AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Del Skrevet 8 timer siden Samboeren min gjennom 6 år tåler ikke stemmen min, liker ikke mine interesser, vil ikke ha meg med på sine interesser, ser bare feil ved meg, men vil likevel ha sex med meg. Han fortalte meg at ingen liker meg fordi jeg overreagerer hele tiden. F.eks babyen hadde en spesiell gråt så jeg kom løpende for å trøste. Han syns det var så spesielt. Han mener også at jeg bare må tåle når folk oppfører seg ufint mot meg, verden er urettferdig og jeg får bare ta i mot dritet. Han reagerer så fort jeg prøver å sette stopper for sånt. Blant annet min psykisk syke søster som setter ut grove rykter om meg eller beskylder meg for grove ting. Eller når hans familie har behandlet meg som luft, deretter snakker om meg bak ryggen min (han forteller meg hva de sier.) Jeg reagerer på det med å bli både lei meg og irritert og lurer på å ta en samtale med de for å rette opp i ting. Samboer mener at jeg bare skal finne meg i det. Han syns også at jeg overreagerer når han er på fylla flere helger i mnd og kommer hjem langt ut på neste dag. Jeg er da alene med barnet han har fra før, et barnehagebarn og en baby. Når han er ferdig på jobb ønsker han fullstendig stillhet fordi stemmen mikner slitsom. Han kan i løpet av dagen eller ettermiddagen fortalt meg om flere situasjoner jeg overreagerer, er overfølsom, slitsom, mine feil osv, så når barna er lagt ønsker han sex.. da er det som om han elsker kroppen min.. Så har jeg sagt til han at jeg skjønner meg ikke på deg, det og det og det er så feil med meg, så vil du ha meg til sengs. I blant gir jeg han motsvar for ting han mener og da blir det ganske ufine krangler. Blant annet sa han at jeg kjefter på alle rundt meg hele tiden, jeg svarer at det har jeg da aldri gjort. "Nei, for du gjør aldri noe galt du" sier han da. Neida, det er ikke sånn at jeg er perfekt, men jeg får jo ikke lov til å ta opp et tema med noen en gang, så når skal jeg ha kjeftet på de? Han kunne ikke svare meg på når det skal ha skjedd, men mener bestemt at det har skjedd. Da kommer det ut i krangelen at det ikke går an å gi meg kritikk eller noe sånt for jeg nekter for alt som er. Slik går krangelen helt til jeg bare jatter med eller slutter å svare. 15 min senere vil han ha sex.. Hvorfor er det slik? Anonymkode: b1dda...668 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Del Skrevet 8 timer siden Hvorfor er du sammen med han? Anonymkode: 2b0f2...cc1 18 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #3 Del Skrevet 8 timer siden Hvorfor i huleste har du fått to barn med denne tullingen og hvorfor er du fremdeles sammen med han?! Han er jo direkte stygg med deg og fremstår som en helt forferdelig kjæreste. Hele mannen er jo ett stort rødt flagg som bruker deg for sex. Hvordan du klarer tenne på han er ett ENORMT mysterie for min del. Hadde aldri i livet blitt værende i en sånn relasjon. For ett rævhål. Anonymkode: e6de5...09d 12 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor er det slik? Han liker å trøkke deg ned i gjørma, han koser seg når du er offeret hans og han behandler deg nøyaktig som det passer han og du lar han behandle deg som dritt. At du gidder. Anonymkode: 9990a...593 9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Del Skrevet 8 timer siden HVORFOR er du sammen med en sånn mann??? Kom det bort Anonymkode: a3f7a...f74 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #6 Del Skrevet 8 timer siden Dette er psykisk vold! Kom deg vekk Anonymkode: 65cd4...a72 10 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #7 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor er det slik? Han er en selvopptatt mann som liker å pule og du er tilgjengelig. Hvorfor spør du ikke heller hvorfor du har sex med en fyr som behandler deg som drit? Det er et mye mer interessant og viktig spørsmål. Anonymkode: 6bd83...b24 19 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #8 Del Skrevet 8 timer siden Psykisk vold kalles det. Du bør komme deg vekk asap, helst i går. Anonymkode: 6efac...fd4 8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #9 Del Skrevet 8 timer siden Spørsmålet er ikke hvorfor er han slik. Spørsmålet er hvorfor i ALLE DAGER er du fortsatt sammen med ham? Liker du å bli tråkka på? Behandla som dritt? Utnytta? Motarbeider? HVORFOR GÅR DU IKKE? Anonymkode: ef156...9b0 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #10 Del Skrevet 8 timer siden Dette bør du ikke leve i, og barnet ditt bør ikke vokse opp med denne tonen hjemme. Selvfølelsen din skades av dette, du bør komme deg vekk. Det er verbal vold han driver med, og han elsker deg ikke.. Anonymkode: b691f...3cd 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #11 Del Skrevet 8 timer siden Det er slik fordi han er et forferdelig menneske som overhodet ikke bruker seg om deg og som du bare må komme deg bort fra fort som f, før selvtilliten din bryter helt sammen. Anonymkode: e9f82...2b0 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #12 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er slik fordi han er et forferdelig menneske som overhodet ikke bruker seg om deg og som du bare må komme deg bort fra fort som f, før selvtilliten din bryter helt sammen. Anonymkode: e9f82...2b0 bryr skulle det stå, ikke bruker Anonymkode: e9f82...2b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinte-my Skrevet 8 timer siden #13 Del Skrevet 8 timer siden Er det dette du ønsker å lære barna dine at et forhold er? For det er det du kommer til å gjøre. Å lære barna at dette enten er måten å oppføre seg på, eller å bli behandlet sånn. Man gjør som man lærer, og nå lærer du barna dine at ditt forhold er slik det skal være. Og for å svare, nei, det er ikke et godt forhold, og heller ikke normalt å holde på sånn. Hadde pakka sakene og kommet meg ut om jeg var deg. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 8 timer siden #14 Del Skrevet 8 timer siden (endret) Kan du kontakte krisesenter eller fastlegen din? Sammboeren din høres slem ut, og han har trolig flytet grensene dine for hva du oplever som greit. Om du ikke greier å gå nå, så vær så snil begyn i terapi! Han er ikke bra for deg eller barna! Endret 7 timer siden av Pippi Lotta 7 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #15 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvorfor i huleste har du fått to barn med denne tullingen og hvorfor er du fremdeles sammen med han?! Han er jo direkte stygg med deg og fremstår som en helt forferdelig kjæreste. Hele mannen er jo ett stort rødt flagg som bruker deg for sex. Hvordan du klarer tenne på han er ett ENORMT mysterie for min del. Hadde aldri i livet blitt værende i en sånn relasjon. For ett rævhål. Anonymkode: e6de5...09d Når jeg leser på gaslighting så høres det ut som om jeg er den skadelige fordi jeg nekter og mener at han husker feil. Så jeg prøver å være flinkere, men får likevel ikke tingene til å stemme. Anonymkode: b1dda...668 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rummyking Skrevet 8 timer siden #16 Del Skrevet 8 timer siden Kom deg vekk fort som f... Han høres langt i fra normal ut.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #17 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Han er en selvopptatt mann som liker å pule og du er tilgjengelig. Hvorfor spør du ikke heller hvorfor du har sex med en fyr som behandler deg som drit? Det er et mye mer interessant og viktig spørsmål. Anonymkode: 6bd83...b24 Jeg bare gjør det, som at det roer ned dårlig stemning. Føler meg litt likt.. Anonymkode: b1dda...668 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #18 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg bare gjør det, som at det roer ned dårlig stemning. Føler meg litt likt.. Anonymkode: b1dda...668 Dette er ikke bra ts. Du skal IKKE ha sex med noen bare for å gjøre den andre til lags og for å bidra mot den dårlige stemningen. Denne fyren er en egoistisk mann med vanvittig lite hjertet for deg og barna. Anonymkode: c2a4d...015 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #19 Del Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Når jeg leser på gaslighting så høres det ut som om jeg er den skadelige fordi jeg nekter og mener at han husker feil. Så jeg prøver å være flinkere, men får likevel ikke tingene til å stemme. Anonymkode: b1dda...668 Det er HAN som er problemet, ikke du. For ungene dine sin skyld bør du forlate denne relasjonen så raskt som overhode mulig. Den er usunn og skadelig. Stakkars deg 🩷 Anonymkode: e6de5...09d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 8 timer siden #20 Del Skrevet 8 timer siden Du virker jo ikke helt god som er sammen med en sånn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå