AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Har hatt et slags fling med en yngre fyr i snart 4 mnd. Lite treff, men mye teksting og tlf prat. Utviklet med tiden følelser, men det var ikke helt gjensidig. Har enda kontakt med han og det var jeg som satt ned foten og «avsluttet det», fordi han var så hot & cold hele tiden. Han sa han var så usikker, men om jeg ikke hadde konfrontert han hadde han sikker latt det ture og gå i det uendelige. Ringte meg ukentlig og sa han ville treffes, jeg var så fin, god, bla bla bla... Men feiget ut hver gang jeg ville treffes. Men her er greien, noen uker etter har jeg matchet med en annen hyggelig fyr. Snakket med han i under 1 uke og har allerede avtalt å teffes. Har til og med ringt hverandre og snakket i 1 time. Han virker veldig klar for noe seriøst, noe jeg setter pris på fordi jeg selv har funnet ut at jeg trives best i forhold etter 8+ mnd som singel. Jeg har selvsagt litt følelser for han yngre fyren og vi snakker lett hver dag. Men her kommer dilemmaet mitt: I starten av uken var jeg super giret på å treffe han karen her, men nå som jeg skal treffe han i morgen har jeg virkelig ikke LITT lyst?!?! Magefølelsen min sier jeg ikke skal treffe han? Er det bare fordi jeg selv har hodet på han yngre fyren, eller burde jeg faktisk lytte til hva magefølelsen min sier. Jeg har snakket med noen felles bekjente av oss og fått avklart at han her er en ordentlig fyr, så jeg burde jo være mye mer gira for å treffe han her?? HJEEEELP ❤ Anonymkode: 452e5...edc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Er det ikke bare å se hvordan det går? Hvis det viser seg at han du skal møte, ikke er den rette, er det ikke verre enn det. I det minste tok du deg tid til å bli kjent. Jeg er skeptisk til folk som backer ut etter de har avtalt ting, så for meg er det et rødt flagg med han første. Anonymkode: 6c52e...88c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er det ikke bare å se hvordan det går? Hvis det viser seg at han du skal møte, ikke er den rette, er det ikke verre enn det. I det minste tok du deg tid til å bli kjent. Jeg er skeptisk til folk som backer ut etter de har avtalt ting, så for meg er det et rødt flagg med han første. Anonymkode: 6c52e...88c Ja han første er lagt på hyllen. Det vinglepetter opplegget orket jeg virkelig ikke lengre.. Og med mindre han har baller nok til å ta intinativ til å faktisk møtes, noe jeg betviler så er jeg ikke intr i annet enn lett prat på tlf som tidsfordriv. Han gir en slags komfort, kanskje litt selv valgt pining med å ikke kutte han tvert, men men trives nå slik jeg har det nå. Tenker også at det som er ment til å være vil komme uansett. Ja, får vel bare hoppe i det og møte han fyren her også får jeg se! Anonymkode: 452e5...edc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden Kan du ikke bare møte opp? Hvorfor avlyse hvis du ikke skal noe annet? Anonymkode: f588c...a21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Det er et møte, hvorfor så dramatisk? Det er ikke verre enn å ikke møte han igjen hvis ikke kjemien er der. Anonymkode: 4b165...c38 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Jeg ville prøvd å utsatt denne daten, gjerne forklart han hvorfor også. Om du går på daten tar du også med den energien du har i deg. Dette vil ikke bli en særlig bra date for noen av dere, kanskje helt ok. Om du får utsatt det så vil du få tid til å samle deg og kjenne på om du får lyst senere, men i så fall fortsette praten over melding og telefon i mellomtiden Anonymkode: af16d...cba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden Slutt helt å prate med han første. Når noe er avsluttet så må du lukke den døra. Nestemann fortjener at du stiller med blanke ark? Anonymkode: 46914...f01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Slutt helt å prate med han første. Når noe er avsluttet så må du lukke den døra. Nestemann fortjener at du stiller med blanke ark? Anonymkode: 46914...f01 Dette!!! Dårlig gjort både mot deg selv, han yngre og han nye. Bare legg den ballen helt død, ellers får du aldri hodet med deg. Anonymkode: 20c9c...9b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Slutt helt å prate med han første. Når noe er avsluttet så må du lukke den døra. Nestemann fortjener at du stiller med blanke ark? Anonymkode: 46914...f01 Dette! Anonymkode: 5c805...768 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden Bare møt opp, i verste fall tok du sjansen og slipper senere å bekymre deg for om du gjorde en tabbe. Kjipt om du går rundt og angrer etterpå 😊 Anonymkode: f64da...732 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå