AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Kan man avbestille hotell i utlandet (Italia) og få alle pengene tilbake om det viser seg at jeg ikke kan reise allikevel? Godtar de at man bare avbestiller eller kreves en god grunn som f. eks sykdom for at de skal gi tilbake pengene? Anonymkode: 8075f...837 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Det spørs hvilke vilkår du har bestilt under. Sjekk bestillingen din. Anonymkode: 57369...fb7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Umulig for noen her å vite. Men mange hoteller kan man avbestille uten spesiell årsak, 24 timer før. Må nesten høre med dem. Anonymkode: c514e...084 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Har du en fleksibel booking kan du avbestille frem til en nærmere angitt dato. Det står i bookingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Dette er hva som står. Betyr det at så lenge jeg avbestiller senest 2 dager før, så får jeg refundert alle pengene bortsett fra hva det koster å bo der første natta? Anonymkode: 8075f...837 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå