AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #1 Del Skrevet 9 timer siden Jeg har altså lappen men synes det hadde vært interssant å sjekket om jeg hadde bestått eller ikke etter 10 år med lappen. Har søkt på google men ikke funnet noen svar angående dette, er det noen som vet? ps jeg er trygg bak rattet, aldri vært i ulykke og heller aldri fått bot Anonymkode: 78fb9...117 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #2 Del Skrevet 9 timer siden Neppe, men du kan bestille en ordinær kjøretime? Anonymkode: 8e5dd...577 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violetta Skrevet 9 timer siden #3 Del Skrevet 9 timer siden Kan du ikke heller kontakte en kjøreskole? Det er vel lang nok ventetid på oppkjøring som det er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #4 Del Skrevet 9 timer siden Nei. Anonymkode: 51294...1b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #5 Del Skrevet 8 timer siden Nei det tror jeg ikke du kan.. Men du kan få deg en kjøretime og si at du vil at dere skal late som det er en oppkjøring. Jeg tok en kjøretime selv om jeg hadde lappen da jeg flyttet fra bygd til storbyen. Anonymkode: a533a...bb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 7 timer siden #6 Del Skrevet 7 timer siden Hadde vært gøy om Statens Vegvesen hadde samme system som i proffboksing. Klarer du ikke oppkjøringen mister du alt. Det beste for alle er vel om du tar en ordinær kjøretime hos en kjøreskole, så blir ikke oppkjøringskøen unødvendig lang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden Når jeg ikke kan ta en ordentlig oppkjøring dropper jeg alt, blir ikke det samme med bare en kjørelærer Anonymkode: 78fb9...117 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå