Gå til innhold

Har du som mann blitt sugd på en helt fantastisk måte tidligere at du stadig tenker tilbake på dette?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ble sugd av søstra til en kammerat på rommet hennes, mens faren var i stua over oss 🙈 er vel ca 28 år siden, men den bj’n husker jeg fortsatt som den beste noensinne 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Bamseklemmer skrev (1 time siden):

Neida.. det trenger ikke alltid å være spennende.. men jeg synes sex skal være rettferdig😉
Så vi byttet plass, og ba henne lene seg bakover for å nyte natthimmelen🤗

Så man kan ikke gjøre noe kun for å glede partner, man skal alltid kreve noe tilbake? Det er jo en business-deal og veldig usexy.

Anonymkode: 667b5...0fc

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ex  sugde meg på danskebåten. Det var på lugaren så det var veldig lite kinky, bare skikkelig digg. Det som gjorde det så digg var at hun gjorde det med innlevelse, typ surklelyder og lav stønning. Kronen på verket var at da det gikk for meg bare fortsatte hun å suge mens sæden min rant ut av munnvikene hennes.

En annen ex svelget. Det var kult å ha opplevd det men ikke like digg siden det var litt forstyrrende for nytelsen at hun 'pauset' sugingen for at sæden ikke skulle renne ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (11 timer siden):

Husker ikke helt.. så bare en masse stjerner når jeg kom😇

😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke mann men min mannlige eks var fantastisk på å slikke. Han virket som han likte det og trengte det. Det hender jeg savner at det var så enkelt.

Min nåværende har visstnok aldri slikket damer før meg. Og var ikke sånn superglad i å bli sugd av meg heller. Tok tid før han ville gjøre sånt, og ikke minst nyte. Men han prøver og det synes jeg er veldig sexy. Og jeg har gjort andre ting med ham som ingen av oss har gjort med andre før. 

Anonymkode: 71ec6...f78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min beste blowjob var da min bestekompis hadde lyst til å prøve å suge pikk, og jeg lot ham suge meg. Hadde aldri drømt om at det skulle være så spennende, og ikke minst godt. Han sugde meg bare den ene gangen, men ingen har klart å gjenskape den følelsen. Har blitt sugd av noen menn senere, i håp om det samme, og godt har det også vært, men aldri det samme. 

Anonymkode: 6fc1e...9b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Så man kan ikke gjøre noe kun for å glede partner, man skal alltid kreve noe tilbake? Det er jo en business-deal og veldig usexy.

Anonymkode: 667b5...0fc

Jeg har aldri blitt betraktet som en egoist, men en mann med giverglede.. Så når jeg får noe, vil jeg gjerne gi noe tilbake. Det handler mere om folkeskikk og oppdragelse, og omsorg for hverandres nytelse.. Så vi er supersexy😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja. Skulle nesten ønske det ikke hadde skjedd, siden nå klarer jeg ikke å la være å sammenligne min nåværende kjæreste sin suging med hun andre sin. Hun andre fikk meg til å komme usedvanlig fort,- og flere ganger. Dama har aldri fått meg til å komme ved suging.

Anonymkode: 53014...78c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja for mange år siden av en tidligere (dessverre😅) partner. 

Det skjedde ikke ofte, men enkelte ganger fortsatte hun å suge videre etter at jeg kom. Sugde og stimulerte mer intenst slik at kuken holdt seg stiv fortsatt. Trengte lengre tid men orgasme nr 2 og spruten som fulgte da var helt himmelsk og føltes enda sterkere enn første orgasme. 

Kan kjenne at jeg savner den følelsen og den opplevelsen av å virkelig bli sugd tom, bokstavelig talt. 

Anonymkode: cf9c3...4fb

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 12.1.2025 den 15.01):

Ikke mann men min mannlige eks var fantastisk på å slikke. Han virket som han likte det og trengte det. Det hender jeg savner at det var så enkelt.

Min nåværende har visstnok aldri slikket damer før meg. Og var ikke sånn superglad i å bli sugd av meg heller. Tok tid før han ville gjøre sånt, og ikke minst nyte. Men han prøver og det synes jeg er veldig sexy. Og jeg har gjort andre ting med ham som ingen av oss har gjort med andre før. 

Anonymkode: 71ec6...f78

Utrolig deilig å slikke og kan virkelig nyte ei deilig og våt fitte ja. 😋

Hvilke andre ting er det du tenker på, som dere begge ikke har gjort med andre før? 

Anonymkode: cf9c3...4fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har blitt sugd av et par damer jeg datet i forkant av pandemien. Helt fantastiske begge to, skulle gjerne opplevd det igjen, vet ikke om det har noe å si, men begge var svenske.

Anonymkode: 8f675...6c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Har blitt sugd av et par damer jeg datet i forkant av pandemien. Helt fantastiske begge to, skulle gjerne opplevd det igjen, vet ikke om det har noe å si, men begge var svenske.

Anonymkode: 8f675...6c7

Spennende! Kan du utdype litt mer hva det var som gjorde det så fantastisk?

Anonymkode: 631cb...fc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 11.1.2025 den 8.40):

En jeg var sammen med pleiede å spytte på fingrene, føre to opp i anus på meg mens hun sugde. Så maserte hun prostata mens jeg sprutet i munnen hennes. Etterpå hendte det vi klinte. Flink dame.

Anonymkode: 5d43c...e7e

Hvordan ble orgasmen, himmelsk? Hørt prostata orgasme er helt insane☺️

Anonymkode: 903c6...7a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 12.1.2025 den 18.36):

Min beste blowjob var da min bestekompis hadde lyst til å prøve å suge pikk, og jeg lot ham suge meg. Hadde aldri drømt om at det skulle være så spennende, og ikke minst godt. Han sugde meg bare den ene gangen, men ingen har klart å gjenskape den følelsen. Har blitt sugd av noen menn senere, i håp om det samme, og godt har det også vært, men aldri det samme. 

Husker du enda orgasmen? Den var sikkert utrolig intens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 11.1.2025 den 13.25):

Min første kjæreste likte å suge, men etter halvannet år hadde jeg fremdeles ikke kommet av det. Det gjorde jeg først den kvelden mora hennes var på besøk, og jeg visste at hun hadde lagt seg i naborommet, med kun en lytt lettvegg mellom sengene våre. 

Jeg tenker sjelden på damer fra før i tida, men mer på hvordan jeg var selv på den tiden, da jeg hadde mye bedre følelse i penis, og bedre orgasmer.

Anonymkode: 78213...90d

Ble det intens stønning fra deg da orgasmen kom?🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 14.1.2025 den 23.44):

Husker du enda orgasmen? Den var sikkert utrolig intens.

Det var den, og det var spesielt å pumpe sæd ned i halsen på en kompis. Og å holde bakhodet hans mens han sugde og ga meg så mye nytelse. Men selv slikkingen av penis og hans deilige utforskning av den husker jeg som om det var i går. Bare hvordan han forsiktig startet å slikke skrittet mitt gjennom joggedressen jeg hadde på. Kanskje den sexen jeg husker best. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...