Tirill Skrevet 18. november 2002 #1 Del Skrevet 18. november 2002 Hvordan vet jeg at / når jeg har funnet den rette?? Jeg er sammen med verdens snilleste og mest stabile gutt. Men jeg tviler litt på om han er den rette for meg... Er det noen som har en formening på "det perfekte forhold" ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 18. november 2002 #2 Del Skrevet 18. november 2002 Hmm..ja..si det du. Det er vel bare noe man "føler på seg"?! Men..hvis du tviler på at han du er sammen med er den rette...hvorfor..altså...hvorfor er du sammen med han? Ja, du sier han er snill og stabil, men hvis han ikke er den rette, hvorfor "bruke tid" på han? Nei..vanskelig spørsmål. Skjønner jo det er dette du vil finne ut av. Men det skal jo føles rett og godt og du vet vel om han du er sammen med er han du vil tilbringe resten av livet ditt med? Hmm...nei dette ble bare rot. Som sagt, vanskelig spørsmål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 18. november 2002 #3 Del Skrevet 18. november 2002 Jeg tror at det er MANGE du kan få et godt liv sammen med her i verden, men bare EN DEN RETTE!! Du er vel nå sammen med en av disse som du kan få et godt liv sammen med , men når du treffer DEN RETTE merker du det!! Du bare vet det!! Langt de fleste går vel gjennom livet uten å møte den rette, men har fantastiske liv allikevel, og de som møter den rette har også fantastiske liv, men ikke problemfrie de heller. men hvis du føler at du vil på jakt etter den rette (som du forøvrig ikke behøver å jakte på, for da vil du som oftest skyte bom...) så bør du gi slipp på denne mannen som du nå er sammen med, for hvis han er et godt menneske som du jo sier han er så fortjener han ikke at du bare skal ha ham der til du finner den rette..... Lykke til hva du enn velger å gjøre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tirill Skrevet 18. november 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 18. november 2002 Grunnen til at vi er sammen, er vel at vi trives veldig godt sammen. Vi har to barn sammen, og vi har delt hele livet sammen. Joda vi var jo veldig forelsket da vi ble sammen. Men jeg føler at vi lever på "gammel vane". Det er derfor jeg lurer på om han egentlig er den rette for meg... Tidligere (før vi fikk barn) var vi mye ut sammen med venner, ute å spiste, var på kino etc. Men jeg kan telle på en hånd de gangene vi har gjort noe slikt i de siste fire årene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 18. november 2002 #5 Del Skrevet 18. november 2002 Men det er vel litt opp til deg også - å ta initiativ til å finne på ting? Det er viktig at begge gjør det tror jeg!! Jeg tror ikke så mye på den "eneste ene" - den rette eller hva du vil kalle det. Jeg tror at du kunne fått det bra sammen med nesten alle mennesker - det handler om hvilke krav man stiller og hvor "kresen" man er. Veldig mange jenter har en slags Romantikk-forestilling (fra bladet Romantikk) om hvordan kjærligheten skal være. Det skal være sug i magen og sommerfugler, fyrverkeri og stjerner i femti år. Det har jeg ingen tro på. Derimot tror jeg på at vennskap må ligge i bunnen for kjærlighet. Den du skal dele resten av livet ditt med, må være din beste venn. Fyrverkeriet går over etter en stund, og er du heldig, utvikler det seg i steden en dyp kjærlighet. Men i bunnen må vennskapet ligge!! Dessverre er det sånn at livet består av flere kjedelige, regnfulle mandagsettermiddager - ingenting spennende på tv - rotete hus og noen må ta oppvasken. Da er det ekstremt viktig at man fremdeles klarer å være venner, og ikke minst le sammen!! Kanskje ikke så mye hjelp for deg dette. Men ikke leit deg i hjel for å finne den rette. Du har kanskje allerede funnet han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eli_Na Skrevet 18. november 2002 #6 Del Skrevet 18. november 2002 Jeg er av den oppfatning at det finnes flere du kan leve et godt liv sammen med. Det har vel litt med hvor i livet du befinner deg...om du er moden for å slå deg til ro. Alle forhold har "ups and downs" og veldig ofte kommer det en down periode i kjæreste forholdet når man har fått barn, dette betyr ikke at man ikke kan ha det bra,men forelskelen er kanskje ikke så het. Jobber man litt og klarer å forstå de periodene man er i ,vil forelskelsen blomstre igjen. Jeg synes forøvrig at hvis du har det godt med kjæresten din og dere har barn sammen,så bør du bli i forholdet. At det kanskje finnes en som er mer rett for deg der ute er ikke en god nok grunn til å splitte en familie...(så sant ingen lider i forholdet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vilja Skrevet 18. november 2002 #7 Del Skrevet 18. november 2002 Vær den rette!!!!!!!!!! - Ikke let etter han. Det finnes så mange som passer. Ikke kun en!!!!! Som man ler sammen med, som man liker å snakke sammen med. Som forstår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 18. november 2002 #8 Del Skrevet 18. november 2002 Kort kan en si det slik du veit hva du har ,men du veit ikke hva du får. Gresset er offtest ikke grønnere på den andre siden. hilsen indianlady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M-M Skrevet 19. november 2002 #9 Del Skrevet 19. november 2002 Hvis du tviler på kjærligheten er den ikke riktig.... Sorry... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå