Gå til innhold

Sexy undertøy første gang?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har datet en flott mann i noen måneder, men vi har enda ikke sett hverandre nakne. Neste uke reiser vi på en uke ferie sammen, og jeg gleder meg selvsagt skikkelig! På shopping i går spontankjøpte jeg denne, https://www.hunkemoller.no/kimono-lace-isabelle-svart-191636.html fordi jeg følte meg så utrolig sexy da jeg prøvde den, den lå veldig fint på kroppen min, og ble supertent av tanken på å la han oppdage kroppen min i denne første gang vi skal ha sex sammen. Men i dag tidlig ble jeg usikker, er det egentlig litt rart å ha på noe slikt første gang? Både han og jeg er egentlig ganske naturlige i smak og stil, og vanlig undertøy og klær er nok egentlig mer en nok, de skal jo ikke være på lenge uansett.
Men så var det den utrolige sexy følelsen jeg fikk da jeg hadde den på da....

Hvis det er kleint med noe slikt første gangen, hadde det vært en annen gang det kunne være mer naturlig å ha den på?

Anonymkode: 2d2f7...2b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Absolutt kleint første gang ja. Man trenger ikke noe som helst krydder helt i starten, det vil egentlig forstyrre mer enn det tenner. 

Du kan bruke den som en overraskelse etter dere har hatt et forhold noen måneder? Altså etter dere har hatt sex i noen måneder. Tenk for en fin overraskelse om han er lei etter jobb eller dårlig humør eller noe sånt ☺️

Anonymkode: b5070...3ee

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes den var veldig sexy jeg.

Peis på og la han se deg i både den og helt naken. Er jo ikke noe galt i å gjøre seg sexy for den andre. 

Anonymkode: 3f545...6ba

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Absolutt kleint første gang ja. Man trenger ikke noe som helst krydder helt i starten, det vil egentlig forstyrre mer enn det tenner. 

Tull og tøys, jeg hadde blitt kjempetent.

Anonymkode: 7dc24...c2b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvis det er kleint med noe slikt første gangen, hadde det vært en annen gang det kunne være mer naturlig å ha den på?

Anonymkode: 2d2f7...2b3

Ikke kleint. Det som hadde vært kleint er tanga som det står «eat me» foran.

Anonymkode: e74a1...a5f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det som er stikkordet her er jo at du føler deg sexy. Det vil han legge merke til. Derfor blir dette riktig for deg. Om du hadde følt deg like sexy i en striesekk, ville det vært det samme. Ta på noe du føler deg fin og sexy i. 

Anonymkode: d293f...71d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tull og tøys, jeg hadde blitt kjempetent.

Anonymkode: 7dc24...c2b

Og for min del hadde blondeundertøy vært mer en turn-off. Så det varierer nok mye. 

Anonymkode: 33014...a91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror jeg ikke jeg ville valgt sexy undertøy første gang, med mindre det er mann med mye seksuell erfaring. Jeg prøvde det og han ble så tent at han fikk problemer 🤭 Så klok av skade blir man da. 

Anonymkode: 2c94b...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går an å oppfordre han til noe av det samme, f.eks. farge på boxer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tror jeg ikke jeg ville valgt sexy undertøy første gang, med mindre det er mann med mye seksuell erfaring. Jeg prøvde det og han ble så tent at han fikk problemer 🤭 Så klok av skade blir man da. 

Psykiske?

Anonymkode: 66d93...7a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ville nok ikke satset på sexy undertøy første gangen med ny partner, nei. 

Anonymkode: 48d17...51b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lurer bare litt på når du skal ta den på liksom? Skal du ordne deg for kvelden også komme ut av badet med den på? Eller er det liksom mer naturlig at man kliner og det ene fører til det andre? Idk.. men bare synes det høres kleint ut å ligge å kline også bare..  vent litt skal gå å ta på meg noe mer komfortabelt liksom? 

Anonymkode: 390e3...d85

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Psykiske?

Anonymkode: 66d93...7a4

Mest sannsynlig. Han hadde ikke problemer med det andre ganger. Så når spenningen hadde lagt seg så gikk det bedre. Tror det ble litt for mye spenning på engang for han. Har ikke opplevd det siden. Det ble vel litt for mye for han da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Lurer bare litt på når du skal ta den på liksom? Skal du ordne deg for kvelden også komme ut av badet med den på? Eller er det liksom mer naturlig at man kliner og det ene fører til det andre? Idk.. men bare synes det høres kleint ut å ligge å kline også bare..  vent litt skal gå å ta på meg noe mer komfortabelt liksom? 

Anonymkode: 390e3...d85

Tenkte på det samme, minner om en Hollywood-film der dama går inn på badet først og kommer ut antrukket for sengekos. Heller noe for en senere anledning, første gang er oftest spontant ikke "planlagt". 

Anonymkode: 64908...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du sier selv at du føler deg utrolig sexy i den og supertent av tanken av å la han se deg i den. Go for it!!! Du har datet han i flere måneder og skal dra på første reise sammen, så er jo tydelig at det er en gjensidig interesse og trygghet der. Og du kjøpte den jo for å skape en fin opplevelse for deg første gang dere skal ha sex. Han kommer til å få hakeslepp av å se deg selvsikker og supersexy i den, og etter han har nytet synet av fine deg i den er forhåpentligvis begge like komfortable med å la klærne falle og utforske kroppene til hverandre ;)

Anonymkode: c2a47...576

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bare ikke forventa at første gang er perfekt. 

Med begge de to siste kjærestene mine har de strevd med potensen første gang. Fordi de var stresset, det var utrolig sterke følelser involvert. De var begge ekstremt forelsket og første gang ble av diverse praktiske grunner utsatt (slik som hos dere også) slik at det lå mye forventning der. Vi ble klønete og nervøse og sexen ble relativt dårlig. Det gikk over etter den det første bøygen, men bare så du er litt forberedt. 

Så tenk at første gang blir klønete og nervøs. Så får du heller bli positivt overrasket. Hva du har på deg for være opp til deg, men det kan skape et ekstra press på han for en "perfekt" første gang. Jeg stemmer for å legge opp til minst mulig forventninger. Dra til hotellrommet, kast dere over hverandre og få den første gangen overstått. 

Anonymkode: 43e49...4d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...