AnonymBruker Skrevet 11. januar #1 Del Skrevet 11. januar Er det normalt ”dates” ikke sier god natt? Får mye god morgen men ikke i det siste.. men interessen er der enda, men er det en greie for å ikke være intressert nok? har en følelse på han vil ha forhold og alt annet, spør meg hvorfor han ikke hører noenfra meg osv, men får jo aldri noe god natt Anonymkode: 7a822...b37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grusom Skrevet 11. januar #2 Del Skrevet 11. januar God natt ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #3 Del Skrevet 11. januar Regner med at du sender god natta-meldinger? Anonymkode: 83dab...ced Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #4 Del Skrevet 11. januar Si god natt selv da vel ? Her sender den første som legger seg godnattsnap, grei fordeling Anonymkode: 74a61...159 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #5 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Si god natt selv da vel ? Her sender den første som legger seg godnattsnap, grei fordeling Anonymkode: 74a61...159 Har gjort det noen ganger Anonymkode: 7a822...b37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissKatt Skrevet 11. januar #6 Del Skrevet 11. januar Jeg tror ikke det betyr noe. Noen menn er klossete sosialt, og skjønner ikke at en god natt melding er hyggelig å sende. Jeg ville ikke tenkt over det, så lenge han har andre positive sider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #7 Del Skrevet 11. januar Tenker slike situasjoner er en god anledning på andres evne til å speile partner og tenke på om det er viktig for personen eller ikke. Det er og lov å si at for deg er slike små oppmerksomheter er viktige for deg. Kommunikasjon. Anonymkode: 0efe3...523 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #8 Del Skrevet 11. januar Jeg sier det aldri jeg heller. Sa det til mine barn. Men ikke til min partner. Verken når du ble kjent eller no. Jeg bare går og legger meg. Men han ser jo at jeg legger meg for jeg slukker alle lys bortsett fra der han sitter😂 Anonymkode: 0deac...fba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #9 Del Skrevet 11. januar Tror jeg og mannen aldri har sagt eller skrevet "god natt" til hverandre. Ikke da vi datet, ikke når vi er på jobbreise, ikke i hverdagen. I går så vi TV, ble trøtte. Jeg sier "legge oss?", han sier "ja". Og det var vel siste som ble sagt den dagen. Anonymkode: d319e...3f3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #10 Del Skrevet 11. januar Maser min date om og. Altså, før jeg legger meg skal jeg «bare». Og når jeg da først er i seng orker jeg ikke sende meldinger, da vil jeg sove. Da er jeg sliten. Orker ikke den der runden, godt natt, godt natt du og, sov godt, sov godt du og. Bla bla bla. Nei takk. Anonymkode: bdf5e...f63 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
17.11 Skrevet 11. januar #11 Del Skrevet 11. januar Helt normalt mener nå jeg. Har aldri falt meg naturlig å sende verken god natt- eller god morgenmelding til noen på daglig basis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #12 Del Skrevet 11. januar Vi sier av og til godnatt. Men ikke alltid. God morgen kan også bli glemt. Men vi chatter daglig. Noen ganger lite, andre ganger mye. Prater i tlf fra noen minutter til timer, noen uker ikke. Men vi sees så og si hver helg og bor sammen i ferier. Vi skal kjøpe hus sammen nå. Kommunikasjonen når vi er sammen eller når vi trenger det har vært nøkkelen. Ikke god morgen og godnatt hver dag. Anonymkode: 2aa57...7b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #13 Del Skrevet 11. januar Er han ellers en grei og omtenksom mann? Anonymkode: f7b07...cc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #14 Del Skrevet 11. januar Vi er forskjellige ☺️ jeg har egentlig ikke sånn kjempestort behov for å si god morgen og godnatt. Men kjæresten min(ganske ferskt) begynte å si det til meg etter at begynte å date, og etter det har vi fortsatt med det, hver morgen og hver kveld. Den som legger seg først, sier godnatt først (stort sett han), og på morgenen sender jeg god morgen når det passer, og han. Synes det er en koselig greie vi har. Noen dager sender vi bilde Anonymkode: 3ad6f...02a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #15 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg sier det aldri jeg heller. Sa det til mine barn. Men ikke til min partner. Verken når du ble kjent eller no. Jeg bare går og legger meg. Men han ser jo at jeg legger meg for jeg slukker alle lys bortsett fra der han sitter😂 Anonymkode: 0deac...fba Snakker dere ikke sammen? Du bare slukker lys og går og legger deg? Uten å si noe? Eller sier du «jeg går og legger meg nå, jeg»? Anonymkode: ad331...514 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå