Gå til innhold

Vondt nede i magen tredje trimester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei,

Jeg har de siste dagene hatt vondt nederst i magen når jeg f.eks endrer stilling fra å sitte til og stå (og motsatt). Merker ingen ting om jeg sitter/ligger, eller etter hvert når jeg har gått en stund. Tenker det kan være luft, men er det ikke rart om disse smertene ikke er konstant da? Noen med erfaringer?

Anonymkode: 3cd92...b38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kan like gjerne være babyen som ligger langt ned og klemmer. Jeg klarer knapt å gå normalt på grunn av babyen som presser ned. Er 39 uker 

Anonymkode: f7a0d...d17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kynnere, eller nedpress. De siste ukene er ikke akkurat behagelige😅

Anonymkode: 3aa6c...a94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kynnere, eller nedpress. De siste ukene er ikke akkurat behagelige😅

Anonymkode: 3aa6c...a94

Er 34 uker på vei. Er det vanlig med nedpress da? Kjenner også litt mensmurringer av og til om jeg har bevegd meg mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Kan like gjerne være babyen som ligger langt ned og klemmer. Jeg klarer knapt å gå normalt på grunn av babyen som presser ned. Er 39 uker 

Anonymkode: f7a0d...d17

Når startet dette for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For min del: på den tiden i alle mine svangerskap så var alt mellom lår og bryster vondt. Det var graden av vondt som kunne bekymre eller om barnet ble veldig rolig lenge.

Det begynner å bli dårlig plass....

Anonymkode: 233ed...01a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

For min del: på den tiden i alle mine svangerskap så var alt mellom lår og bryster vondt. Det var graden av vondt som kunne bekymre eller om barnet ble veldig rolig lenge.

Det begynner å bli dårlig plass....

Anonymkode: 233ed...01a

Takk for svar! Uke 34 så blir jo litt redd at noe kan være tegn på at fødselen nærmer seg 🙈 kjenner heldigvis en del bevegelser selv om det nok er trangt, ja

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Dette er litt urelatert, men jeg trenger deres hjelp. Jeg skriver en masteroppgave om hvordan gravide påvirkes av sosiale medier, og trenger gravide til å svare på en anonym undersøkelse. Dersom du er gravid, hadde jeg satt veldig pris på om du ville hjelpe meg ved å svare på undersøkelsen, eller videreformidle den til andre. Her en lenken til spørreundersøkelsen:  https://svar.uib.no/LinkCollector?key=6G283VQ4U23N468432201_27675030308778976_263155979229

Takk for hjelpen! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...