AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Hei, Jeg er rett og slett drittlei av å jobbe. Orker ikke mer stress og mas i hverdagen, og begynner å tenke at uføretrygd kan være veien å gå for meg. Det virker som en mye mer stabil og levelig løsning enn å være fanget i et system som sliter en ut. Jeg vurderer å sikte meg inn på noe psykisk, ettersom det virker som det er en av de vanligste grunnene til at folk får innvilget uføre. Har noen erfaring med dette? Hva er den raskeste og enkleste måten å nå dette målet på? Er det spesifikke ting jeg bør si eller gjøre for å komme gjennom nåløyet? Setter pris på alle tips og råd. Hilsen en sliten arbeidstaker. Anonymkode: 0d480...7cc 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Fjols Anonymkode: 1f4e6...13f 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden 0/10 Anonymkode: 9c609...f15 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Da bare logger du deg inn på https://www.nav.no/ også søker du om uføretrygd der. Folk tror jo at det er en enkel sak å få uføretrygd, så prøv det. Anonymkode: 42131...c86 31 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påfugl22 Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Les Dagbladet. De har steg for steg annen hver dag… 9 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rummyking Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Dummeste jeg har hørt. Så alle andre skal betale fordi du ikke gidder😡😡😡 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden -1/10 Anonymkode: 83d5c...faa 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden Dont feed the troll Anonymkode: 02385...630 14 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Del Skrevet 6 timer siden Det er bare å aldri gi seg det. Så får du til slutt. Psykisk er nok enklest, men også fibromyalgi eller diffuse smerter. Flertallet av de som får uføretrygd i Norge har IKKE noen objektiv påvisbar sykdom, så det er basert på hva de forteller legen. Bare les deg opp og hold fast på historien din. Anonymkode: 2cac4...4aa 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aazy Skrevet 6 timer siden #10 Del Skrevet 6 timer siden (endret) Mi anbefaling er å påføre deg sjølv alvorleg fysisk skade, for med mindre du har lang og tung historikk innan psykiatrien kan det ta lang tid. Om du likevel vil gå den ruta, kanskje eksperimenter med div rusmidler for å trigge ein psykose og lande ein schizofrenidiagnose etterkvart? Det er ein av få «safe» psykiske diagnosar som er tunge og alvorlege nok til å passere gjennom NAV-systemet relativt uhindra, men medisineringa er ikkje så stas. Lykke til! 😅 Endret 6 timer siden av aazy 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #11 Del Skrevet 6 timer siden IBS er den letteste diagnosen. Anonymkode: b918d...2b2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #12 Del Skrevet 6 timer siden Det er vel bare å bli skikkelig syk (men ikke så sykt at du ikke orker å ta kampen om å få innvilget uføretrygd). Anonymkode: 9cb8c...5f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #13 Del Skrevet 6 timer siden Det finnes ikke noen rask eller enkel måte å gjøre det på. Jeg har en veldig ekte sykdom som jeg er født med, mitt funksjonsnivå (under 50%) er dokumentert i spesialisthelsetjenesten fra ung alder, og selv for meg tok det 12 år. Du kan tenke deg da hvor vanskelig det er for noen som ikke har sykdom på ekte. Glem det. Bruk den tiden på videreutdanning og finne deg en bedre jobb i stedet. Det vil være mye raskere og enklere å få til og du vil sitte igjen med 3-4 ganger så mye penger. Anonymkode: 52841...bf2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #14 Del Skrevet 6 timer siden Raskest og enklest blir vel å helle blekemiddel i øynene, før du skjærer av deg armene. Da blir det nok kurantsak og du får innvilget uføretrygd ganske raskt. Skal du sikte deg inn på noe psykisk må du nok belage deg på en 10-15 år i behandling og diverse tiltak, som til slutt sannsynligvis vil gjøre deg psykisk syk uansett. Lykke til! Anonymkode: 7742c...6d4 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #15 Del Skrevet 6 timer siden Fy flate for en idiottråd 😂😂😂 tror du virkelig det er sånn det funker? Er det virkelig mulig å være så korttenkt? Anonymkode: 90f41...0cf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #16 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hei, Jeg er rett og slett drittlei av å jobbe. Orker ikke mer stress og mas i hverdagen, og begynner å tenke at uføretrygd kan være veien å gå for meg. Det virker som en mye mer stabil og levelig løsning enn å være fanget i et system som sliter en ut. Jeg vurderer å sikte meg inn på noe psykisk, ettersom det virker som det er en av de vanligste grunnene til at folk får innvilget uføre. Har noen erfaring med dette? Hva er den raskeste og enkleste måten å nå dette målet på? Er det spesifikke ting jeg bør si eller gjøre for å komme gjennom nåløyet? Setter pris på alle tips og råd. Hilsen en sliten arbeidstaker. Anonymkode: 0d480...7cc Uføretrygd er for folk som ikke er i stand til å jobbe. Det hjelper ikke uansett hvor mye "drittlei" du er jobben din, kan du jobbe, så skal du jobbe for pengene. Noe annet vil være straffbar trygdesvindel. Uføreordningen er ikke laget for at folk som ikke gidder å jobbe, skal ha betalt ferie 365 dager i året. De pengene som trygdede mottar, de oppstår ikke i et eller annet banksystem. De pengene er det alle vi som faktisk jobber, som betaler, og jeg gidder for pokker ikke å sende penger inn i et system som svindles av sånne som deg. SKJERP DEG!! Anonymkode: 0ec69...610 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #17 Del Skrevet 6 timer siden Fibromyalgi er enkelt. Anonymkode: 2cac4...4aa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #18 Del Skrevet 5 timer siden For så å sutre og klage over at man har så dårlig råd på uførrtrygd… Anonymkode: dfb11...d5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #19 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hei, Jeg er rett og slett drittlei av å jobbe. Orker ikke mer stress og mas i hverdagen, og begynner å tenke at uføretrygd kan være veien å gå for meg. Det virker som en mye mer stabil og levelig løsning enn å være fanget i et system som sliter en ut. Jeg vurderer å sikte meg inn på noe psykisk, ettersom det virker som det er en av de vanligste grunnene til at folk får innvilget uføre. Har noen erfaring med dette? Hva er den raskeste og enkleste måten å nå dette målet på? Er det spesifikke ting jeg bør si eller gjøre for å komme gjennom nåløyet? Setter pris på alle tips og råd. Hilsen en sliten arbeidstaker. Anonymkode: 0d480...7cc Heftig hodedunking mot en betongvegg i en times tid burde gjøre nytten. Anonymkode: 8752e...55e 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #20 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Det er bare å aldri gi seg det. Så får du til slutt. Psykisk er nok enklest, men også fibromyalgi eller diffuse smerter. Flertallet av de som får uføretrygd i Norge har IKKE noen objektiv påvisbar sykdom, så det er basert på hva de forteller legen. Bare les deg opp og hold fast på historien din. Anonymkode: 2cac4...4aa Ja, det tok meg bare 25år fra diagnosen fibromyalgi ble stilt til jeg fikk ufør! Anonymkode: 5bf04...097 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå