NedOpp Skrevet mandag kl. 20:15 #81 Skrevet mandag kl. 20:15 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Det med at de hadde sketsjer om Kong Harald og hans bortgang - det var å gå utrolig langt over streken. Rett og slett usmakelig, ubehagelig og ekkelt og både se og høre på. Er alt lov, fordi alle skal med osv? Eller hvor i helvete går grensa i 2026? Liker ikke Frank Løke, men jeg vil ikke oppfordre folk til å drepe han heller. Det er å dra det altfor langt. Men det er ikke første gangen Humoretaten får kritikk, men det er som om ingenting hjelper og at alt skal være lov. Forøvrig er det ikke så morsomt lenger heller da alt dreier seg om å være drøy, ufin, ekkel eller slem. Det er ikke snill humor å harselere med noen sin død eller oppfordre til drap. Anonymkode: a2fff...596 De harselerte da ikke med Kong Harald og hans bortgang? De harselerte med pressen, ok det de satte fingeren på er allerede adressert av andre, i pressen også. Og den korte seansen om fotlenke utenfor tillatt sone? Ærlig talt, det var jo ikke harselas med kong Harald eller hans død. Men med MBH. 12 4
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 20:19 #82 Skrevet mandag kl. 20:19 NedOpp skrev (4 minutter siden): De harselerte da ikke med Kong Harald og hans bortgang? De harselerte med pressen, ok det de satte fingeren på er allerede adressert av andre, i pressen også. Og den korte seansen om fotlenke utenfor tillatt sone? Ærlig talt, det var jo ikke harselas med kong Harald eller hans død. Men med MBH. Jo det var det.. Anonymkode: 6c6c0...c1b
Kathrina Skrevet mandag kl. 20:21 #83 Skrevet mandag kl. 20:21 Husker hvordan de etterliknet hvordan kongen gikk med krykkene ....det var vondt å se - føltes som mobbing ...mistet respekten for enkelte av de såkalte 'humoristene' i humoretaten da. 4
NedOpp Skrevet mandag kl. 20:25 #84 Skrevet mandag kl. 20:25 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jo det var det.. Anonymkode: 6c6c0...c1b Da må du komme med konkrete eksempler.
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 20:32 #85 Skrevet mandag kl. 20:32 Elsker at de sparker oppover, og når der gjelder Frank Løke så hadde han allerede lagt opp til tilsvar på denne uttalelsen: https://www.nettavisen.no/kjendis/frank-loke-slar-tilbake-mot-nokas-raner-erling-havna-skal-putte-ham-pa-gamlehjem/s/5-95-3200881 «Den tidligere håndballstjernen tar nå til Facebook for å rette en trussel mot onkelen til sin kommende motstander. – Skal putte ham på gamlehjemmet, der han hører hjemme, neste gang vi møtes. Vi sees på innveing fredag 28, august, gamlefar, skriver Løke på sin Facebook-bruker.» Anonymkode: b640c...64a 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 21:06 #86 Skrevet mandag kl. 21:06 NedOpp skrev (41 minutter siden): Da må du komme med konkrete eksempler. Bare å se episoden det Anonymkode: 6c6c0...c1b
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 21:07 #87 Skrevet mandag kl. 21:07 Kathrina skrev (45 minutter siden): Husker hvordan de etterliknet hvordan kongen gikk med krykkene ....det var vondt å se - føltes som mobbing ...mistet respekten for enkelte av de såkalte 'humoristene' i humoretaten da. Enig Anonymkode: 6c6c0...c1b 1
Marleah Skrevet mandag kl. 22:50 #88 Skrevet mandag kl. 22:50 Men TB og Haakon Wiiii var helt konge synes jeg. Kommer ikke til å klare å si det på annen måte på lenge.
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 06:51 #89 Skrevet tirsdag kl. 06:51 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Liker ikke Frank Løke, men jeg vil ikke oppfordre folk til å drepe han heller. Det er å dra det altfor langt. Å herre min skaper.... Du skjønner ikke konseptet med humor og ironi? Helt merkelig at man må forklare noen det, men de mener altså ikke det de sier bokstavelig, men som i at 99/100 er lut lei av at Løke er i offentligheten uten å ha noe å komme med. Som i at man vil slippe å se eller høre noe mer fra karen (i likhet med 98% av influensere). Anonymkode: 5fee7...a3d 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 20:13 #90 Skrevet tirsdag kl. 20:13 AnonymBruker skrev (På 6.9.2026 den 23.51): Jeg synes det var forfriskende at de tillot seg å tøyse videre med kongehuset, etter hvordan mediene har holdt på den siste uka. Og ingenting som gikk direkte på kongen. Den sketsjen om dekningen av at kongen er død var så spot on som det kan bli, den var ikke overdrevet engang. Anonymkode: 3d2dd...6a9 Jeg er så enig med deg, men visste det kom en del kommentarer fra krenkede. Lo så godt av den fotlenkesketsjen. Det har ingenting med mangel av respekt for kong Harald og hans død, men harseleringen med hele den situasjonen og alt oppstyret rundt det. Anonymkode: bf32a...47a 5
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:19 #91 Skrevet tirsdag kl. 21:19 NedOpp skrev (På 7.9.2026 den 22.15): De harselerte da ikke med Kong Harald og hans bortgang? De harselerte med pressen, ok det de satte fingeren på er allerede adressert av andre, i pressen også. Og den korte seansen om fotlenke utenfor tillatt sone? Ærlig talt, det var jo ikke harselas med kong Harald eller hans død. Men med MBH. Jeg vil si at det er harselering jo, da dem presterer å si i innslaget 1000 ganger at " kongen er fortsatt død ", ufint mot et folk i sorg over en kjær konge. Av og til er det smart å tenke seg om før man sender noe sånt på lufta. Helt utrolig at NRK tillater de sketsjene de har hatt om kongen generelt, det er ikke første gangen dem får seerreaksjoner på en sketsj dem drar altfor langt. Jeg beklager ikke for å ha respekt for min avdøde Konge, det er en selvfølge hvis man har litt opplagt folkeskikk og vett. Anonymkode: a2fff...596 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:20 #92 Skrevet tirsdag kl. 21:20 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Å herre min skaper.... Du skjønner ikke konseptet med humor og ironi? Helt merkelig at man må forklare noen det, men de mener altså ikke det de sier bokstavelig, men som i at 99/100 er lut lei av at Løke er i offentligheten uten å ha noe å komme med. Som i at man vil slippe å se eller høre noe mer fra karen (i likhet med 98% av influensere). Anonymkode: 5fee7...a3d Det er ikke humor å ønske at folk skal ta livet av noen Anonymkode: a2fff...596 1
NedOpp Skrevet tirsdag kl. 21:38 #93 Skrevet tirsdag kl. 21:38 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg vil si at det er harselering jo, da dem presterer å si i innslaget 1000 ganger at " kongen er fortsatt død ", ufint mot et folk i sorg over en kjær konge. Av og til er det smart å tenke seg om før man sender noe sånt på lufta. Helt utrolig at NRK tillater de sketsjene de har hatt om kongen generelt, det er ikke første gangen dem får seerreaksjoner på en sketsj dem drar altfor langt. Jeg beklager ikke for å ha respekt for min avdøde Konge, det er en selvfølge hvis man har litt opplagt folkeskikk og vett. Anonymkode: a2fff...596 De harselerer med NRK, TV2 og resten av medie-Norge, ikke kong Harald! Det har jo vært «kong Harald sin død, minutt for minutt», på et nivå som er helt absurd, selv for hardbarka rojalister. «Kongen er fortsatt død» henspeiler jo på at det har vært en absurd gjentagelse, som mange har reagert på. Og også fortrengt andre viktige nyheter, særlig de første dagene. Det er ikke respektløst å gi oppmerksomhet til andre nyheter, eller roe ned på antall tomprat-innslag fra Slottsplassen. Husk på at kongens død får ingen tekniske konsekvenser for Norge sånn rent driftsmessige, det utløser ingen konstitusjonell krise, og ingen merker noen som helst forskjell i hverdagen framover. Vi kan vise kong Harald respekt, og sørge i den grad den enkelte trenger, uten minutt-for-minutt og massesuggesjonssorg. 4 1
AnonymBruker Skrevet i går, 00:05 #94 Skrevet i går, 00:05 De bør skifte navn til etaten for humor er det ikke.Tror ikke jeg har trekt på smilebåndet en eneste gang, Anonymkode: 67158...439 2
AnonymBruker Skrevet i går, 01:11 #95 Skrevet i går, 01:11 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er ikke humor å ønske at folk skal ta livet av noen Anonymkode: a2fff...596 Det er ingen som ønsker å ta livet av noen. Anonymkode: 33864...536 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #96 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (På 7.9.2026 den 0.10): Jeg er overhodet ingen fan av Frank Løke, men den låta helt på slutten? Altså, det er jo omtrent oppfordring til drap? Er virkelig ALT ok om dagen? Hva gjaldt det å tulle med Kongehuset nå - vel, jeg syns de kanskje kunne ventet til Kongens gravferd var unnagjort. Det er noe med respekt i den tiden vi er i nå... Anonymkode: 530c2...967 jeg reagerte også på det, tenkte mitt om dem fra humoretaten, de fremstår jo bare som sånne kjipe typer som ikke tåler noe. Anonymkode: 71b6f...857
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #97 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): jeg reagerte også på det, tenkte mitt om dem fra humoretaten, de fremstår jo bare som sånne kjipe typer som ikke tåler noe. Anonymkode: 71b6f...857 angående frank løke da. det er jo morsomt med en som tør å gjøre de tingene han gjør, de på humoretaten gjør seg jo så skrekkelig til hvis de gjør noe lignende selv ... Anonymkode: 71b6f...857
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #98 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (På 8.9.2026 den 8.51): Å herre min skaper.... Du skjønner ikke konseptet med humor og ironi? Helt merkelig at man må forklare noen det, men de mener altså ikke det de sier bokstavelig, men som i at 99/100 er lut lei av at Løke er i offentligheten uten å ha noe å komme med. Som i at man vil slippe å se eller høre noe mer fra karen (i likhet med 98% av influensere). Anonymkode: 5fee7...a3d hvorfor løke av alle da, han som faktisk tør å være noenlunde kul? hvorfor ikke heller velge en av de der "buhu stakkers meg, jeg er så kul"-typene i stedet for da? som sophie elise eller noe. eller han der kevin ... Anonymkode: 71b6f...857
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #99 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): hvorfor løke av alle da, han som faktisk tør å være noenlunde kul? hvorfor ikke heller velge en av de der "buhu stakkers meg, jeg er så kul"-typene i stedet for da? som sophie elise eller noe. eller han der kevin ... Anonymkode: 71b6f...857 😬 Anonymkode: 71b6f...857
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #100 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): hvorfor løke av alle da, han som faktisk tør å være noenlunde kul? hvorfor ikke heller velge en av de der "buhu stakkers meg, jeg er så kul"-typene i stedet for da? som sophie elise eller noe. eller han der kevin ... Anonymkode: 71b6f...857 - Fordi Løke selv elsker å provosere - Fordi Løke alltid skal dra ting lang - Fordi Løke tåler det Anonymkode: 40e23...3a1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå