AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Hei, Jeg har de siste dagene hatt vondt nederst i magen når jeg f.eks endrer stilling fra å sitte til og stå (og motsatt). Merker ingen ting om jeg sitter/ligger, eller etter hvert når jeg har gått en stund. Tenker det kan være luft, men er det ikke rart om disse smertene ikke er konstant da? Noen med erfaringer? Anonymkode: 3cd92...b38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Kan like gjerne være babyen som ligger langt ned og klemmer. Jeg klarer knapt å gå normalt på grunn av babyen som presser ned. Er 39 uker Anonymkode: f7a0d...d17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Kynnere, eller nedpress. De siste ukene er ikke akkurat behagelige😅 Anonymkode: 3aa6c...a94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kynnere, eller nedpress. De siste ukene er ikke akkurat behagelige😅 Anonymkode: 3aa6c...a94 Er 34 uker på vei. Er det vanlig med nedpress da? Kjenner også litt mensmurringer av og til om jeg har bevegd meg mye Anonymkode: 3cd92...b38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kan like gjerne være babyen som ligger langt ned og klemmer. Jeg klarer knapt å gå normalt på grunn av babyen som presser ned. Er 39 uker Anonymkode: f7a0d...d17 Når startet dette for deg? Anonymkode: 3cd92...b38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden For min del: på den tiden i alle mine svangerskap så var alt mellom lår og bryster vondt. Det var graden av vondt som kunne bekymre eller om barnet ble veldig rolig lenge. Det begynner å bli dårlig plass.... Anonymkode: 233ed...01a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): For min del: på den tiden i alle mine svangerskap så var alt mellom lår og bryster vondt. Det var graden av vondt som kunne bekymre eller om barnet ble veldig rolig lenge. Det begynner å bli dårlig plass.... Anonymkode: 233ed...01a Takk for svar! Uke 34 så blir jo litt redd at noe kan være tegn på at fødselen nærmer seg 🙈 kjenner heldigvis en del bevegelser selv om det nok er trangt, ja Anonymkode: 3cd92...b38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå