AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Kunne du ha gitt røyk om det var ein gutt/jente i 14-17 års alder som spurte pent.? Anonymkode: b48e8...e41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Selvfølgelig ikke! Nå røyker ikke jeg lenger, men på den tiden jeg røykte hendte det titt og ofte at barn/ungdommer spurte etter røyk og de fikk alltid samme svaret: du er for ung Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kunne du ha gitt røyk om det var ein gutt/jente i 14-17 års alder som spurte pent.? Anonymkode: b48e8...e41 NEI! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Pås skrev (2 minutter siden): Selvfølgelig ikke! Nå røyker ikke jeg lenger, men på den tiden jeg røykte hendte det titt og ofte at barn/ungdommer spurte etter røyk og de fikk alltid samme svaret: du er for ung Bra å høre! Jeg blir også spurt hele tiden. Men de får eit nei. Ville bare høre hva dere gjør. Anonymkode: b48e8...e41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Selvfølgelig ikke. Jeg sier til og med nei til å kjøpe røyk for svigermor når jeg er i Sverige. Anonymkode: d1d1c...90f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Nei, selvfølgelig ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RC Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Kunne du ha gitt røyk om det var ein gutt/jente i 14-17 års alder som spurte pent.? Anonymkode: b48e8...e41 Bare om jeg visste at de var dødssyk og det var deres siste ønske. Anonymkode: e7e92...b8e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #9 Del Skrevet 3 timer siden Nei, aldri i livet! Anonymkode: 3a1ff...66e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #10 Del Skrevet 3 timer siden Jeg kjøper ikke røyk for noen, uansett alder. Anonymkode: 3cb96...f92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden På alle barneversinstutisjoner jeg bodde i kjøpte personalet røyk for oss ungdommer da var jeg 14. Kjente flere foreldre som også kjøpte røyk til vennene mine. Anonymkode: 6c3d1...43c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): På alle barneversinstutisjoner jeg bodde i kjøpte personalet røyk for oss ungdommer da var jeg 14. Kjente flere foreldre som også kjøpte røyk til vennene mine. Anonymkode: 6c3d1...43c Dattera mi e på instutisjon nå.. på toppen i bergen. Der kjøper de også røyk til henne UTEN min tillatelse. Anonymkode: b48e8...e41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #13 Del Skrevet 1 time siden Jeg kjøper ikke tobakk til verken barn eller voksne. Anonymkode: 354f4...69e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 minutter siden #14 Del Skrevet 15 minutter siden Nei, det hadde jeg ikke fått meg selv til å gjøre, til tross for at jeg selv røyket i den alderen og folk kjøpte til meg. Men det var en annen tid, rett før røykeloven og det hele. AnonymBruker skrev (3 timer siden): På alle barneversinstutisjoner jeg bodde i kjøpte personalet røyk for oss ungdommer da var jeg 14. Kjente flere foreldre som også kjøpte røyk til vennene mine. Anonymkode: 6c3d1...43c Hvor mange har du bodd på? Selv har jeg kun vært på en og der var det en og to utvalgte som kjøpte til meg men som regel så fikset jeg det selv men de kjente meg jo og min eneste last var røyken og den fikset jeg jo som regel selv- Men dette var jo som sagt en god del år siden og jeg regner ikke med det er mange som gjør det i dag. Men så må man jo vurdere alternativene, noen kan jo faktisk finne på å selge seg selv for både penger, røyk og alkohol. Kjente til flere av de i min tid og da e det jo faktisk bedre at skikkelige folk som ikke utnytter ungdommen kjøper dette. AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dattera mi e på instutisjon nå.. på toppen i bergen. Der kjøper de også røyk til henne UTEN min tillatelse. Anonymkode: b48e8...e41 Og hva tenker du blir alternativet? At hun finne noen lugubre mennesker som mangler sperrer, det er verre og gjør henne enda mer utsatt enn hva hun allerede er. Anonymkode: 2ff02...e4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 8 minutter siden #15 Del Skrevet 8 minutter siden Nei, det er altfor dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå