AnonymBruker Skrevet 11. januar #21 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Bare ikke gjør det slutt med han før du er i sikkerhet- OG JA DET ER VERDT DET. Du har kun 1 liv- ikke tenk- gjør det. Du kan få kreft og diabetes av dette pga. høye kortisolnivåer! Miste håret og ha evig betennelse i kroppen! Og under stress minsker amylgada som gjør at du ikke greier å ta bra valg! Du er forgiftet på en måte- derav "toxic forhold". LØØØØPPPPP Anonymkode: f78c4...a10 Dette er dessverre helt sant!! Jeg fikk kreft etter 13 år i et lignende forhold. ingen kan overbevise meg om at det ikke kom av all belastningen 😢 Barna dine fortjener en sterk, frisk og glad mamma! Det kan du fortsatt bli ❤️ Anonymkode: 37110...a27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #22 Del Skrevet 11. januar Jeg har kommet meg ut av et lignende forhold og er på ca samme alder som TS. Mine råd til TS er å benytte seg av en advokat når hun er klar for å gå. Da får man en buffer mellom seg selv og eksen, pluss at eiendeler, verdier ol blir korrekt fordelt i bruddet. Samt at jeg stiller meg bak rådet som noen ga om å ikke engasjere deg følelsesmessig i spillet hans. Ikke la deg bli tatt med på berg-og-dalbane løpet som han bruker for å få det som han vil. Anonymkode: db0ab...4d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #23 Del Skrevet 11. januar Bodde med en mann i 16 år, og vi hadde 2 barn sammen. Det var ikke fysisk vold, men psykisk terror vil jeg kalle det… ingen andre merket det, han var jo så fin type utad…jeg gikk til samtale i lang tid hos psykolog, var sykmeldt, gikk ned over 20 kg.. i dag vet jeg jo det at det var «et rop om hjelp».. ønsket han død mange ganger.. Til slutt klarte jeg å ordne leilighet, og fortalte han at jeg skulle flytte, at nå er det nok.. men det tok år.. kanskje 7-8 år.. Han fortsatte etter bruddet, ville ikke samarbeide osv.. Det var virkelig så mange ganger jeg ønsket han var borte… jeg så at han slet etter bruddet, ble deprimert.. men han nektet å snakke om det, mente han ikke var deprimert… men selv 9 år etter bruddet ba han meg komme tilbake, alt skulle bli bra… men NEI.. jeg var ferdig..Så en dag fikk vi en tlf som endret mye.. på godt og vondt… han hadde tatt sitt eget liv… Forferdelig trist.. men likevel.. mitt liv ble iallfall friere og bedre.. Det er forferdelig for alle de som må leve i et forhold som er så ødeleggende … kjærlighet er å gi slipp når noen ikke ønsker gi.. uansett… jeg fikk det MYE MYE bedre etter at jeg kom meg ut av huset.. og ikke opplevde dette 24/7 Anonymkode: bbf0d...846 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå