Gå til innhold

Vil menn som har blitt forlatt av barnemor, ofte gå tilbake om muligheten byr seg, selv om han tilsynelatende har gått videre med ei ny ei?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Eller vil de fleste bli 100% ferdig med vedkommende, selv om de i utgangspunket ikke ønsket bruddet? 

Anonymkode: efe05...e4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For min del er det ikke aktuelt. Men vi har barna og omgås på en ok måte.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen går videre, andre ikke. Jeg ble forlatt av barnefar. Selv om jeg ville ha han tilbake i starten, fant jeg fort ut at jeg faktisk har det bedre uten han.

Anonymkode: 0b2d6...448

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei takk, en som stikker av like før fødsel for å være med en annen er bare ikke noe å spare på.

Anonymkode: 5d966...a44

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Spørs jo. 
Stemte for min del… hadde vært slutt i mange år, men fikk han til sengs for ett par mnd siden men ombestemte meg da jeg fant ut av at han virkelig ikke hadde forandret seg så jeg avsluttet. Han har nå funnet seg en annen men ganske sikker på at jeg kunne fått han igjen om jeg virkelig gikk inn for det. 

Anonymkode: 20ebb...56f

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg ville Aldri gjort det. Jeg er Så ferdig 

Anonymkode: 7cbdf...abf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Her gir barnefar uttrykk for regelmessig at han vil ha meg tilbake selv om han har ny dame, tre år siden jeg gikk fra han.

Anonymkode: e7a8d...575

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vet ikke om han faktisk hadde gjort det, men etter 2 - 4 år ville han tilbake...og jeg hadde funnet en ny. Det var vel da han virkelig ville tilbake.

Men det skjedde selvsagt ikke. Det var han som gikk og hadde dame kort tid etter. Det varte ikke. Jeg var knust den første tiden. Vi hadde små barn sammen...for et styr. 

Men jeg tenker vel at du må vurdere mannen. Er det en ordentlig og seriøs kar? Og så må dere snakke sammen slik at du blir trygg på hvor han er. Jeg var ikke i tvil om mannen min, da jeg møtte han. Den nye mannen. 

Anonymkode: 9287a...1c8

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror en mann som har blitt forlatt av barnemor som oftest ville tatt henne tilbake 

Anonymkode: 64c67...df6

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vet ikke helt om jeg kan si at jeg forlot han, men jeg gjorde vel det når jeg var den som sa at jeg ikke orket mer. Jeg angret og spurte om vi skulle forsøke igjen.. opplevde at han lekte med følelsene mine etter det. Jeg gikk fordi jeg syns han var så umoden og jeg følte meg ikke emosjonelt sett eller hørt. Var ufattelig sårbar da, mye hormoner når barnet kun snart var ett år. 

han fant en ny etter to år, giftet seg etter tre. Jeg er fremdeles singel etter 5 år. Jeg er introvert og er nok litt kresen på hvem jeg vil ha. Opplever at han ser på meg og er flørtende de gangene vi må være sammen. 

Anonymkode: 286a6...47b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Her gir barnefar uttrykk for regelmessig at han vil ha meg tilbake selv om han har ny dame, tre år siden jeg gikk fra han.

Anonymkode: e7a8d...575

Samme her, men det er over ti år siden bruddet. 

Anonymkode: 3e4c1...77f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Niks, finnes få menn som går tilbake. Er man ferdig så er man ferdig, finnes mange veldig bra damer der ute

Anonymkode: f3b2d...2a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Niks, finnes få menn som går tilbake. Er man ferdig så er man ferdig, finnes mange veldig bra damer der ute

Anonymkode: f3b2d...2a8

Ifølge tråden her så er det ikke akkurat få! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Usikker på om han faktisk ville hatt meg tilbake, vet han ville det en god stund, men er lenge siden han har sagt det rett ut nå.

Han flørter fortsatt med meg, selv om han har ny kjæreste som han visstnok er så forelsket i. 

Enten er det ett bekreftelses behov han har eller så er hun en god nummer to. Mannen er uansett en dust. 

Anonymkode: 14794...9af

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Helt uaktuelt. Jeg som ble forlatt for en fyr som exen fant på jobb. Vi hadde felles barn. Jeg sa at hun kom til å angre, da hun ofret et fint forhold som selvsagt var noe preget av 8 år sammen, for en ny flamme. Jeg fant en ny dame som egentlig var bedre enn exen på alle måter, vi er nå gift og venter et barn sammen. Exen ringte for et års tiden siden og gråt og sa at hun angret. Jeg hadde rimelig lite sympati. Jeg tror hun skjønte at toget var gått… 

Man høster som man sår 😂

Anonymkode: 477d2...ca9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei. Absolutt ikke. Mange blir nok alt for lenge på grunn av barna. Men de færreste går tilbake på grunn av barna. Men det finnes idioter over alt, barn eller ei.

Anonymkode: 9ba54...73b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 10.1.2025 den 1.07):

Eller vil de fleste bli 100% ferdig med vedkommende, selv om de i utgangspunket ikke ønsket bruddet? 

Anonymkode: efe05...e4c

Det er som å spør hjem liker leverpostei  og hvem liker ost best?

Umulig svare på. I mitt tilfelle hadde jeg ikke gått tilbake til barnefedrene om det så var på mitt dødsleie😬 

Min kjæreste  hadde heller aldri gått tilbake til sin ekskone,men vet da de gikk fra hverandre  for 7 år siden prøvde de litt for barnets skyld. En del tenker nok slik i starten. Han hadde ikke ny dame da.

Anonymkode: 7f5db...014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...