AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Jeg fødte for et halvt åre siden og har fortsatt ca 5 kg «for mye». Jeg føler meg totalt usexy. Mannen trener og ser bra ut. Vet også at han runker en del. Føler han ikke har lyst på meg mer. Jeg kan ikke akkurat slanke meg heller siden jeg ammer. Hvis han initierer sex er det aldri «jeg har lyst på deg», men «har du lyst på ***». Og det har jeg jo ikke! Men jeg har lyst til å føle meg attraktiv. Og jeg føler at det hadde hjulpet om han hadde gjort litt for å føle meg slik. Jeg forsøker å se ok ut, men gir jo etter hvert litt opp. Når jeg forsøker å forklare det til ham blir han irritert og skjønner ikke hvorfor han skal måtte gjøre noe spesielt når jeg bare kan spørre om vi skal ha sex. Han mener at jeg bare burde være glad for at jeg får noe i det hele tatt..?! er jeg helt urimelig? Jeg vet jo at jeg ikke ser spesielt bra ut. Magen er fortsatt stor og myk og jeg har en del kilo som må bort… kan jeg ikke forvente at mannen min skal ha lyst på meg før dette er tatt hånd om? Anonymkode: 54223...6dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden «Burde være glad for at du får noe i det hele tatt»??? Seriøst? For en kvalm type du har 🤮 Anonymkode: 38cdc...0cb 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Hvordan er arbeidsfordelingen i hjemmet? Han har jo åpenbart masse fritid og overskudd til å både runke og trene. Husk at du har permisjon fra jobb 40 timer per uke for å ta deg av baby, resten av tiden bør dere bidra akkurat like mye med hus og barn begge to. Egoistiske menn er selve oppskriften på å få sexlivet til å dø ut. Anonymkode: 22f3c...60e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Han mener at jeg bare burde være glad for at jeg får noe i det hele tatt..?! For en dust! Mulig det ble en ubetenksom kommentar fra hans side? AnonymBruker skrev (7 minutter siden): kan jeg ikke forvente at mannen min skal ha lyst på meg før dette er tatt hånd om? Både gravide og ammende er sexy. Selv om du veier mer enn du gjorde tidligere så er det ingen grunn til at han ikke skal ha lyst på deg. Er du sikker på at han ikke har lyst på sex med deg? AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Vet også at han runker en del Er vel ikke så unaturlig at han runder hvis dere ikke har sex! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden petterm skrev (6 minutter siden): For en dust! Mulig det ble en ubetenksom kommentar fra hans side? Både gravide og ammende er sexy. Selv om du veier mer enn du gjorde tidligere så er det ingen grunn til at han ikke skal ha lyst på deg. Er du sikker på at han ikke har lyst på sex med deg? Er vel ikke så unaturlig at han runder hvis dere ikke har sex! Jeg vil gjerne ha sex, men det er ufattelig turnoff med den måten han spør på. Jeg ønsker sex for å connecte med ham, men han spør på en måte som gjør at jeg føler det er noe han gjør FOR meg og ikke med meg. Eller noe han har lyst på. Jeg orker ikke ta initiativ, men sier ikke nei om han gjør det. Bortsett fra i dag da jeg følte at nå klarer jeg ikke mer. Han har jo helt tydelig ikke lyst på meg. Jeg hadde sagt vi kunne ha en formiddagsgreie i går da han kom til og hjem, men det ble ikke noe av det. Så i dag kommer han og bare: ja, vil du ha det *** du ville ha i går siden det ikke ble noe av det? Akkurat som om det er noe han gjør for meg og ikke føler noe behov for selv. Føler det er helt sykt ydmykende. For jeg har skikkelig behov for at han skal ha lyst på meg. Vet det høres helt teit ut, men sånn er det Anonymkode: 54223...6dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Jeg føler jeg har virkelig prøvd å gjøre noe for sexlivet vårt og tatt initiativ selv om jeg føler meg usexy og egentlig ikke har noe sexlyst. Kommer sjelden under sex for tida. Og føler han tar det som at «da er jeg supersexy og hu er dritkåt på meg hele tida» mens jeg aldri får føle på den følelsen. Og grunnen til at jeg har noen kilo ekstra nå er jo at jeg har båret frem VÅRE barn. Og jeg gjør det meste hjemme, ja. Han gjør ute ting og er par oppgaver inne, men ellers ligger det på meg. Anonymkode: 54223...6dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive_North Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg føler jeg har virkelig prøvd å gjøre noe for sexlivet vårt og tatt initiativ selv om jeg føler meg usexy og egentlig ikke har noe sexlyst. Kommer sjelden under sex for tida. Og føler han tar det som at «da er jeg supersexy og hu er dritkåt på meg hele tida» mens jeg aldri får føle på den følelsen. Og grunnen til at jeg har noen kilo ekstra nå er jo at jeg har båret frem VÅRE barn. Og jeg gjør det meste hjemme, ja. Han gjør ute ting og er par oppgaver inne, men ellers ligger det på meg. Anonymkode: 54223...6dc Har du sagt dette til han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden Olive_North skrev (7 minutter siden): Har du sagt dette til han? Jeg prøvde tidligere i dag og det var da han sa at «kan du ikke bare være glad at du får noe *** i det hele tatt» Anonymkode: 54223...6dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg prøvde tidligere i dag og det var da han sa at «kan du ikke bare være glad at du får noe *** i det hele tatt» Anonymkode: 54223...6dc Wooow… å man lurer på hvor sexlysten blir av 🙄 Anonymkode: 38cdc...0cb 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden Tenker dere har større problem begge to hvis 5kg + setter dere ut av spill. Anonymkode: 11477...058 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg prøvde tidligere i dag og det var da han sa at «kan du ikke bare være glad at du får noe *** i det hele tatt» Anonymkode: 54223...6dc Høres ut som om dere kunne hatt nytte av litt ekstern hjelp? Parterapi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jeg fødte for et halvt åre siden og har fortsatt ca 5 kg «for mye». Jeg føler meg totalt usexy. Mannen trener og ser bra ut. Vet også at han runker en del. Føler han ikke har lyst på meg mer. Jeg kan ikke akkurat slanke meg heller siden jeg ammer. Hvis han initierer sex er det aldri «jeg har lyst på deg», men «har du lyst på ***». Og det har jeg jo ikke! Men jeg har lyst til å føle meg attraktiv. Og jeg føler at det hadde hjulpet om han hadde gjort litt for å føle meg slik. Jeg forsøker å se ok ut, men gir jo etter hvert litt opp. Når jeg forsøker å forklare det til ham blir han irritert og skjønner ikke hvorfor han skal måtte gjøre noe spesielt når jeg bare kan spørre om vi skal ha sex. Han mener at jeg bare burde være glad for at jeg får noe i det hele tatt..?! er jeg helt urimelig? Jeg vet jo at jeg ikke ser spesielt bra ut. Magen er fortsatt stor og myk og jeg har en del kilo som må bort… kan jeg ikke forvente at mannen min skal ha lyst på meg før dette er tatt hånd om? Anonymkode: 54223...6dc Da min kone ble gravid, så var det som å skru av en «sex-bryter» for min del. Mer eller mindre samme dag vi fant ut at hun var gravid, så ble den skrudd av. Dette hadde ingen verdens ting med hennes kropp og utseende å gjøre. Min seksuelle attraksjon til henne har vært den samme igjennom årene, med ulike faser, vekt opp og vekt ned etc. Disse tingene har ingen ting med saken å gjøre. Hun i seg selv har i mine øyne alltid vært like fin og attraktiv. Da jeg mistet all lyst i forbindelse med hennes svangerskap, så var det mer en mental greie. Hun gikk fra å være en jeg begjærte, en elsker, til å være vordende mor til mine barn. En jeg skulle «beskytte» og bistå igjennom hverdagene. For min del ble sexlyst/seksualfunksjon egentlig et «før og etter». Det er nå 16 år siden hun var svanger med vår første og min sexlyst/seksualfunksjon ble permanent endret etter dette. Den gikk aldri tilbake til slik den var. Heldigvis har dette aldri vært noe som helst problem for vår del, da hun også forandret seg. Først med en del plager igjennom svangerskap, så post-fødsel der sex ikke akkurat var høyt prioritert henne. Så vårt «før og etter» sexliv fungerer for oss. Vi har sex en og annen sjelden gang og er fornøyd med det. Så har jeg all mulig forståelse for at det er enorme forskjeller hvordan svangerskap, fødsel og barn kan påvirke sexliv og funksjon. Skulle ønske flere var forberedt på hvor enormt sexlivet kan forandre seg før man får barn. Så hadde kanskje mange spart seg for frustrasjoner og konflikt pga dette. Anonymkode: 3369b...6bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive_North Skrevet 2 timer siden #13 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Da min kone ble gravid, så var det som å skru av en «sex-bryter» for min del. Mer eller mindre samme dag vi fant ut at hun var gravid, så ble den skrudd av. Dette hadde ingen verdens ting med hennes kropp og utseende å gjøre. Min seksuelle attraksjon til henne har vært den samme igjennom årene, med ulike faser, vekt opp og vekt ned etc. Disse tingene har ingen ting med saken å gjøre. Hun i seg selv har i mine øyne alltid vært like fin og attraktiv. Da jeg mistet all lyst i forbindelse med hennes svangerskap, så var det mer en mental greie. Hun gikk fra å være en jeg begjærte, en elsker, til å være vordende mor til mine barn. En jeg skulle «beskytte» og bistå igjennom hverdagene. For min del ble sexlyst/seksualfunksjon egentlig et «før og etter». Det er nå 16 år siden hun var svanger med vår første og min sexlyst/seksualfunksjon ble permanent endret etter dette. Den gikk aldri tilbake til slik den var. Heldigvis har dette aldri vært noe som helst problem for vår del, da hun også forandret seg. Først med en del plager igjennom svangerskap, så post-fødsel der sex ikke akkurat var høyt prioritert henne. Så vårt «før og etter» sexliv fungerer for oss. Vi har sex en og annen sjelden gang og er fornøyd med det. Så har jeg all mulig forståelse for at det er enorme forskjeller hvordan svangerskap, fødsel og barn kan påvirke sexliv og funksjon. Skulle ønske flere var forberedt på hvor enormt sexlivet kan forandre seg før man får barn. Så hadde kanskje mange spart seg for frustrasjoner og konflikt pga dette. Anonymkode: 3369b...6bc Hvorfor skylder du på svangerskapet og at hun ble gravid? Og skriver «hennes» svangerskap? Uansett er ikke det relevant for ts, ts samboer snakker nedsettende til henne og det fremstår ikke som at han forsøker å «beskytte» henne. Dere ser også ut til å være enige i det forholdet dere har til sex, noe ikke TS og sin samboer er 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive_North Skrevet 2 timer siden #14 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Jeg prøvde tidligere i dag og det var da han sa at «kan du ikke bare være glad at du får noe *** i det hele tatt» Anonymkode: 54223...6dc Med den responsen er det vel ikke veldig sannsynlig at han går med på å ha samtale med sexolog eller terapaut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #15 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Da min kone ble gravid, så var det som å skru av en «sex-bryter» for min del. Mer eller mindre samme dag vi fant ut at hun var gravid, så ble den skrudd av. Dette hadde ingen verdens ting med hennes kropp og utseende å gjøre. Min seksuelle attraksjon til henne har vært den samme igjennom årene, med ulike faser, vekt opp og vekt ned etc. Disse tingene har ingen ting med saken å gjøre. Hun i seg selv har i mine øyne alltid vært like fin og attraktiv. Da jeg mistet all lyst i forbindelse med hennes svangerskap, så var det mer en mental greie. Hun gikk fra å være en jeg begjærte, en elsker, til å være vordende mor til mine barn. En jeg skulle «beskytte» og bistå igjennom hverdagene. For min del ble sexlyst/seksualfunksjon egentlig et «før og etter». Det er nå 16 år siden hun var svanger med vår første og min sexlyst/seksualfunksjon ble permanent endret etter dette. Den gikk aldri tilbake til slik den var. Heldigvis har dette aldri vært noe som helst problem for vår del, da hun også forandret seg. Først med en del plager igjennom svangerskap, så post-fødsel der sex ikke akkurat var høyt prioritert henne. Så vårt «før og etter» sexliv fungerer for oss. Vi har sex en og annen sjelden gang og er fornøyd med det. Så har jeg all mulig forståelse for at det er enorme forskjeller hvordan svangerskap, fødsel og barn kan påvirke sexliv og funksjon. Skulle ønske flere var forberedt på hvor enormt sexlivet kan forandre seg før man får barn. Så hadde kanskje mange spart seg for frustrasjoner og konflikt pga dette. Anonymkode: 3369b...6bc Takk! Dette var et interessant svar. Og fint å få en manns vinkling på det. Jeg har forståelse for det, men hvordan får man et forhold til å funke uten sex? Har dere sex med andre? Er det andre du tenner på/ ønsker å ha sex med i stedet for? Anonymkode: 54223...6dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå