singel1973 Skrevet 10. januar #21 Del Skrevet 10. januar 10 år er ca nedre grense 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #22 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): ? Bare lurer. Eller foretrekker dere ei på egen alder? Anonymkode: 097dc...1d9 hvis du er moden og reflektert. Anonymkode: 9ca29...964 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 10. januar #23 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (4 timer siden): ? Bare lurer. Eller foretrekker dere ei på egen alder? Anonymkode: 097dc...1d9 Dette er skrevet under «seksualitet», men jeg vet ikke om du tenker forhold eller kun en seksuell relasjon? Er det snakk om forhold, vil alder ha mer å si, men 10+ år trenger ikke være all verden når begge uansett er godt inne i voksenlivet. Sex blir noe annet. Da er det viktigere at vi er kompatible på akkurat det. Om det er samme alder eller 25 år opp eller ned…..ikke så nøye, så lenge begge får noe ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #24 Del Skrevet 11. januar Alle over 40 er i praksis på samme alder. Har nada betydning. Begge er gammel. Uansett alder er det å foretrekke at sexpartnere er mellom 18-28 Anonymkode: d0849...74b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #25 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Alle over 40 er i praksis på samme alder. Har nada betydning. Begge er gammel. Uansett alder er det å foretrekke at sexpartnere er mellom 18-28 Anonymkode: d0849...74b Mulig jeg er gammel, men det hadde vært helt uaktuelt å ha sex med en guttevalp på 18-28 år..da ville jeg mye heller hatt sex med en kjekk og erfaren 60 åring. k41 Anonymkode: 9e442...135 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #26 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (15 timer siden): ? Bare lurer. Eller foretrekker dere ei på egen alder? Anonymkode: 097dc...1d9 Jeg foretrekker 10 år yngre for å være ærlig. Tipper kvinner på 50 ofte foretrekker menn som er yngre enn seg selv også. Det er forståelig. Det er flere faktorer enn bare alder, så jeg utelukker ikke kvinner på min alder og eldre Anonymkode: 1b2e6...465 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #27 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvorfor finner du deg ikke en mann på din egen alder i stedet TS? Tenner du på hengehud og rynker? Beauty and the beast-sex liksom? Anonymkode: b713d...f88 Herregud, hvor gammel tror du menn på 50 egentlig er?! Hvis ts selv er over 40 så er det da ikke unaturlig aldersforskjell. Aldri møtt en 50 åring med hengehud (med mindre man har vært ekstremt overvektig da, men da kan du være 30 år også). Jeg jobber i helsevesenet, er fader ikke mange på 70 heller med hengehud. Nå må du gi deg. Anonymkode: 146e1...8e6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #28 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Alle over 40 er i praksis på samme alder. Har nada betydning. Begge er gammel. Uansett alder er det å foretrekke at sexpartnere er mellom 18-28 Anonymkode: d0849...74b Det er ikke normalt.. dette er nok en upopulær mening; men når man tiltrekkes mot personer som er veldig mye yngre, så tror jeg at noe har stoppet opp i utviklingen. Når jeg var 18 år syns jeg jo gutter på min alder var sååå digg… Nå når jeg er i 30 årene syns jeg menn mellom 30- 40 er digg. Hva man tiltrekkes av modnes i takt med alderen. Det er ikke normalt å foretrekke 20 år yngre menn eller kvinner… Er en jeg møter på ofte, som jeg syns var så innmari kjekk. Så fant jeg ut at jeg var 13 år eldre enn han, nå ser jeg på han som en kjekk kar, men ingen tiltrekning. Anonymkode: 146e1...8e6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AdonisFFM Skrevet 12. januar #29 Del Skrevet 12. januar M51 her. Min nye kjæreste er 35 og det var henne som oppsøkte meg etter hvert. Jeg var tidligere sammen med ei som var 19 år yngre. Min preferanse er 15-25 års aldersforskjell og har de siste årene stort sett bare datet damer fra Asia. Både i Thailand, Vietnam og Filippinene er 20 år yngre kone helt innafor. Jeg kunne nok ha gått for enda yngre om DET var et mål, men slik jeg ser det er det en skikkelig god faktor med damer som har passert 30 og det er at de gjerne ikke vil ha barn. Min har ingen og vil heller ikke ha. Jeg har kappa strengene for lenge siden, slik at dette ikke er noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #30 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (På 11.1.2025 den 9.07): Mulig jeg er gammel, men det hadde vært helt uaktuelt å ha sex med en guttevalp på 18-28 år..da ville jeg mye heller hatt sex med en kjekk og erfaren 60 åring. k41 Anonymkode: 9e442...135 Vel, du er en kvinne jeg er en mann. Jeg har absolutt overhodet ingen interesse av sex med 60 år gamle kvinner. Der er det NULL seksuell tiltrekning. Kvinner mellom 18-28 derimot. Det er der de attraktive finnes. Anonymkode: d0849...74b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Master1 Skrevet 12. januar #31 Del Skrevet 12. januar Alder er jo bare noen tall En er vel så gammel eller ung en føler seg som Potensen virke ihverfall utmerket så langt... M@ster.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #32 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): Vel, du er en kvinne jeg er en mann. Jeg har absolutt overhodet ingen interesse av sex med 60 år gamle kvinner. Der er det NULL seksuell tiltrekning. Kvinner mellom 18-28 derimot. Det er der de attraktive finnes. Anonymkode: d0849...74b Og jeg tenker at det er forskjell på kvinner og menn og selfølgelig seksuell preferanse. Jeg har null interesse av å være den erfarne og gamle i forholdet. Jeg vil være den søte. På samme måte som du velger damer som er søte og yngre. Vi har på den måten samma preferanse kanskje? Jeg hadde vært aktuell for deg hvis jeg var i 20 årene, noe jeg ikke er. Og når det er sagt er det forskjell på 60 år gamle kvinner og 60 år gamle menn. Anonymkode: 9e442...135 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #33 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (På 11.1.2025 den 9.56): Det er ikke normalt.. dette er nok en upopulær mening; men når man tiltrekkes mot personer som er veldig mye yngre, så tror jeg at noe har stoppet opp i utviklingen. Når jeg var 18 år syns jeg jo gutter på min alder var sååå digg… Nå når jeg er i 30 årene syns jeg menn mellom 30- 40 er digg. Hva man tiltrekkes av modnes i takt med alderen. Det er ikke normalt å foretrekke 20 år yngre menn eller kvinner… Er en jeg møter på ofte, som jeg syns var så innmari kjekk. Så fant jeg ut at jeg var 13 år eldre enn han, nå ser jeg på han som en kjekk kar, men ingen tiltrekning. Anonymkode: 146e1...8e6 Noe har ikke stoppet opp i utviklingen fordi man foretrekker seksuelt attraktive sexpartnere. Det er ingenting annet enn en latterlig generalisering fra bitre eldre kvinner som prøver å shame menn de ikke kan få. Man velger eldre damer når man ikke kan få de unge attraktive. Det er ikke fordi man er mer moden. Helt bak mål å påstå! Anonymkode: d0849...74b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 12. januar #34 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Noe har ikke stoppet opp i utviklingen fordi man foretrekker seksuelt attraktive sexpartnere. Det er ingenting annet enn en latterlig generalisering fra bitre eldre kvinner som prøver å shame menn de ikke kan få. Man velger eldre damer når man ikke kan få de unge attraktive. Det er ikke fordi man er mer moden. Helt bak mål å påstå! Anonymkode: d0849...74b Det normale er at alderen på seksuelt attraktive partnere øker samtidig med egen alder. Når jeg var i 20-årene så ville jeg gjerne ha damer i 20-årene. Nå som jeg er 52 er de totalt uinteressante, nå er fokuset på damer i 40- og 50-årene. Til nød helt på slutten av 30-årene, men helst ikke. Er du 50+ og fortsatt helst vil ha damer i 20-årene så er det nok ett eller annet som har stoppet opp ja. Det er vel gjerne de som fortsatt kjører rundt i senket rånebil? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #35 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (På 10.1.2025 den 19.15): Om jeg blir forelsket i en dame eller ei, har lite med alder å gjøre, kan like godt forelske meg i en dame rundt min egen alder (53) som en betydelig yngre. Problemet med å være sammen med en mye yngre dame, oppstår når jeg blir pensjonist. Hvis hun da er f.eks.10 år yngre enn meg, så har jo hun da 10 år igjen å jobbe før hun også blir pensjonist, og det kan være litt kjedelig at vi ikke er på samme plass i livet hele den tiden. Og når hun endelig blir pensjonist hun også, så er jeg kanskje for gammel og skrøpelig til at vi kan virkelig nyte pensjonisttilværelsen sammen. Så derfor vil jeg nok foretrekke at en kjæreste er rundt min egen alder. Men møter jeg en mye yngre dame og forelsker meg, og følelsene er gjensidige, og aldersforskjellen ikke er et problem for henne, så vil jeg jo ikke avvise henne heller. Anonymkode: 4951e...eea Du sier det har lite med alder å gjøre om du forelsker deg i ei dame eller ei. Gjelder dette også for damer som er tilsvarende eldre enn deg? Anonymkode: 598d4...6ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 14. januar #36 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (På 10.1.2025 den 18.40): ? Bare lurer. Eller foretrekker dere ei på egen alder? Anonymkode: 097dc...1d9 Spørs lit hva du tenker på, men 10-15 år er helt ok om du snakker om forhold. tenker du som venn eller noe så betyr alder lite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erfarenmann Skrevet 14. januar #37 Del Skrevet 14. januar 10 år forskjell i den alderen hadde jeg ikke tenkt på en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #38 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (På 12.1.2025 den 19.15): Du sier det har lite med alder å gjøre om du forelsker deg i ei dame eller ei. Gjelder dette også for damer som er tilsvarende eldre enn deg? Anonymkode: 598d4...6ec Hvis jeg blir forelsket i en dame, så er det fordi jeg synes hun har fin personlighet og er tiltrekkende, alder har ingenting med saken å gjøre. Men jeg synes jo generelt at 30-åringer er mer tiltrekkende enn 70-åringer da 😉 , så det er mye større sjanse for at jeg skal forelske meg i en dame som er betydelig yngre enn meg enn en som er betydelig eldre enn meg. Anonymkode: 4951e...eea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #39 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (På 10.1.2025 den 19.12): Hvorfor finner du deg ikke en mann på din egen alder i stedet TS? Tenner du på hengehud og rynker? Beauty and the beast-sex liksom? Anonymkode: b713d...f88 Hvilken del av spørsmålet hennes svarte du på egentlig? Anonymkode: 201a5...cc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar #40 Del Skrevet 14. januar AnonymBruker skrev (På 10.1.2025 den 18.40): ? Bare lurer. Eller foretrekker dere ei på egen alder? Anonymkode: 097dc...1d9 10 år ned er nok maksimalt, da kommer det ennå mer ann på hva du bringer inn med deg.... 5-6 år ned, 2-3 år opp er det som jeg hadde sett etter i utgangspunktet. Anonymkode: 201a5...cc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå