AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Jeg kom hjem og oppdaget at dama mi hadde seg med en type som jeg ikke kjenner. Etter å ha banket han opp og kastet han naken ut knullet jeg dama mi i begge hull før jeg også kastet henne ut. Anonymkode: c9eb0...56a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Jeg knulla ei som jeg ikke kjente. Idet jeg knuller hun hard kommer typen hennes hjem. Han banker meg. Jeg gikk drfra med ett smil om munn...... Anonymkode: 4acbe...564 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden En idiot jeg kjenner kom hjem til at kjæresten hadde besøk av elskeren sin, han utførte vold mot elskeren og voldtok dama, før han kastet ut begge. Han anmeldes for grov vold og voldtekt. Slike folk fortjener ikke partnere. Anonymkode: 7b5b2...53a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg kom hjem og oppdaget at dama mi hadde seg med en type som jeg ikke kjenner. Etter å ha banket han opp og kastet han naken ut knullet jeg dama mi i begge hull før jeg også kastet henne ut. Anonymkode: c9eb0...56a Syns du dette var en god historie? Du banker opp og voldtar folk, og forventer applaus? Anonymkode: ab6e8...a9b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden ... etter å ha kastet ut typen som hadde seg med dama mi tenkte jeg at han slapp litt billig unna. Derfor gikk jeg, før jeg tok dama i begge hull, ut av inngangsdøren og ned trappen der jeg fant typen i samtale med fru Larsen hvor hun forsøkte å lukke døren som ikke var mulig pga typens ene fot i sprekken. Jeg dro han fort vekk fra fru Larsens dør før jeg la han på magen på bakken og kjørte håndtaket på en snøskuffe opp i ræva hans mens jeg tok fra mobilen og tok et bilde som jeg sendte til politiet med anmeldelse av han for blotting og plaging av fru Larsen. Anonymkode: c9eb0...56a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden Voldsomme greier karer; men det er sikkert fri på skolen nå og mamma og pappa har lagt seg, så dere kan skrive hva dere vil på internett? Anonymkode: de3b6...0ad 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden Jeg stoppa innom for å prate med fru Larsen fordi hun skyldte meg noen spenn. Hun prøvde å lukke døra, men jeg var lur og satte foten inn i dørsprekken. Så kom typen til dama jeg hadde knulla og la meg i bakken og stakk håndtaket på en snøskuff i ræva mi. Jeg holdt ut smerten og stakk avgårde med et smil om munn. Det var jo tross alt han som var en cuck 😏 Anonymkode: 4acbe...564 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Del Skrevet 1 time siden Typen virket helt fjern da han reiste seg opp, dro ut snøskuffa av ræva og ga meg et sykt flir før han stabbet seg nedover trappen og ut av blokkas inngangsdør. Der ble han møtt av brøytebilen som traff han og slengte han opp i brøytekanten for å dekke han til med snø fra freseren. De fant han stivfrossen 3 måneder etterpå i snøsmeltingen. Anonymkode: c9eb0...56a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Del Skrevet 1 time siden Jeg haltet ned trappa fortsatt med et flir om munn. På vei over veien ble jeg meid ned av brøytebilen som kastet meg inn i brøytekanten. Jeg brakk armene og beina. Tre måneder senere fant de meg. Kroppen min er fortsatt ødelagt. Jeg er dømt til å leve et liv på kvinneguiden og er ute av stand til å røre meg. Alt jeg har igjen er minnene. Minnene fra den kvelden da jeg elsket med en annen manns kone. Anonymkode: 4acbe...564 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg haltet ned trappa fortsatt med et flir om munn. På vei over veien ble jeg meid ned av brøytebilen som kastet meg inn i brøytekanten. Jeg brakk armene og beina. Tre måneder senere fant de meg. Kroppen min er fortsatt ødelagt. Jeg er dømt til å leve et liv på kvinneguiden og er ute av stand til å røre meg. Alt jeg har igjen er minnene. Minnene fra den kvelden da jeg elsket med en annen manns kone. Anonymkode: 4acbe...564 Det var en trist slutt på en kullsvart en ...564. Et liv utelukkende på kvinneguiden må være verre enn døden. Anonymkode: c9eb0...56a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det var en trist slutt på en kullsvart en ...564. Et liv utelukkende på kvinneguiden må være verre enn døden. Anonymkode: c9eb0...56a Det er helvetes tiende sirkel, 56a 😕 Anonymkode: 4acbe...564 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #12 Del Skrevet 1 time siden Jeg var litt usikker ...564 på om også denne historien ville vekke sympati hos kvinneguidens moralister. Så ble det ikke slik så lenge moralismen slo den andre veien. Og det skyldes vel at den utro var kvinne og ikke mann. Hadde hun kommet hjem og funnet han i sengen så hadde hun trolig blitt tiljublet her for sin helt riktige behandling av slike utro menn. Anonymkode: c9eb0...56a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 59 minutter siden #13 Del Skrevet 59 minutter siden Lyset var avslått der jeg hadde en kjapp utroskap-økt på et nachspiel mens dama lå hjemme og drømte søtt.🥰 Jeg listet meg på tå inn i leiligheten for ikke å vekke dama mi. Gikk innover mot badet. Der hørte jeg dama begynte å kravle seg ut av senga. Jeg fikk helt panikk når jeg så meg i baderom speilet. Den hvite T-skjorta var blitt totalt innsauset av menseblod i basketaket. Rakk akkurat å feie av meg skjorta og kaste den ut av vinduet..😱 Anonymkode: a16af...69f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 minutter siden #14 Del Skrevet 6 minutter siden Merker at folk har kommet hjem fra byen ja. Anonymkode: 09499...3e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå