt siden jeg var liten. Vokst opp i en konservativ familie, så det var ikke helt heldig. Men jeg har ikke gått opp i flammer enda🤷♀️ Kan ikke skjønne at det skal være så farlig? Det er naturlig å uttrykke seg når man er sint. Så jeg plages naturlig nok ikke av at andre banner. Det som teller er hvordan vi er mot oss selv og andre. Da blir banning uvesentlig. Anonymkode: 2f634...ecc 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #31 Del Skrevet 12. januar Nei vi bryr oss ikke. Men ingen får banne forann varna mine uansett jeg vil lære dem skikkelig språkbruk det lønner seg i yrkeslivet senere i livet. Anonymkode: a20a6...20c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #32 Del Skrevet 13. januar I hvilke miljø blir «fader» regnet for banning? Født og oppvokst i tjukkeste bibelbeltet, men ikke engang her hadde noen reagert på det. Anonymkode: c5500...fcb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå