Missbumblebee Skrevet 28. mai 2006 #161 Del Skrevet 28. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 28. mai 2006 #162 Del Skrevet 28. mai 2006 Jeg snek meg inn her jeg... Grattis med nytt hus Du får tenke at det er slitsomt å være gravid og skulle pusse opp. Må prøve å tenke positivt, selv om jeg vet hvor vanskelig det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 29. mai 2006 #163 Del Skrevet 29. mai 2006 Gratulerer med nytt hus! Så deilig å ha noe eget som du kan gjøre hva du vil med. Har klyst til å gjøre mye der jeg bor, men gidder ikke fordi jeg bare leier... Alt vel med kattungene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Godjenta79 Skrevet 29. mai 2006 #164 Del Skrevet 29. mai 2006 Hei! Leste innlegget ditt på prøverforumet og ville bare stikke innom med en god og si at jeg vet hvordan du har det akkurat nå. Håper du har det greit tross alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 17. juni 2006 #165 Del Skrevet 17. juni 2006 *dytter opp* Alt vel? Du styrer kanskje med flytting og oppussing for tida? Håper du for kost deg litt ute i finværet også (hvis det er det hos deg da? Her på berget er sommeren noe vi hører de har andre stedet...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 24. juni 2006 #166 Del Skrevet 24. juni 2006 Freyja??! *riste litt forsikt i* Håper alt er vel med deg ... Og at du har en super sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 28. juni 2006 #167 Del Skrevet 28. juni 2006 Hallo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Skrevet 1. august 2006 Forfatter #168 Del Skrevet 1. august 2006 :grine: Jeg vet det er lenge siden jeg har vært her, men akkurat nå orker jeg ikke oppdatere. :grine: Broren til sambo skal bli pappa - barnet var ikke planlagt. Termin er i august. Jeg er så misunnelig at jeg ikke vet hvordan jeg skal takle det. Hun opplever min største drøm... Og nå har de bestemt seg for det navnet jeg hele mitt liv har drømt om å bruke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 1. august 2006 #169 Del Skrevet 1. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Frosk Skrevet 1. august 2006 #170 Del Skrevet 1. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 1. august 2006 #171 Del Skrevet 1. august 2006 Skjønner deg kjempegodt jeg Er ikke noe lett å se på alle dem som får oppleve det man ønsker seg mest av alt selv...men en vakker dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 2. august 2006 #172 Del Skrevet 2. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 2. august 2006 #173 Del Skrevet 2. august 2006 Det var jo vrikelig lenge siden du har vært her da Så kjipt at de tar "ditt" navn da, vet de at du har tenkt på det navnet eller? Skjønner godt hvordan du har det med den babyen ja, har vært/er i akkurat samme situasjon som deg. Det værste er om det hadde blitt en jente, så skulle de kalt henne et dobbeltnavn med mitt navn som navn nr 2 Da satte jeg ned foten ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 9. august 2006 #174 Del Skrevet 9. august 2006 :grine: Jeg vet det er lenge siden jeg har vært her, men akkurat nå orker jeg ikke oppdatere. :grine: Broren til sambo skal bli pappa - barnet var ikke planlagt. Termin er i august. Jeg er så misunnelig at jeg ikke vet hvordan jeg skal takle det. Hun opplever min største drøm... Og nå har de bestemt seg for det navnet jeg hele mitt liv har drømt om å bruke! ← Huff, så kjedelig da! Håper det går bra med deg *bekymret* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missbumblebee Skrevet 14. august 2006 #175 Del Skrevet 14. august 2006 Innom med en til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 14. august 2006 #176 Del Skrevet 14. august 2006 Så leit å høre!! Håper det går bedre med deg etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T__|:)|__S Skrevet 24. april 2007 #177 Del Skrevet 24. april 2007 Hei! Jeg er ny her, jeg! Og lurer fælt på hvordan du ahr de??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebæret Skrevet 31. august 2007 #178 Del Skrevet 31. august 2007 Hei hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå