Gå til innhold

Samboer mener at alt er galt med meg, men vil likevel ligge med meg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Dojakitty skrev (1 minutt siden):

Du virker jo ikke helt god som er sammen med en sånn

Det har jeg hørt så mange ganger, at det er meg det er noe feil med. Så jeg tenker at når jeg reiser fra han så er jeg alene for alltid. Ingen kan like det her. Jeg bør vel ikke utsette andre for meg heller. 

Men egentlig så er jeg en helt rolig person med husmorinteresser, flere gode venninner, har orden i hjemmet og i følge andre er jeg lett å prate med. Jeg gjør det også bra på jobb og er godt likt, merker jeg. Kanskje jeg bare ikke er riktig i en tett relasjon

Anonymkode: b1dda...668

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det har jeg hørt så mange ganger, at det er meg det er noe feil med

Det eneste som er feil med deg er at du ikke elsker deg selv. Ikke ta dritt fra andre, ikke aksepter at noen tråkker deg ned. 

Anonymkode: 6bd83...b24

• Liker 13
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Sinte-my skrev (14 minutter siden):

Er det dette du ønsker å lære barna dine at et forhold er? For det er det du kommer til å gjøre. Å lære barna at dette enten er måten å oppføre seg på, eller å bli behandlet sånn. Man gjør som man lærer, og nå lærer du barna dine at ditt forhold er slik det skal være. 

Og for å svare, nei, det er ikke et godt forhold, og heller ikke normalt å holde på sånn. Hadde pakka sakene og kommet meg ut om jeg var deg. 

Om han har barna 20% så lærer de av han? Han bytter jobb snart og er da borte fra søndag kveld til fredag. Så jeg tenkte at da blir hverdagen lettere, men om jeg reiser fra han så har han jo ungene alene. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Dojakitty skrev (5 minutter siden):

Du virker jo ikke helt god som er sammen med en sånn

Snakk om å slå en som allerede ligger nede. Dette var lavmål av deg å si til en psykisk nedbrutt person. 

Anonymkode: e6de5...09d

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det eneste som er feil med deg er at du ikke elsker deg selv. Ikke ta dritt fra andre, ikke aksepter at noen tråkker deg ned. 

Hver gang jeg reagerer på dårlig oppførsel fra andre så får jeg beskjed om å tåle det. At jeg overreagerer. Jeg spurte han om hvorfor folk ofte tror det verste om meg, altså tror på rykter og antar ting om meg. Og hvorfor de bare holder på, så jeg tenkte at om jeg setter med foten så kommer det ikke til å skje så ofte. Men det er vist feil mener han. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om å slå en som allerede ligger nede. Dette var lavmål av deg å si til en psykisk nedbrutt person. 

Nei, det var for å få oppmerksomheten til ts. 

Ts, det er ikke deg det er noe galt med. Det er han! 
Kom deg vekk ifra han der, han har jo ødelagt alt av psyke. Du fortjener bedre en han!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Oi! Gjør deg selv en god tjeneste å avslutt dette. Du får det mye bedre alene eller med en en som respekterer deg.

M36

Anonymkode: 2284b...9bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Han syns også at jeg overreagerer når han er på fylla flere helger i mnd og kommer hjem langt ut på neste dag. Jeg er da alene med barnet han har fra før, et barnehagebarn og en baby. 

Sorry altså, men føler hele innlegget et så drøyt at jeg mistenker at du troller. Bare det uthevede her er grunn nok til at jeg hadde valgt å dra. Heller alenemor enn å bo med en slik mann. Eller vil ikke kalle ham mann slik han oppfører seg. 

Anonymkode: 61fe3...11d

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Samboeren min gjennom 6 år tåler ikke stemmen min, liker ikke mine interesser, vil ikke ha meg med på sine interesser, ser bare feil ved meg, men vil likevel ha sex med meg.

Han fortalte meg at ingen liker meg fordi jeg overreagerer hele tiden. F.eks babyen hadde en spesiell gråt så jeg kom løpende for å trøste. Han syns det var så spesielt. 

Han mener også at jeg bare må tåle når folk oppfører seg ufint mot meg, verden er urettferdig og jeg får bare ta i mot dritet. Han reagerer så fort jeg prøver å sette stopper for sånt. Blant annet min psykisk syke søster som setter ut grove rykter om meg eller beskylder meg for grove ting. Eller når hans familie har behandlet meg som luft, deretter snakker om meg bak ryggen min (han forteller meg hva de sier.) Jeg reagerer på det med å bli både lei meg og irritert og lurer på å ta en samtale med de for å rette opp i ting. Samboer mener at jeg bare skal finne meg i det. 

Han syns også at jeg overreagerer når han er på fylla flere helger i mnd og kommer hjem langt ut på neste dag. Jeg er da alene med barnet han har fra før, et barnehagebarn og en baby. 

Når han er ferdig på jobb ønsker han fullstendig stillhet fordi stemmen mikner slitsom. Han kan i løpet av dagen eller ettermiddagen fortalt meg om flere situasjoner jeg overreagerer, er overfølsom, slitsom, mine feil osv, så når barna er lagt ønsker han sex.. da er det som om han elsker kroppen min.. 

Så har jeg sagt til han at jeg skjønner meg ikke på deg, det og det og det er så feil med meg, så vil du ha meg til sengs. I blant gir jeg han motsvar for ting han mener og da blir det ganske ufine krangler. Blant annet sa han at jeg kjefter på alle rundt meg hele tiden, jeg svarer at det har jeg da aldri gjort. "Nei, for du gjør aldri noe galt du" sier han da. Neida, det er ikke sånn at jeg er perfekt, men jeg får jo ikke lov til å ta opp et tema med noen en gang, så når skal jeg ha kjeftet på de? Han kunne ikke svare meg på når det skal ha skjedd, men mener bestemt at det har skjedd. 

Da kommer det ut i krangelen at det ikke går an å gi meg kritikk eller noe sånt for jeg nekter for alt som er. Slik går krangelen helt til jeg bare jatter med eller slutter å svare. 15 min senere vil han ha sex..

Hvorfor er det slik? 

Han trenger ikke like deg eller din personlighet for å like hullet ditt. Du er ikke mer enn en sexdukke for ham. 

Anonymkode: fd4ef...61a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Utroskap. Dessverre høres dette ut som et forhold som er ferdig. Mannen skulle jo aldri vært far. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

kommer det ut i krangelen at det ikke går an å gi meg kritikk eller noe sånt for jeg nekter for alt som er. Slik går krangelen helt til jeg bare jatter med eller slutter å svare. 15 min senere vil han ha sex..

Dere er to da, du skriver som om du ikke er en voksen person som kan si nei til sex. Må være ærlig å si at jeg er forundret over skrivemåten din, du virker umoden. Veldig rotete poster og, du virker utrolig kaotisk innvendig. Er du veldig ung?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hver gang jeg reagerer på dårlig oppførsel fra andre så får jeg beskjed om å tåle det. At jeg overreagerer. Jeg spurte han om hvorfor folk ofte tror det verste om meg, altså tror på rykter og antar ting om meg. Og hvorfor de bare holder på, så jeg tenkte at om jeg setter med foten så kommer det ikke til å skje så ofte. Men det er vist feil mener han. 

Ja, men det er akkurat det. Du skal ikke høre på andre, aller minst de som behandler deg dårlig, du skal stole på deg selv. 

Kjenn etter inne i deg, kjenner du ikke protesten på at dette? Kjenner du at du fortjener bedre? Er verdt mer? Hvorfor skal den som mishandler deg få definere hva som er rett og galt? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dere er to da, du skriver som om du ikke er en voksen person som kan si nei til sex. Må være ærlig å si at jeg er forundret over skrivemåten din, du virker umoden. Veldig rotete poster og, du virker utrolig kaotisk innvendig. Er du veldig ung?

Ærlig talt, ta deg sammen. Noen innlegg burde man la være å svare på om man mangler forståelse og empati. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

For alt du vet kan ts være utlending og ikke kunne norsk perfekt, eller ha dysleksi. Makan

Anonymkode: 6ae5d...b81

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg bare gjør det, som at det roer ned dårlig stemning. Føler meg litt likt..

Har du blitt misbrukt tidligere i barndommen e.l siden du har så lite selvverdi og ingen grenser for deg selv?

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Hvorfor i huleste har du fått to barn med denne tullingen og hvorfor er du fremdeles sammen med han?! Han er jo direkte stygg med deg og fremstår som en helt forferdelig kjæreste. Hele mannen er jo ett stort rødt flagg som bruker deg for sex. Hvordan du klarer tenne på han er ett ENORMT mysterie for min del. 
Hadde aldri i livet blitt værende i en sånn relasjon. For ett rævhål. 

Ho tenner sikkert ikkje men gir han kroppen for husfreden

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Du skal ikke tåle det 

Anonymkode: 97342...7d8

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Men kjære deg, dette er vagt. Hvilke rykter? Tror mannen din på disse ryktene?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

For alt du vet kan ts være utlending og ikke kunne norsk perfekt, eller ha dysleksi. Makan

Anonymkode: 6ae5d...b81

Nei dysleksi og dårlig språkforståelse er det neppe. Les HI igjen så ser du at det ikke er grammatikken jeg kommenterte, men hele oppbyggingen og hvordan hun forklarer situasjonen. Det er ikke rart om ts er kaotisk innvendig om forholdet er så psykisk nedbrytende som det virker. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han er åpenbart dritlei av deg. Du er bare en tømmestasjon. Kom deg unna, så du har sjansen til et godt liv. Han vil aldri være i stand til å bidra som en positiv ting i ditt liv.

Anonymkode: 8ff6f...ecc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...