Gå til innhold

Andrevalget?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

La oss si: den du er sammen med datet noen før deg, som vedkommende ble dumpet av. Det var tungt for vedkommende, men hen kom seg fint over det og var helt over det da dere møttes.

Ville du følt deg som andrevalget da? 

Anonymkode: fc905...8fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nei. Det ble som det ble. Selv om jeg blir dumpet av en mann, så kan jeg treffe en annen jeg liker etterpå. 

Anonymkode: 17902...c64

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bare hvis det var en hen og en hen som slo opp. 

Anonymkode: 686e1...253

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

La oss si: den du er sammen med datet noen før deg, som vedkommende ble dumpet av. Det var tungt for vedkommende, men hen kom seg fint over det og var helt over det da dere møttes.

Jeg ville følt meg som andrevalget om han først avviste meg til fordel for en annen, for så å komme tilbake til meg om han ble avvist av den andre. Da hadde jeg kjent på den andrevalg følelsen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Finnes ikke sjalu på noen av exene til han jeg er sammen med nå. Det som skjedde før han kjente meg kan jeg ikke bry meg om. Vi har det veldig fint sammen og er glad vi fant hverandre, føles ikke som noe andrevalg selv om begge har vært gift før

Anonymkode: 818ac...834

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Med den logikken så er vel alle bortsett fra hverandres første ordentlige kjærester "andrevalget"? Eller tredjevalget, fjerdevalget, tiendevalget? Hva med de som har funnet kjærligheten på nytt etter skilsmisse?

Nei, livet er komplisert. Jeg er i slutten av 30-åra og forventer at de fleste har en viss mengde bagasje med seg. Det er bare jeg selv som er ansvarlig for mine følelser, ikke min kjære eller noen av hans ekser.

Anonymkode: 078ce...172

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er over 40 og sammen med en over 40. Vi har begge barn fra før. Vi har begge hatt mange kjærester før. Nei, jeg ser på meg selv som førstevalget. 

Anonymkode: 81bf0...6bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andrevalget er om man blir valgt bort for en annen, så bli "tatt tilbake" når h*n har blitt dumpet/gått lei av den andre. Man er jo ikke et andrevalg om vedkommende har hatt tidligere kjærester. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...