AnonymBruker Skrevet 11. januar #1 Del Skrevet 11. januar Humoretaten må jeg si var skuffende. Introen var morsom nok, men det virket ikke som noen av komikerne har sett Familien Nerdrum som de ble satt til å parodiere. Programkonseptet er en ufokusert utgave av Underholdningsavdelingen som gikk for ca 10 år siden, men mangler sistnevntes sjarme og form. Mange av komikerne som er med er jo egentlig morsomme, men de får ikke mulighet til å skinne. Det blir tommel ned for min del 👎, men jeg vet ikke hva dere andre syns? Anonymkode: 8ca88...5cd 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #2 Del Skrevet 11. januar Jeg synes mange av scenene var veldig morsomme og gjennomførte. Den siste scenen med "Sterk mat" traff ikke meg, men jeg synes episode 1 var generelt bra. Gleder meg til episode 2 Anonymkode: b53e3...67b 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #3 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg synes mange av scenene var veldig morsomme og gjennomførte. Den siste scenen med "Sterk mat" traff ikke meg, men jeg synes episode 1 var generelt bra. Gleder meg til episode 2 Anonymkode: b53e3...67b Enig, det var bra helt frem til sterk mat scenen. Anonymkode: bea1e...702 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 11. januar #4 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Mange av komikerne som er med er jo egentlig morsomme, men de får ikke mulighet til å skinne. Det blir tommel ned for min del 👎, men jeg vet ikke hva dere andre syns? Anonymkode: 8ca88...5cd Langt på vei enig med deg. Flere av karakterene var artige, men sketsjene treffer ikke helt. Skal gi det en sjanse og se et par episoder til, og håper humoren tar seg opp. 🤡 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #5 Del Skrevet 11. januar Skjønner ikke helt hva david mokel gjorde der. Anonymkode: 2ab35...de4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 11. januar #6 Del Skrevet 11. januar Jeg synes det var overraskende morsomt. Hadde forventet at jeg (dame i slutten av førtiårene) ikke var målgruppen, men jeg lo høyt opptil flere ganger. 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #7 Del Skrevet 12. januar Synes det var hyggelig med litt sånn «gammalt» konsept igjen. Litt mer revy og ekte. Ikke så fancy og strigla. Men, humoren traff meg kanskje ikke helt. Synd. Digger jo egentlig Tusvik. Hadde håpet hun var litt mer som seg selv om det gir mening. Litt mindre parykk, og litt mer kronikkalarm. Anonymkode: a4793...d51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #8 Del Skrevet 12. januar Kålrota skrev (På 11.1.2025 den 23.17): Jeg synes det var overraskende morsomt. Hadde forventet at jeg (dame i slutten av førtiårene) ikke var målgruppen, men jeg lo høyt opptil flere ganger. Helt enig. Kan ikke huske sist jeg lo så høyt og ofte av et humorprogram. Anonymkode: 113ac...884 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 14. januar #9 Del Skrevet 14. januar God blanding av «Torsdag kveld fra Nydalen» og «Mandagsklubben». Hadde heller ikke trodd jeg skulle le så mye. Likte det veldig godt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 14. januar #10 Del Skrevet 14. januar Skrudde av etter 5 minutter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 17. januar #11 Del Skrevet 17. januar Humoretaten i kveld, Vita og Wanda😂 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #12 Del Skrevet 17. januar Kålrota skrev (På 11.1.2025 den 23.17): Jeg synes det var overraskende morsomt. Hadde forventet at jeg (dame i slutten av førtiårene) ikke var målgruppen, men jeg lo høyt opptil flere ganger. Samme her! Anonymkode: 6bde7...23f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 17. januar #13 Del Skrevet 17. januar Glimter til innimellom, men de mestrer ikke helt kunsten med å «begrense seg» - de strekker det for langt, overdriver for mye, less is more… det er noe med hentydningens kunst, det mestrer de virkelig ikke. Litt for mange mageplask i mine øyne 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar #14 Del Skrevet 17. januar Mokel er helt malplassert. Anonymkode: dc1f2...45c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osten Skrevet 17. januar #15 Del Skrevet 17. januar (endret) Elsker David i dette programmet! Endret 17. januar av Osten Skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #16 Del Skrevet 18. januar Helt krise, flaue sketsjer, rødmet av skam på vegne av "komikeren" flere ganger. Anonymkode: ba31a...1d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #17 Del Skrevet 18. januar AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Helt krise, flaue sketsjer, rødmet av skam på vegne av "komikeren" flere ganger. Anonymkode: ba31a...1d1 Kva av sketsjane rødmar du av? Anonymkode: a23b3...e25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pop up bruker Skrevet 18. januar #18 Del Skrevet 18. januar Syns det er helt ok morsomt! Og bra nok tenker jeg Fint at det er med den del unge, og at det ikke bare er de gamle komikerne/skuespillerne om og om igjen. Savner "gullrekka" litt innimellom, men nå har jeg i hvert fall humoretaten og nytt på nytt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sicktrip Skrevet 18. januar #19 Del Skrevet 18. januar Personlig synes jeg ikke dette tar helt av. Ser ut som om en "vennegjeng" som har det moro selv. Men ser ut som de fleste synes dette er hysterisk bra, så jeg kan se på andre ting:) 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar #20 Del Skrevet 18. januar Det kjedeligste jeg har sett på tv på lange tider. Masse mennesker med dårlige parykker som skriker etter oppmerksomhet. God humor og underholdning har fokus på det som er morsomt, ikke på personen. For et mas! Anonymkode: 55d27...a4a 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå