AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Vi er en familie på (snart) 4. Bor i stor villa i Oslo, men ønsker oss et enklere liv. Er veldig fristet til å selge og flytte på landet, men så står vi liksom litt å holder igjen. Jeg er ufør så for min del er det det samme jobbmessig og min mann har en jobb som har avdelinger rundt i hele Norge. Han har en viktig nøkkelposisjon så vi regner med at de er villig til å forhandle om han ønsker å jobbe fra en annen lokasjon. Likevel. Det er noe skummelt med å forlate det trygge og kjente. Barna er små og har ikke sosialt nettverk enda. Noen som har gjort et lignende hopp og vil dele erfaringer? Anonymkode: e061a...1f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Hva med hytte ? Anonymkode: ab358...54d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden "Julenissen følger med påflytte lasset" sa en klok mann engang...... Anonymkode: d299f...5c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): "Julenissen følger med påflytte lasset" sa en klok mann engang...... Anonymkode: d299f...5c5 *"Julenissen følger med på flyttelasset" Anonymkode: d299f...5c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StumpyHero Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Å bo på landet er ikke for alle. Det er på en måte en egen livsstil og du må trives med stor grad av selvstendighet. Hvis man gjør det, så er livet på landet en drøm. Jeg flyttet fra byen til landet og angrer ikke et sekund. Hvis du er innforstått med at kollektivtilbudet er dårlig og kulturtilbudet begrenset så sier jeg bare go for it Det er også en stoooor fordel om du er glad i natur! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): "Julenissen følger med påflytte lasset" sa en klok mann engang...... Anonymkode: d299f...5c5 Nissen følger med på lasset, et gammelt uttrykk. Julenissen har ingenting å gjøre i det uttrykket, fordi han var nok ikke oppfunnet den gangen uttrykket oppstod. Anonymkode: 60c7c...e64 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nissen følger med på lasset, et gammelt uttrykk. Julenissen har ingenting å gjøre i det uttrykket, fordi han var nok ikke oppfunnet den gangen uttrykket oppstod. Anonymkode: 60c7c...e64 Hæ? Anonymkode: d299f...5c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden Hva ved livet i Oslo er det som ikke føles enkelt? Som en over nevner, er det mye som ikke er så enkelt på landet. Som f.eks transport. Vi flytta fra Oslo til en mindre by hvor vi hadde lite nettverk. Blant annet for å få et litt enklere liv. Og ikke minst, for å få bedre økonomi (fordi boligkostnadene er MYE lavere). Vi angrer ikke! Var på jobbtur til Oslo for litt siden og stod i en stappfull forsinka t-bane og tenkte at «dette savner jeg ikke». Anonymkode: a28fd...e13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hæ? Anonymkode: d299f...5c5 Det er tittelen på en bok av Frank Rosavik. Anonymkode: 60c7c...e64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det er tittelen på en bok av Frank Rosavik. Anonymkode: 60c7c...e64 Hva er tittelen på bok? Anonymkode: d299f...5c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 minutter siden #11 Del Skrevet 10 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er tittelen på bok? Anonymkode: d299f...5c5 https://www.ark.no/produkt/boker/dokumentar-og-faktaboker/hae-9788241963278?gad_source=1&gbraid=0AAAAAD22RQEmbfGvQ0ophFu4vu803lckz&gclid=EAIaIQobChMIurv4u9PsigMVNRiiAx33UQGMEAAYASAAEgKYXvD_BwE Anonymkode: 60c7c...e64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå