Mezzosoprena Skrevet søndag kl 20:26 #21 Del Skrevet søndag kl 20:26 AnonymBruker skrev (På 11.1.2025 den 14.37): Jeg tjener ca 5000 på hver av mine 3 hobbyer i året dvs 15000 tilsammen. Men skatter 0. Anonymkode: 2b969...ab1 Det betyr vel egentlig bare at du ikke melder inn det du tjener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 22:44 #22 Del Skrevet søndag kl 22:44 Mezzosoprena skrev (2 timer siden): Det betyr vel egentlig bare at du ikke melder inn det du tjener? Det er nok korrekt. Siden det er hobby. Anonymkode: 2b969...ab1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 05:20 #23 Del Skrevet mandag kl 05:20 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det er nok korrekt. Siden det er hobby. Anonymkode: 2b969...ab1 Overskudd av hobbyinntekt skal meldes inn, så da driver du med skattesvindel. Anonymkode: 5a2f6...8f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 06:01 #24 Del Skrevet mandag kl 06:01 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Overskudd av hobbyinntekt skal meldes inn, så da driver du med skattesvindel. Anonymkode: 5a2f6...8f9 Neida. En har 5 år på seg til å bestemme om dette er næring. Du må ikke være så triggerhappy. Anonymkode: 2b969...ab1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 11:51 #25 Del Skrevet mandag kl 11:51 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Neida. En har 5 år på seg til å bestemme om dette er næring. Du må ikke være så triggerhappy. Anonymkode: 2b969...ab1 Jeg er ikke "triggerhappy", jeg har akkurat vært gjennom oppstart av hobbyinntekt selv og har hatt flere samtaler med Skatteetaten om dette for å være sikker på at jeg gjør alt riktig. Men for all del, fortsett bare med svindelen din du. Anonymkode: 5a2f6...8f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet mandag kl 12:06 #26 Del Skrevet mandag kl 12:06 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg er ikke "triggerhappy", jeg har akkurat vært gjennom oppstart av hobbyinntekt selv og har hatt flere samtaler med Skatteetaten om dette for å være sikker på at jeg gjør alt riktig. Men for all del, fortsett bare med svindelen din du. Anonymkode: 5a2f6...8f9 Jeg har også hatt møter med samme etat. Faktisk vært innom dem også. Alt på stell her, du durer på videre. Anonymkode: 2b969...ab1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå