AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #1 Del Skrevet 12 timer siden Hvilken skatteprosent betaler dere? Anonymkode: 00d3f...c51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #2 Del Skrevet 12 timer siden 26 Anonymkode: fcbdd...4e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #3 Del Skrevet 12 timer siden Tabell Anonymkode: f61b6...773 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #4 Del Skrevet 12 timer siden 36 % pluss forskuddstrekk på ca. 70 tusen. Uten forskuddstrekk ville jeg hatt skattetrekk på 45 % på inntekten og det syns jeg er for mye hver måned. Anonymkode: d6f5a...b05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #5 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 36 % pluss forskuddstrekk på ca. 70 tusen. Uten forskuddstrekk ville jeg hatt skattetrekk på 45 % på inntekten og det syns jeg er for mye hver måned. Anonymkode: d6f5a...b05 Hvor mye tjener du når du har så høy skatteprosent? Anonymkode: 00d3f...c51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #6 Del Skrevet 12 timer siden Det fins ingen mann i gata, mange har formue og kapitalinntekter som påvirker skatten. Selv har jeg lav lønn og trekkes over 50% av lønna. Men heller det enn å styre med forskuddsskatt på egenhånd. Anonymkode: 5477a...88e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #7 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det fins ingen mann i gata, mange har formue og kapitalinntekter som påvirker skatten. Selv har jeg lav lønn og trekkes over 50% av lønna. Men heller det enn å styre med forskuddsskatt på egenhånd. Anonymkode: 5477a...88e Derfor er det mange menn i gata. Anonymkode: 3a35e...091 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #8 Del Skrevet 12 timer siden 400k. 24% Ingen fradrag etc Anonymkode: c3965...501 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #9 Del Skrevet 12 timer siden Tjener 850.000 i året og skatter 18%, dette grunnet mange fradrag, som rentekostnader, barnepass o.l Anonymkode: e875e...d4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #10 Del Skrevet 12 timer siden 48% Anonymkode: 6dff3...eb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #11 Del Skrevet 12 timer siden 30 % Anonymkode: 95cc9...0c8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lychees Skrevet 12 timer siden #12 Del Skrevet 12 timer siden Hva slags interessant informasjon gir dette deg? Uten å vite formue/ inntekt, vil svarene sprike i alle retninger. Det hadde vært enklere å kunne gi deg en nytting tilbakemelding om vi visste hva du var ute etter. Eksempelvis: jeg trekkes ca 30% skatt. Om jeg ikke hadde hatt godt over 5mill i lån, hadde jeg trolig betalt nærmere 50. Hva slags verdi har denne informasjonen for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #13 Del Skrevet 2 timer siden 21 % Anonymkode: 02609...6a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå