Gå til innhold

oppbevaring av garn i stua

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

tips til oppbevaring der ikke alt ligger fremme og vises? feks et hylle med kurver eller lignende? Hvilken løsning er du fornøyd med?

Anonymkode: 8c52c...e6d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

tips til oppbevaring der ikke alt ligger fremme og vises? feks et hylle med kurver eller lignende? Hvilken løsning er du fornøyd med?

Snakker du om strikkegarn? 
Alt strikkegarn blir oppbevart i tette poser, noe i tøyposer annet i plastposer. 
Hvorfor? Fordi det kommer møll inn og møll i garnnøster av ull, er en lite hyggelig opplevelse. Møll spiser ull. 

Anonymkode: 27b64...9c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Snakker du om strikkegarn? 
Alt strikkegarn blir oppbevart i tette poser, noe i tøyposer annet i plastposer. 
Hvorfor? Fordi det kommer møll inn og møll i garnnøster av ull, er en lite hyggelig opplevelse. Møll spiser ull. 

takk for svar...ja garn :) glømte skrive det. Har hatt garn uten plastposer i mange år, aldri opplevd møll?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

takk for svar...ja garn :) glømte skrive det. Har hatt garn uten plastposer i mange år, aldri opplevd møll?

Spørs jo sikkert hvor du bor, og hvor mye dører og vinduer er åpne? Her har vi rikelig med møll, respektløs møll. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi bor i nytt hus og har aldri hatt problemer med ull. Jeg oppbevarer prosjektet jeg strikker på inkl. tilhørende garn i en stor og rund plantekrukke i keramikk, og så har jeg alt annet i sånne flate og gjennomsiktige oppbevaringsbokser som kan stables, merket med navn på garnet. Oppbevaringsboksene står i boden. 

Anonymkode: f519d...a42

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Vi bor i nytt hus og har aldri hatt problemer med ull. Jeg oppbevarer prosjektet jeg strikker på inkl. tilhørende garn i en stor og rund plantekrukke i keramikk, og så har jeg alt annet i sånne flate og gjennomsiktige oppbevaringsbokser som kan stables, merket med navn på garnet. Oppbevaringsboksene står i boden. 

Anonymkode: f519d...a42

Takk for tips. Så lurt å bruke ei krukke, har jeg ikke tenkt på. Har ei nydelig gammel brunkrukke i boda, som skal leites frem :) ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg har garn lagret i plastbokser i fuktfri kjeller, og så har jeg to-tre prosjekter gående som jeg har i en stor kurv ved sofaen. Garn er dekorativt og koselig, så kunne gjerne hatt det i en hylle i stuen også, hvis jeg hadde plass.

Anonymkode: eca6d...a0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...