AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Del Skrevet 11 timer siden Går det an å få positiv test så fort? Anonymkode: 0d263...a0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Jeg ser syner ikke sant? Synes jeg skimter så vidt en ekstra strek Anonymkode: 0d263...a0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg ser syner ikke sant? Synes jeg skimter så vidt en ekstra strek Anonymkode: 0d263...a0f Ser ikke noe. Beklager. Anonymkode: dc55a...eda 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monican94 Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden ser ikke noe strek Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Går det an å få positiv test så fort? Anonymkode: 0d263...a0f Nei, 6 dager er alt for kort fra sex, til egget befruktes, til det fester seg, og så begynner å produsere nok hcg til at det slår ut på tester. Anonymkode: 3c9db...1ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Panikken slo meg! men takk da slepper jeg angsten litt til 😊 Anonymkode: 0d263...a0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Jeg synes jeg ser noe jeg🤔 Noe veldig svakt, men det er i tilfelle ikke så rart bare 7 dager etter befruktning. For svaret er ja, det går an å teste positivt så tidlig. Men det er ikke mange som gjør det. Anonymkode: a9ac9...1b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg ser syner ikke sant? Synes jeg skimter så vidt en ekstra strek Anonymkode: 0d263...a0f Ser noe supersvakt. Og ja, det er mulig å få positiv test så tidlig. Egget kan feste seg så tidlig som fra dag 5 etter eggløsning eller så sent som 12 dager etter. Anonymkode: 53d22...162 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden Ser ikke noe . Om du snakker om 7 dager nei...da skulle du har eggløsning sanne dag og ar egget traff med engang. Men da måtte egget fester seg dag 5 for at du skalfå nok hgc til åfå positive test Vil du bli gravid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå