Gå til innhold

Når ble du strippet/tøyd?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Dere som har blitt tøyd/strippa, hvor langt på vei var du og hvorfor gjorde de det?
Jeg er 38+0 og jordmor sa hun kunne strippe meg i morgen om jeg ønsker, men er ikke det litt tidlig?😅 Jeg er moden men ingen åpning, har også gått lenge nå med sterke nedpress smerter og mye andre problemer, så tenker jo det er derfor hun vil gjøre det så «tidlig»🤔 Men jeg snakket også med lege på sykehuset som ikke ville gjøre det så tidlig, så jeg blir så usikker😅😅

Anonymkode: cf728...8c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

På fødemottaket. 😅 Vannet hadde gått og jeg hadde hatt gode rier i noen timer allerede, men den innerste av de to hinnene hadde bare revnet halvveis, så jordmor ville tøye litt for å revne den helt. Det hadde mest sannsynlig ikke noe for seg, man da hadde hun i hvert fall prøvd å få fortgang på det.

Anonymkode: fa998...6fc

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

På fødemottaket. 😅 Vannet hadde gått og jeg hadde hatt gode rier i noen timer allerede, men den innerste av de to hinnene hadde bare revnet halvveis, så jordmor ville tøye litt for å revne den helt. Det hadde mest sannsynlig ikke noe for seg, man da hadde hun i hvert fall prøvd å få fortgang på det.

Hadde for øvrig 2 cm åpning når hun gjorde det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ble strippet på trivselskontroll 41+2. Hadde null effekt på meg i alle fall. Syntes uke 38 hørtes tidlig ut, men sikkert individuelt. Personlig ville jeg ikke valgt stripping igjen, verken i uke 38 eller 41😅

Anonymkode: d52f5...a31

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...