AnonymBruker Skrevet 10. september #101 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (4 timer siden): - Fordi Løke selv elsker å provosere - Fordi Løke alltid skal dra ting lang - Fordi Løke tåler det Anonymkode: 40e23...3a1 får håpe det 😢 Anonymkode: 71b6f...857
AnonymBruker Skrevet 10. september #102 Skrevet 10. september AnonymBruker skrev (3 timer siden): får håpe det 😢 Anonymkode: 71b6f...857 Anonymkode: 71b6f...857
AnonymBruker Skrevet 10. september #103 Skrevet 10. september Kan egentlig legge ned det programmet, lenge siden jeg har ledd av det nå. Hvis jeg har ledd en eneste gang jeg har sett på, det tror jeg faktisk ikke at jeg har gjort. Kan gjerne sende et annet program istedenfor. Anonymkode: a2fff...596 1
Tradegy Skrevet søndag kl. 16:32 #104 Skrevet søndag kl. 16:32 (endret) Jeg e.l s.k.e.r humoretaten, og dèt er litt rart, da jeg egentlig er ganske puslete. Men synes skråblikk på kongehuset er akkurat innafor og digger at det har fått opptil flere sesonger Maria Mena parodien var fabelaktig, og sminkøren har virkelig truffet. Og at fregner, kan løses så nitidig! Endret mandag kl. 17:11 av Tradegy 4
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 08:36 #105 Skrevet mandag kl. 08:36 AnonymBruker skrev (På 10.9.2026 den 9.23): hvorfor løke av alle da, han som faktisk tør å være noenlunde kul? hvorfor ikke heller velge en av de der "buhu stakkers meg, jeg er så kul"-typene i stedet for da? som sophie elise eller noe. eller han der kevin ... Anonymkode: 71b6f...857 Forhåpentligvis skjønner jeg fortsatt konseptet humor & ironi, du får si ifra om innlegget ditt ikke var ment den veien Anonymkode: 5fee7...a3d 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 19:58 #106 Skrevet tirsdag kl. 19:58 AnonymBruker skrev (På 8.9.2026 den 8.51): Å herre min skaper.... Du skjønner ikke konseptet med humor og ironi? Helt merkelig at man må forklare noen det, men de mener altså ikke det de sier bokstavelig, men som i at 99/100 er lut lei av at Løke er i offentligheten uten å ha noe å komme med. Som i at man vil slippe å se eller høre noe mer fra karen (i likhet med 98% av influensere). Anonymkode: 5fee7...a3d Hvilken humor? Anonymkode: 6c6c0...c1b 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 19:59 #107 Skrevet tirsdag kl. 19:59 Tradegy skrev (På 13.9.2026 den 18.32): Jeg e.l s.k.e.r humoretaten, og dèt er litt rart, da jeg egentlig er ganske puslete. Men synes skråblikk på kongehuset er akkurat innafor og digger at det har fått opptil flere sesonger Maria Mena parodien var fabelaktig, og sminkøren har virkelig truffet. Og at fregner, kan løses så nitidig! Visse ting spøker man ikke med Anonymkode: 6c6c0...c1b
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 22:41 #108 Skrevet tirsdag kl. 22:41 AnonymBruker skrev (På 14.9.2026 den 10.36): Forhåpentligvis skjønner jeg fortsatt konseptet humor & ironi, du får si ifra om innlegget ditt ikke var ment den veien Anonymkode: 5fee7...a3d 😮 hvordan våger du. Anonymkode: 71b6f...857 1
AnonymBruker Skrevet i går, 00:31 #109 Skrevet i går, 00:31 AnonymBruker skrev (På 8.9.2026 den 23.19): Jeg vil si at det er harselering jo, da dem presterer å si i innslaget 1000 ganger at " kongen er fortsatt død ", ufint mot et folk i sorg over en kjær konge. Av og til er det smart å tenke seg om før man sender noe sånt på lufta. Helt utrolig at NRK tillater de sketsjene de har hatt om kongen generelt, det er ikke første gangen dem får seerreaksjoner på en sketsj dem drar altfor langt. Jeg beklager ikke for å ha respekt for min avdøde Konge, det er en selvfølge hvis man har litt opplagt folkeskikk og vett. Anonymkode: a2fff...596 Altså, jeg oppfatter ikke at de harselerer med kongen / kongehuset, men mot den mildt sagt spesielle mediedekningen og alle ekstrasendingene der de ikke hadde noe nytt å melde annet enn at "kongen er fortsatt død". Medieforskere burde sammenligne hvordan kong Olavs bortgang ble dekket vs det vi fikk nå - en slags selsom massesuggesjonssorg og journalister som konkurrerte i NM i monarkisme. Slik jeg husker det fra 1991 var det ganske forskellig. Men jeg kan jo huske feil. Anonymkode: 02d45...d3a 4 1
AnonymBruker Skrevet i går, 00:35 #110 Skrevet i går, 00:35 AnonymBruker skrev (På 10.9.2026 den 14.00): - Fordi Løke selv elsker å provosere - Fordi Løke alltid skal dra ting lang - Fordi Løke tåler det Anonymkode: 40e23...3a1 Alle land burde ha en Frank Løke. Han er morsom. Som da han bare måtte rive i stykker medlemskortet sitt i Mensa i tv-serien Norges Doummeste etter å ikke kunne svare på noen enkle spørsmål. Anonymkode: 02d45...d3a
AnonymBruker Skrevet i går, 05:28 #111 Skrevet i går, 05:28 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Altså, jeg oppfatter ikke at de harselerer med kongen / kongehuset, men mot den mildt sagt spesielle mediedekningen og alle ekstrasendingene der de ikke hadde noe nytt å melde annet enn at "kongen er fortsatt død". Medieforskere burde sammenligne hvordan kong Olavs bortgang ble dekket vs det vi fikk nå - en slags selsom massesuggesjonssorg og journalister som konkurrerte i NM i monarkisme. Slik jeg husker det fra 1991 var det ganske forskellig. Men jeg kan jo huske feil. Anonymkode: 02d45...d3a Men i 1991 hadde vi 1.5 stk tvkanal 😆 Ingen SoMe, nix nada nettaviser, digitale skjermer langs gaten, smarttlf and the list goes on. Kan jo ikke sammenligne 1991 med 2026 😅 Anonymkode: ca2b8...a71
AnonymBruker Skrevet i går, 07:18 #112 Skrevet i går, 07:18 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Alle land burde ha en Frank Løke. Han er morsom. Som da han bare måtte rive i stykker medlemskortet sitt i Mensa i tv-serien Norges Doummeste etter å ikke kunne svare på noen enkle spørsmål. Anonymkode: 02d45...d3a 🫢 det er stor humor 🙈 lol(z) Anonymkode: 71b6f...857
AnonymBruker Skrevet i går, 11:12 #113 Skrevet i går, 11:12 dette så jeg nettopp. 😮 Anonymkode: 71b6f...857
NedOpp Skrevet 22 timer siden #114 Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Men i 1991 hadde vi 1.5 stk tvkanal 😆 Ingen SoMe, nix nada nettaviser, digitale skjermer langs gaten, smarttlf and the list goes on. Kan jo ikke sammenligne 1991 med 2026 😅 Anonymkode: ca2b8...a71 Kan redusere til 1 tv kanal, var jo kun NRK😅 Og radio da, som er det nærmeste vi kommer dagens 24/7-tilgjengelighet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå