AnonymBruker Skrevet 11. januar #1 Del Skrevet 11. januar Hei! vi er invitert i bryllup i mai til en av bestekompisene til mannen, men er svært usikre hva vi skal gjøre. Babyen vil da være 10 mnd (8 mnd korrigert). Jeg ammer ikke. Hadde bryllupet vært neste uke hadde jeg sagt tvert nei fordi baby er kjemperedd alle andre enn oss i familien (altså de i samme husstand), og hylgråter om selv besteforeldrene holder henne. Men dette kan jo ha endret seg på 5 mnd.. bryllupet er ca 1,5 time borte, så er ikke bare å stikke hjemom eller skynte seg hjem hvis ting skjærer seg helt heller.. tenker at det er uaktuelt å sove der uansett siden hun fortsatt er så liten, men det hadde kanskje vært kjekt å være der noen timer. Men kjenner veldig på å binde seg opp til noe så langt frem i tid fordi vi aner ikke hvordan babyen er da. Om hun i det hele tatt er klar for at begge er borte flere timer i slengen. de alternativene jeg ser for meg er: 1. barnevakt til ut på kvelden, og at vi kjører hjem etter kakene. Dvs barnevakt i ca 9 timer. 2. Mannen går alene, og kan sove på hotell hvis han vil. 3. begge går på seremonien, middagen og kakene, og så kjører jeg hjem alene. Og mannen sitter på med noen andre hjem dagen etterpå. 4. Spandere hotellrom på en av besteforeldrene så kan babyen være i nærheten hele ettermiddagen/kvelden i tilfellet, og vi tar henne på natta selv. 5. som noen har sagt: bare hoppe i det, og ha barnevakt over natta… akkurat nå heller jeg mest mot at mannen skal gå alene, men det er så vanskelig å se for seg hvordan ting er om nesten et halvt år. hva ville dere ha gjort? Anonymkode: 78994...f6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #2 Del Skrevet 11. januar La mannen gå alene, eller ta baby med. Anonymkode: 9e233...2a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #3 Del Skrevet 11. januar Alternativ 4 Anonymkode: 15b89...71e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #4 Del Skrevet 11. januar Ville tatt med baby. Anonymkode: d4848...345 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #5 Del Skrevet 11. januar Alternativ 4 hørtes helt perfekt ut. Anonymkode: 6c34f...abd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #6 Del Skrevet 11. januar Kanskje nr 4. Eller at dere tar med baby dit og overnatter på hotell med baby. Anonymkode: 4dad3...59c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #7 Del Skrevet 11. januar Nr 4 er mest vanlig har jeg inntrykk av, og det er det vi selv tenker å gjøre i sommer selv om vi "bare" bor 30 min unna å kjøre. Anonymkode: 59258...475 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #8 Del Skrevet 11. januar når mine har vært 10 med, har de fint kunne overnatte en natt hos besteforeldre, så jeg hadde booket hotell til meg og mannen og latt barnet være hos besteforeldre. Anonymkode: 9ec97...dce 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #9 Del Skrevet 11. januar Min var som din rundt 5 mnd. Ingen andre enn jeg og pappaen kunne holde henne (og hun foretrakk meg). Men da hun var 10 mnd kunne foreldrene mine være barnevakt og legge henne og det gikk fint Å være borte over natta var for tidlig for meg (og jeg synes egentlig ikke noen burde være det før barna er 1 år men det er jo uenigheter der blant folk) Skal sies at vi jobbet for at hun skulle bli mer trygg på foreldrene mine over tid. Møtte dem jevnlig. Og det funket og den fasen hun var i rundt 5 mnd gikk over og hun ble trygg på dem også Anonymkode: 06057...c8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå