Maleficenta Skrevet 10. januar #41 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Samboeren min gjennom 6 år tåler ikke stemmen min, liker ikke mine interesser, vil ikke ha meg med på sine interesser, ser bare feil ved meg, men vil likevel ha sex med meg. Han fortalte meg at ingen liker meg fordi jeg overreagerer hele tiden. F.eks babyen hadde en spesiell gråt så jeg kom løpende for å trøste. Han syns det var så spesielt. Han mener også at jeg bare må tåle når folk oppfører seg ufint mot meg, verden er urettferdig og jeg får bare ta i mot dritet. Han reagerer så fort jeg prøver å sette stopper for sånt. Blant annet min psykisk syke søster som setter ut grove rykter om meg eller beskylder meg for grove ting. Eller når hans familie har behandlet meg som luft, deretter snakker om meg bak ryggen min (han forteller meg hva de sier.) Jeg reagerer på det med å bli både lei meg og irritert og lurer på å ta en samtale med de for å rette opp i ting. Samboer mener at jeg bare skal finne meg i det. Han syns også at jeg overreagerer når han er på fylla flere helger i mnd og kommer hjem langt ut på neste dag. Jeg er da alene med barnet han har fra før, et barnehagebarn og en baby. Når han er ferdig på jobb ønsker han fullstendig stillhet fordi stemmen mikner slitsom. Han kan i løpet av dagen eller ettermiddagen fortalt meg om flere situasjoner jeg overreagerer, er overfølsom, slitsom, mine feil osv, så når barna er lagt ønsker han sex.. da er det som om han elsker kroppen min.. Så har jeg sagt til han at jeg skjønner meg ikke på deg, det og det og det er så feil med meg, så vil du ha meg til sengs. I blant gir jeg han motsvar for ting han mener og da blir det ganske ufine krangler. Blant annet sa han at jeg kjefter på alle rundt meg hele tiden, jeg svarer at det har jeg da aldri gjort. "Nei, for du gjør aldri noe galt du" sier han da. Neida, det er ikke sånn at jeg er perfekt, men jeg får jo ikke lov til å ta opp et tema med noen en gang, så når skal jeg ha kjeftet på de? Han kunne ikke svare meg på når det skal ha skjedd, men mener bestemt at det har skjedd. Da kommer det ut i krangelen at det ikke går an å gi meg kritikk eller noe sånt for jeg nekter for alt som er. Slik går krangelen helt til jeg bare jatter med eller slutter å svare. 15 min senere vil han ha sex.. Hvorfor er det slik? Anonymkode: b1dda...668 Herregud forlat dette uvesenet da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #42 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Har du blitt misbrukt tidligere i barndommen e.l siden du har så lite selvverdi og ingen grenser for deg selv? Anonymkode: 61fe3...11d Ja, faktisk. En av tingene jeg har reagert sterkt på har handlet om dette og en dysfunksjonell familie. Jeg ble utsatt for misbruk av familiens venn gjennom mange år. Jeg fortalte det til foreldrene mine 14 år etter første hendelse. Så nå er det rundt 10 år siden de fikk vite det. Jeg har flyttet vekk fra familien av mange grunner, men møtes før jul hvert år. Ene gangen for et par år siden så ble denne mannen et tema, tanter, onkler, søskenbarn vet ikke hva som har skjedd. Kun søster og foreldre. Mens de snakket om mannen så spør noen om foreldrene min har sett han i det siste. Foreldrene mine svarer da at de hadde et koselig kaffebesøk av mannen sommeren som var! Jeg ble helt fra meg, men turte ikke vise noe. Noen dager senere ringer jeg til de ganske opprørt og lurer på hvorfor. Foreldrene mine svarer at det var ikke meningen at jeg skulle få vite om det. Senere får jeg vite at min søster er venn med mannen på sosiale medier. Da vi snakker sammen så forteller hun at hun ikke tror på meg for han var bare snill med henne. Så en av tingene min samboer mener at jeg gjør feil er å bry meg så mye om andres valg, må godta det, kan ikke bestemme over de, etc. Jeg har dette konstant i bakhodet at de ikke tror på meg, min søster har da heller skjult vennelisten sin. Så det er ikke et tema mer fordi jeg overreagerer. Anonymkode: b1dda...668 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #43 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Når jeg leser på gaslighting så høres det ut som om jeg er den skadelige fordi jeg nekter og mener at han husker feil. Så jeg prøver å være flinkere, men får likevel ikke tingene til å stemme. Anonymkode: b1dda...668 Og det er et tegn på at det er han som gaslighter deg, og at han har deg akkurat der han vil. En av teknikkene som ofte brukes er å nekte for alt og snu det over til at du er skurken og han er offeret. Omtrent som i skolegården der den som tar igjen eller forsvarer seg er den som havner på rektors kontor for voldsbruk, mens bølla får sympati for å ha blitt offer for vold. Anonymkode: fda4a...142 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 10. januar #44 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Samboeren min gjennom 6 år tåler ikke stemmen min, liker ikke mine interesser, vil ikke ha meg med på sine interesser, ser bare feil ved meg, men vil likevel ha sex med meg. Han fortalte meg at ingen liker meg fordi jeg overreagerer hele tiden. F.eks babyen hadde en spesiell gråt så jeg kom løpende for å trøste. Han syns det var så spesielt. Han mener også at jeg bare må tåle når folk oppfører seg ufint mot meg, verden er urettferdig og jeg får bare ta i mot dritet. Han reagerer så fort jeg prøver å sette stopper for sånt. Blant annet min psykisk syke søster som setter ut grove rykter om meg eller beskylder meg for grove ting. Eller når hans familie har behandlet meg som luft, deretter snakker om meg bak ryggen min (han forteller meg hva de sier.) Jeg reagerer på det med å bli både lei meg og irritert og lurer på å ta en samtale med de for å rette opp i ting. Samboer mener at jeg bare skal finne meg i det. Han syns også at jeg overreagerer når han er på fylla flere helger i mnd og kommer hjem langt ut på neste dag. Jeg er da alene med barnet han har fra før, et barnehagebarn og en baby. Når han er ferdig på jobb ønsker han fullstendig stillhet fordi stemmen mikner slitsom. Han kan i løpet av dagen eller ettermiddagen fortalt meg om flere situasjoner jeg overreagerer, er overfølsom, slitsom, mine feil osv, så når barna er lagt ønsker han sex.. da er det som om han elsker kroppen min.. Så har jeg sagt til han at jeg skjønner meg ikke på deg, det og det og det er så feil med meg, så vil du ha meg til sengs. I blant gir jeg han motsvar for ting han mener og da blir det ganske ufine krangler. Blant annet sa han at jeg kjefter på alle rundt meg hele tiden, jeg svarer at det har jeg da aldri gjort. "Nei, for du gjør aldri noe galt du" sier han da. Neida, det er ikke sånn at jeg er perfekt, men jeg får jo ikke lov til å ta opp et tema med noen en gang, så når skal jeg ha kjeftet på de? Han kunne ikke svare meg på når det skal ha skjedd, men mener bestemt at det har skjedd. Da kommer det ut i krangelen at det ikke går an å gi meg kritikk eller noe sånt for jeg nekter for alt som er. Slik går krangelen helt til jeg bare jatter med eller slutter å svare. 15 min senere vil han ha sex.. Hvorfor er det slik? Anonymkode: b1dda...668 Sånt er det jo bare å gjøre slutt med, jo før jo bedre for deg og ditt barn. Hvorfor er du sammen med en slik person, som har null fint å si om deg? Hadde ikke orka dette samlivet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #45 Del Skrevet 10. januar En periode var jeg overarbeidet pga høyt fravær i fysisk tungt yrke og pådro meg betennelse to steder i kroppen. Jeg fikk da en hestekur med smertestillende av legen som jeg tok før leggetid på kvelden. En gang hver kveld nevnte jeg at nå begynner det å gjøre vondt igjen, så tok jeg smertestillende. Samboer så på dette som at jeg ikke tåler noen ting. Jeg føler litt på at det ikke er noen emosjonell støtte. Han har da ofte vondt en eller annen plass og blir tatt hensyn til. Anonymkode: b1dda...668 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 10. januar #46 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Det har jeg hørt så mange ganger, at det er meg det er noe feil med. Så jeg tenker at når jeg reiser fra han så er jeg alene for alltid. Ingen kan like det her. Jeg bør vel ikke utsette andre for meg heller. Men egentlig så er jeg en helt rolig person med husmorinteresser, flere gode venninner, har orden i hjemmet og i følge andre er jeg lett å prate med. Jeg gjør det også bra på jobb og er godt likt, merker jeg. Kanskje jeg bare ikke er riktig i en tett relasjon Anonymkode: b1dda...668 Eller kanskje du er med en mann som ikke passer for deg? Tiltrekning kan man ha. Dyp kjærlighet tar tid å utvikle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #47 Del Skrevet 10. januar Gaslighting er alltid for vagt definert. Husker jeg leste om det selv. Har lest flere ganger at mennesker gaslighter ved å si at noe som har skjedd ikke har skjedd. Jada. Greit nok, men altfor vagt. Var sammen med en fyr som sa stygge ting. Hvis jeg ikke påpekte det akkurat der og da, men senere så sa han alltid: "det har jeg aldri sagt" eller "det kunne jeg aldri ha sagt". Men joda, han hadde sagt det. I stedet begynte jeg å reagere akkurat i deg han sa stygge ting. Da kunne han ikke gjemme seg bak dårlig hukommelse lenger. Kjæresten din er en slem dritt og dette påvirker deg negativt. Barna dine får med seg dynamikken mellom mor og far og tar skade av dette også. Anonymkode: 4e44a...40c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #48 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): En periode var jeg overarbeidet pga høyt fravær i fysisk tungt yrke og pådro meg betennelse to steder i kroppen. Jeg fikk da en hestekur med smertestillende av legen som jeg tok før leggetid på kvelden. En gang hver kveld nevnte jeg at nå begynner det å gjøre vondt igjen, så tok jeg smertestillende. Samboer så på dette som at jeg ikke tåler noen ting. Jeg føler litt på at det ikke er noen emosjonell støtte. Han har da ofte vondt en eller annen plass og blir tatt hensyn til. Anonymkode: b1dda...668 Han forakter deg. Mennesker som forakter er ikke konsekvente. Du får ikke overbevist dem om å hære rettferdige heller siden de er ute etter deg hele tiden. Anonymkode: 4e44a...40c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #49 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Samboeren min gjennom 6 år tåler ikke stemmen min, liker ikke mine interesser, vil ikke ha meg med på sine interesser, ser bare feil ved meg, men vil likevel ha sex med meg. Han fortalte meg at ingen liker meg fordi jeg overreagerer hele tiden. F.eks babyen hadde en spesiell gråt så jeg kom løpende for å trøste. Han syns det var så spesielt. Han mener også at jeg bare må tåle når folk oppfører seg ufint mot meg, verden er urettferdig og jeg får bare ta i mot dritet. Han reagerer så fort jeg prøver å sette stopper for sånt. Blant annet min psykisk syke søster som setter ut grove rykter om meg eller beskylder meg for grove ting. Eller når hans familie har behandlet meg som luft, deretter snakker om meg bak ryggen min (han forteller meg hva de sier.) Jeg reagerer på det med å bli både lei meg og irritert og lurer på å ta en samtale med de for å rette opp i ting. Samboer mener at jeg bare skal finne meg i det. Han syns også at jeg overreagerer når han er på fylla flere helger i mnd og kommer hjem langt ut på neste dag. Jeg er da alene med barnet han har fra før, et barnehagebarn og en baby. Når han er ferdig på jobb ønsker han fullstendig stillhet fordi stemmen mikner slitsom. Han kan i løpet av dagen eller ettermiddagen fortalt meg om flere situasjoner jeg overreagerer, er overfølsom, slitsom, mine feil osv, så når barna er lagt ønsker han sex.. da er det som om han elsker kroppen min.. Så har jeg sagt til han at jeg skjønner meg ikke på deg, det og det og det er så feil med meg, så vil du ha meg til sengs. I blant gir jeg han motsvar for ting han mener og da blir det ganske ufine krangler. Blant annet sa han at jeg kjefter på alle rundt meg hele tiden, jeg svarer at det har jeg da aldri gjort. "Nei, for du gjør aldri noe galt du" sier han da. Neida, det er ikke sånn at jeg er perfekt, men jeg får jo ikke lov til å ta opp et tema med noen en gang, så når skal jeg ha kjeftet på de? Han kunne ikke svare meg på når det skal ha skjedd, men mener bestemt at det har skjedd. Da kommer det ut i krangelen at det ikke går an å gi meg kritikk eller noe sånt for jeg nekter for alt som er. Slik går krangelen helt til jeg bare jatter med eller slutter å svare. 15 min senere vil han ha sex.. Hvorfor er det slik? Anonymkode: b1dda...668 Kom deg vekk fra han!!! Langt vekk! For en drittsekk! Han ødelegger deg! Og barna vokser opp i dettr ødeleggende hjemmet og lærer å gjøre dette mot sine.. Anonymkode: f7389...21f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #50 Del Skrevet 10. januar Han får seg jo ikke andre damer han synes er attraktive. Så skal han ha sex blir det jo med deg. Man kan fint ligge med noen man synes er irriterende. Hele rotårsaken bak oppførselen hans er at han er irritert og bitter over at han må være sammen med deg. Og at livet hans ikke er bedre. Han ergrer seg over at han blir eldre, at han ikke kan få de attraktive jentene. At det forventes at han er hjemme og gjør kjedelige ting, når han helst ville vært ute å levd. Da går det utover deg. Som han antageligvis ikke synes er seksuelt tiltrekkende heller og da blir du hoggestabben. Anonymkode: 1c23c...9e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #51 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Samboeren min gjennom 6 år tåler ikke stemmen min, liker ikke mine interesser, vil ikke ha meg med på sine interesser, ser bare feil ved meg, men vil likevel ha sex med meg. Han fortalte meg at ingen liker meg fordi jeg overreagerer hele tiden. F.eks babyen hadde en spesiell gråt så jeg kom løpende for å trøste. Han syns det var så spesielt. Han mener også at jeg bare må tåle når folk oppfører seg ufint mot meg, verden er urettferdig og jeg får bare ta i mot dritet. Han reagerer så fort jeg prøver å sette stopper for sånt. Blant annet min psykisk syke søster som setter ut grove rykter om meg eller beskylder meg for grove ting. Eller når hans familie har behandlet meg som luft, deretter snakker om meg bak ryggen min (han forteller meg hva de sier.) Jeg reagerer på det med å bli både lei meg og irritert og lurer på å ta en samtale med de for å rette opp i ting. Samboer mener at jeg bare skal finne meg i det. Han syns også at jeg overreagerer når han er på fylla flere helger i mnd og kommer hjem langt ut på neste dag. Jeg er da alene med barnet han har fra før, et barnehagebarn og en baby. Når han er ferdig på jobb ønsker han fullstendig stillhet fordi stemmen mikner slitsom. Han kan i løpet av dagen eller ettermiddagen fortalt meg om flere situasjoner jeg overreagerer, er overfølsom, slitsom, mine feil osv, så når barna er lagt ønsker han sex.. da er det som om han elsker kroppen min.. Så har jeg sagt til han at jeg skjønner meg ikke på deg, det og det og det er så feil med meg, så vil du ha meg til sengs. I blant gir jeg han motsvar for ting han mener og da blir det ganske ufine krangler. Blant annet sa han at jeg kjefter på alle rundt meg hele tiden, jeg svarer at det har jeg da aldri gjort. "Nei, for du gjør aldri noe galt du" sier han da. Neida, det er ikke sånn at jeg er perfekt, men jeg får jo ikke lov til å ta opp et tema med noen en gang, så når skal jeg ha kjeftet på de? Han kunne ikke svare meg på når det skal ha skjedd, men mener bestemt at det har skjedd. Da kommer det ut i krangelen at det ikke går an å gi meg kritikk eller noe sånt for jeg nekter for alt som er. Slik går krangelen helt til jeg bare jatter med eller slutter å svare. 15 min senere vil han ha sex.. Hvorfor er det slik? Anonymkode: b1dda...668 Fordi du tillater det. Kom deg vekk, og la han sitte med omsorgen for eget barn. Å gå på fylla regelmessig med barn i hus, sier såpass om hans indre kompass, moral og prioriteringer at jeg ville blitt kvalm av å se på ham. Og det at han kritiserer deg, for så å ville ha sex er maktbruk. En måte holde deg forvirret og nede på, mens han får tilfredsstilt alle sine lyster. Heldigvis blir det færre og færre slike forhold nå om dagen. Anonymkode: 2dcd0...a67 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #52 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Han får seg jo ikke andre damer han synes er attraktive. Så skal han ha sex blir det jo med deg. Man kan fint ligge med noen man synes er irriterende. Hele rotårsaken bak oppførselen hans er at han er irritert og bitter over at han må være sammen med deg. Og at livet hans ikke er bedre. Han ergrer seg over at han blir eldre, at han ikke kan få de attraktive jentene. At det forventes at han er hjemme og gjør kjedelige ting, når han helst ville vært ute å levd. Da går det utover deg. Som han antageligvis ikke synes er seksuelt tiltrekkende heller og da blir du hoggestabben. Anonymkode: 1c23c...9e4 Ergrer seg for å bli 30? Anonymkode: b1dda...668 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #53 Del Skrevet 10. januar Du sier du har gode venner. Det sier jo mye om deg. Du har jobb. Du bør gå fra mannen, for din, og for barnas skyld. Jeg ville også kuttet kontakt med søster, i alle fall ned til et minimum. Du har ressurser nok til å bygge et godt liv for deg og barna. Anonymkode: 3c12d...524 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bacteria Skrevet 10. januar #54 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Han forakter deg. Mennesker som forakter er ikke konsekvente. Du får ikke overbevist dem om å hære rettferdige heller siden de er ute etter deg hele tiden. Anonymkode: 4e44a...40c Det har du nok rett i. Hadde ts gitt ham motstand, kan det hende dynamikken hadde vært annerledes. Han trigges av at ts lar seg tråkke på. Jeg tror også at denne mannen feiler noe psykisk, og kreve absolutt stillhet etter jobb er ikke normalt for en ung mann og småbarnsfar. Sier ikke dette for å legge skylden på henne, det er forståelig at hun reagerer som hun gjør pga bakgrunnen sin, ingen støtte i familie og at hun nå er i et forhold og en spiral som bryter henne ned. Ts, søk hjelp for å komme deg ut av dette forholdet. Du høres ut som en person med gode ressurser, du er godt likt på jobb og ordner ut med barn og hjem. Bruk tiden nå når han reiser bort på jobb for å legge en plan for å komme deg ut. Tipper du får det mye bedre alene. Ser du er bekymret for barn og samvær, søk råd hos krisesenter eller advokat. Skjønner at du er bekymret for dette. Og test deg for seksuelt overførbare sykdommer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #55 Del Skrevet 10. januar 0/10 Anonymkode: ab9dc...5fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #56 Del Skrevet 10. januar Ta vare på deg selv, jeg tror ikke han vil endre seg. Hvor mange barn har dere? Hadde jeg valgt om igjen hadde jeg selv gått etter vårt første barn 🫶 Anonymkode: a928a...6b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinte-my Skrevet 10. januar #57 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Om han har barna 20% så lærer de av han? Han bytter jobb snart og er da borte fra søndag kveld til fredag. Så jeg tenkte at da blir hverdagen lettere, men om jeg reiser fra han så har han jo ungene alene. Anonymkode: b1dda...668 Må da være betraktelig bedre at ungene ser mor ha det bra de 80% av tiden de er hos mor, enn dårlig 100% av tiden? Jeg skjønner ikke vurderingen din her. Den tiden du har ungene om du går, har de mulighet til å lære selvverd og å trives som seg selv. Og forhåpentligvis hva et godt forhold mellom to likeverdige partnere er. Fremfor å se at mamma blir dårlig behandlet og snakket ned hver dag. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 10. januar #58 Del Skrevet 10. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Samboeren min gjennom 6 år tåler ikke stemmen min, liker ikke mine interesser, vil ikke ha meg med på sine interesser, ser bare feil ved meg, men vil likevel ha sex med meg. Han fortalte meg at ingen liker meg fordi jeg overreagerer hele tiden. F.eks babyen hadde en spesiell gråt så jeg kom løpende for å trøste. Han syns det var så spesielt. Han mener også at jeg bare må tåle når folk oppfører seg ufint mot meg, verden er urettferdig og jeg får bare ta i mot dritet. Han reagerer så fort jeg prøver å sette stopper for sånt. Blant annet min psykisk syke søster som setter ut grove rykter om meg eller beskylder meg for grove ting. Eller når hans familie har behandlet meg som luft, deretter snakker om meg bak ryggen min (han forteller meg hva de sier.) Jeg reagerer på det med å bli både lei meg og irritert og lurer på å ta en samtale med de for å rette opp i ting. Samboer mener at jeg bare skal finne meg i det. Han syns også at jeg overreagerer når han er på fylla flere helger i mnd og kommer hjem langt ut på neste dag. Jeg er da alene med barnet han har fra før, et barnehagebarn og en baby. Når han er ferdig på jobb ønsker han fullstendig stillhet fordi stemmen mikner slitsom. Han kan i løpet av dagen eller ettermiddagen fortalt meg om flere situasjoner jeg overreagerer, er overfølsom, slitsom, mine feil osv, så når barna er lagt ønsker han sex.. da er det som om han elsker kroppen min.. Så har jeg sagt til han at jeg skjønner meg ikke på deg, det og det og det er så feil med meg, så vil du ha meg til sengs. I blant gir jeg han motsvar for ting han mener og da blir det ganske ufine krangler. Blant annet sa han at jeg kjefter på alle rundt meg hele tiden, jeg svarer at det har jeg da aldri gjort. "Nei, for du gjør aldri noe galt du" sier han da. Neida, det er ikke sånn at jeg er perfekt, men jeg får jo ikke lov til å ta opp et tema med noen en gang, så når skal jeg ha kjeftet på de? Han kunne ikke svare meg på når det skal ha skjedd, men mener bestemt at det har skjedd. Da kommer det ut i krangelen at det ikke går an å gi meg kritikk eller noe sånt for jeg nekter for alt som er. Slik går krangelen helt til jeg bare jatter med eller slutter å svare. 15 min senere vil han ha sex.. Hvorfor er det slik? Anonymkode: b1dda...668 Kjære deg. Les en sjarmør og en tyrann eller lignende bøker og kvitt deg med daukjøttet. Du blir mishandlet 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #59 Del Skrevet 10. januar Keg og mannen hadde en periode i barselpermen min da han var litt sånn. Ikke vært sånn før eller siden. Men: Vi var på FVK, og jeg bare sa det som det var: at det er mindfuck og nedpykende for meg med giftig kommunikasjon før og etter sex, mens underveis i sex så gikk det i «elsker deg» og stor interesse for meg. Han skjønte det og vi fikk endring på ting - jeg var ikke god på kommunikasjonen jeg heller i den perioden. Men, det hadde jo ikke foregått over lsng tid og handlet om stress og uttslt søvnmangel hos begge. Hva med en tur på fvk? Anonymkode: fb625...f1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar #60 Del Skrevet 10. januar Jeg vil bare gi deg en god klem og si at jeg er lei meg for at du måtte oppleve et slikt svik fra foreldrene dine og søsteren din ❤️ Det er ikke normal oppførsel. Anonymkode: b7ad3...829 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå